Mesiah Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 (edytowane) Jak w temacie. Chce wrzucić springi Weiteca o takim obniżeniu. Jeżdżę na Ronalach R18 235/40 i ciekawy jestem jak to będzie wyglądało. Nie chce wtopić kasy. Wolę się upewnić przed kupnem. Taki zawias to już lekki hardcore i może być mało osób z taką glebą ale warto spytać. Edytowane 26 Listopada 2014 przez Mesiah
damianw412 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 60/40 to hardcore? Owszem mało osób ma taki kit bo albo wkładają springi -40 po równo albo po prostu gwint:) Takie obnizenie mija się z celem bo samochód pokracznie stoi przód jakby ci springi połamało ,a tył pieje...
Mesiah Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Opublikowano 27 Listopada 2014 (edytowane) Pytam przede wszystkim o przód. Tył jest do ogarnięcia. Hardcore bynajmniej u mnie. Jak jeździłem na -40 to się ludzie w głowę pukali. Nie wiem jakie są standardy forumowe. Na tej focie widać tego weiteca na kołach 19 i tył mu nie sterczy zbytnio: http://www.directupload.net/file/d/3816/ki68q3pj_jpg.htm Edytowane 27 Listopada 2014 przez Mesiah
Pulpit Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Pytam przede wszystkim o przód. Tył jest do ogarnięcia. Hardcore bynajmniej u mnie. Jak jeździłem na -40 to się ludzie w głowę pukali. Nie wiem jakie są standardy forumowe. Na tej focie widać tego weiteca na kołach 19 i tył mu nie sterczy zbytnio: http://www.directupload.net/file/d/3816/ki68q3pj_jpg.htm mniej wiecj takie na 18" będzie to samo, przód niżej, tył wyżej
Mesiah Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Opublikowano 27 Listopada 2014 (edytowane) Żartujesz sobie czy to tak na serio? Jeśli tak to ja odpuszczam. Będę musiał coś ciać żeby osiągnąć -60 z przodu? Chłop od którego to biorę napisał mi , że żadnego cięcia itp nie robił i wszystko podeszło zamiast fabryki. Nie pamięta tylko jak było z odbojem czy musiał go skracać. Edytowane 27 Listopada 2014 przez Mesiah
Pulpit Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 to cięcie to w ramach hardcore'u , -60 nie będzie żadnym problemem, tylko będziesz miał zawsze z górki na 60/40, a b5 i tak już ma ciężki przód, a przeniesiesz środek ciężkości jeszcze bardzie w ten sposób
Mesiah Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Opublikowano 27 Listopada 2014 To ile proponujecie na tył? -50?
damianw412 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Kolego. Po prostu kity 60/40 pasują do małych samochódow ,typu corsy ,polówki ,golfy i inne brzdące Pokazałeś nam zdjecie audi na tym kicie na 19' no i prosze cię wygląda pokracznie bo na pierwszy rzut oka już się rzuca ten tył. Jeśli już chcesz się pchać w gotowe kity to szukaj z obniżeniem po równo bo tak jak kolega pisze ,przód to ci jeszcze bardziej siądzie bo cały środek ciężkości pójdzie na przód. Lecz ogólnie jeśli chcesz sobie fajnie spasować kółko to po prostu kup gwint i masz po problemie.
Mesiah Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Opublikowano 27 Listopada 2014 (edytowane) Na gwint na razie mnie nie stać. Walają mi się zakupione już dawno 4szt amorów Lowtec sport i pomyślałem o jakimś kicie. Przymierzałem -40 na przód ale to dla mnie za mało. Można śmiało obniżać tył do -50 czy -60? Edytowane 27 Listopada 2014 przez Mesiah
Mesiah Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Opublikowano 27 Listopada 2014 Jeszcze trochę i będzie 80/70 Założę przód z Weiteca na -60 a z tyłem pomyślę.
blind0 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 ładuj całego weiteca musi być dobrze nie wiem co z tyłem można by zrobić jak i tak gówno jest a nie wybór. Jak już się znajdzie coś o odpowiednim obniżeniu to okazuję się, że to jakieś mts ss ta i tak w kolko
Mesiah Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Opublikowano 27 Listopada 2014 No na bank założę żeby sprawdzić. Jak mi nie podejdzie utnę jeden zwój z tyłu i będzie równo
blind0 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 trafiło na speca widze, że masz amory z lowteca. Dobre to to jest ? może mają też jakieś springi ?
Mesiah Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Opublikowano 27 Listopada 2014 Toć żartuje Nie wiem czy to jest dobre ale cenowo wypadają dość dobrze 300zł/szt przód i 280zł/szt tył. Jak założę to sprawdzę.
misiek95 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 nie kupuj weiteca no chyba że masz super drogi w okolicy. Ja wytrzymałem miesiąc latając na profilu 55 btw... tweetery jutro lece na poczte, serio
Mesiah Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Opublikowano 27 Listopada 2014 Heh Twierdzisz , ze taki beton będzie? No właśnie opinie o Weitecu i jego twardości są podzielone. Dróg super nie mam ale autem jeżdżę raczej tylko wokół komina więc tragedii nie będzie. Springi niby pