marek232 Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Witam mam do was następujące pytanie na wiosnę planuję lekko zmodyfikować moje a4 tj obniżyć i utwardzić. Wymianie ulegną również felgi na 17, chodzi o to jakie zawieszenie gwintowane wybrać fundusz niestety nie jest zbyt wysoki celowałem w coś takiego: http://www.mapet-tuning.com/sklep/gwint-audi-quattro-sedan-avant-021995-1080-p-149353.html zastanawiam się tylko czy te 7 cm nie będzie ciut za niskie na nasze drogi i ewentualną zimę. Czy jest może jakiś komplet w regulacji np od 5 do 10cm? A moja a4 rok 1995, 1,8
Mesiah Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Gwint który podałeś jest bdb. Jeden z lepszych w stosunku cena/jakość. Szukaj tylko do ośki bo ten z linku jest do Q. Zakres regulacji od 40 do 70mm według mnie jest ok.
marek232 Opublikowano 25 Listopada 2014 Autor Opublikowano 25 Listopada 2014 Gwint który podałeś jest bdb. Jeden z lepszych w stosunku cena/jakość. Szukaj tylko do ośki bo ten z linku jest do Q. Zakres regulacji od 40 do 70mm według mnie jest ok. właśnie podałem taki ponieważ ten który jest przeznaczony do przedniego napędu niestety posiada inną regulację tj przód 40-70 tył zaś 30-50
Mesiah Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Czyli ma w porządku regulacje. Tył zapewne wyląduje na -40/45 a przód -50/60 latem żeby była ładna gleba. A na zimę podniesiesz do maksa ile można aby auto równo stało.
marek232 Opublikowano 25 Listopada 2014 Autor Opublikowano 25 Listopada 2014 A mógłbyś mi podesłać jakieś podobne zawiasy o zakresie np 40-90 w cenie ok 2k? Bo przy tych 5 cm może być problem z progami zwalniajacymi
Mesiah Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 (edytowane) Wydaje mi się , ze nie rozumiesz oznaczeń mam racje? zakres 40-70 nie oznacza ze na takiej wysokości będzie stało auto tylko o tyle się obniży. Czyli 40-70mm różni się od 40-90mm tylko tym , że na tym drugim opuścisz jeszcze bardziej auto. Skoro boisz się progów czemu chcesz gwint o zakresie 40-90? Nawet nie wiem czy B5 da się tyle opuścić. 40-70 to zakres z dużym zapasem. Niżej jak -60 z przodu na bank nie zejdziesz a -40 przyda się na zimę pewnie. Edytowane 25 Listopada 2014 przez Mesiah
marek232 Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Opublikowano 26 Listopada 2014 Dzięki za wyjaśnienie wszystkiego na pw mam jeszcze jedno pytanie nie w tym temacie to powinno być ale nie chce dodatkowo śmiecic chodzi o to co muszę sprawdzić żeby wiedzieć czy felga wejdzie do mojej a4 http://www.motointegrator.pl/produkty/439185-felga-aluminiowa-aez-excite-dark-17 Chodzi mi o cos takiego
Pulpit Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 660 zł za jedną felgę w 17" 7,5j? a nie myślałeś może kupić coś używanego oryginalnego np w 18"?
marek232 Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Opublikowano 26 Listopada 2014 Chodzi właśnie o to ze znalazłem ciekawa ofertę tych felg AEZ EXCITE DARK 7 1/2Jx17 H2 5x112 ET35 LK 112, HS, AE7 czy na tej podstawie da sie stwierdzić czy felga podejdzie? A i do czego stosuje się ten pierścień centrujacy?
Mesiah Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 Pierścień centrujący stosujesz kiedy otwór w feldze jest większy niż piasta. Ogólnie ile chcesz wydać na te 17? Według mnie do B5 warto założyć r18 wtedy można ładnie zejść na gwincie. Przy 17 już tak nisko nie zejdziesz bo będziesz darł sprawdzone osobiście. I bierz ten gwint AP jest bdb i zakres obniżenia Ci w zupełności wystarczy.
Pulpit Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 Chodzi właśnie o to ze znalazłem ciekawa ofertę tych felg AEZ EXCITE DARK 7 1/2Jx17 H2 5x112 ET35 LK 112, HS, AE7 czy na tej podstawie da sie stwierdzić czy felga podejdzie? A i do czego stosuje się ten pierścień centrujacy? o otworze centrującym nic nie ma wspomniane, ma byc 57,1 jak jest większy to spoko, pierścień dasz i po sprawie, ale jak jest mniejszy to jest problem ciekawa to znaczy jaka?
marek232 Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Opublikowano 26 Listopada 2014 Komplet z oponami za 1400 myślałem długo na r18 ale niestety przy takim profilu jazda wydaje mi się męcząca ze względu na dziury których wszędzie pełno
Mesiah Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 To ju zależy od Ciebie. Ja miałem dylemat czy brać 17 czy 18. Namówili mnie na 18 i nie żałuję bo 17 wygląda dla mnie teraz jak kołpak. Jak chcesz mieć w miarę komfortowo to zakładasz 215/45 i gitara.
The a4 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Siemano Czytam te Wasze teksty czytam i tak niektorych nie rozumiem 17-18 fele na PL drogi - nie na codzien chyba Zalozylem gwint i po zejsciu od seri o 5cm z tylu auto na 16 feldze juz nie bylo widac opony na -2cm i szczerze nie wyobrazam sobie jezdzic na takiej glebie chyba ze w niedziele do panny po rownej drodze i delikatnie zeby progu nie bylo itd Ping pong w h..nie dalo sie jazdzic leciamem 100km/h i na drodze na ktorej wczesniej nie czolem nierownosci==fala to na gwincie podskakiwalem jak zaba bezsensu interes kola 205/55/16 bylo twardo podnioslem tak ze 2cm nadkole jest od opony i sztywny w hhh byl nie da sie komfortowo jezdzic szkoda bo w zakrety itd super Po zalozeniu 195/65/15 nowe alpiny a5 da sie jezdzic i nie jest tragicznie ale jak bym mial zalozyc 17-18 profil 45-40 to nie da sie jechac przeciez to nie ma zadnej amortyzacji i takie auto to katorga skacze skrzypi i sie rozpierdziela plomby wypadaja Jezdzilem na 215/45/17 w vectrze i auto ma bardziej komfortowy zawias niz audi i bylo ok ale fele pokrzywilem w 2 sezony a jezdzilem ostrorznie i dbalem o fele bo byly ladne dezenty Pisze zeby nie bylo z krotkiego doswiadczenia z gwintem na 15 fele ok dalej to juz bez komfortu i na PL drogi nie polecam coz szkoda bo fajnie sie jezdzi
Mesiah Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 (edytowane) Każdy ma inne podejście do tematu i inne wymagania. Ja całe życie jeździłem na maks 205/55 r16 ale w czerwcu kupiłem B5 i postanowiłem wejść w coś większego. Padło na R18. Drogi mam tragiczne i autem jeżdżę dość długo na zawieszeniu mniej więcej 60/50. Autem da się jeździć normalnie i nie był to dla mnie żaden szok. Dopiero co zakładałem nowe opony i sprawdzałem swoje felgi , są jak nowe i nic nie jest pokrzywione. Wręcz nie uważam jak się z nimi obchodzę bo tanio je wyrwałem. Lubie szybko pojeździć itp. Co do bujania na nierównościach to nie chce nic pisać ale chyba słaby miałeś ten gwint. Albo zjeżdżony albo to jakiś TA albo mts czy inne FK. Mnie bujało wcześniej przy pro kicie -30 i seryjnych amorach teraz po przesiadce na weiteca jest niebo a ziemia mimo większej gleby. Ogólnie najlepiej jeździło mi się na KW V2 inox który był skręcony tez na ok 60/50 może nawet więcej. Mam też drugie auto którym jest volvo 850 t5r i tam jest full seryjny zawias + 205/55 r16. Auto stało od kupna audi i się kurzyło. Na początku listopada wymieniłem w nim parę dupereli i się przejechałem. MASAKRA. Mimo amorów minimum 71% (przedni prawy) autem jeździ się jak pontonem i ja już nigdy z gleby nie zrezygnuje. Według mnie jeżdżenie na takim zawiasie i balonie jest wręcz niebezpieczne. Autem buja na boki i ogólnie zero precyzji na kierownicy. Jak dożyje chociaż 40 pomyślę nad czymś komfortowym i raczej nie będzie to audi chyba , że A8. Jeździłem też na seryjnym zawiasie kumpla B5 i było trochę lepiej chyba z racji mniejszej wagi niż w volvo ale i tak bez porównania. Po prostu trzeba przywyknąć do gleby. Mi to zajęło 2-3 dni i ok 200km. A tu masz fotkę jak auto stoi , na zdjęciu przód trochę zadarty do góry ale właśnie nad tym pracuje : http://pl.tinypic.com/view.php?pic=nl1vms&s=8#.VH93mcmt-vs Edytowane 3 Grudnia 2014 przez Mesiah
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się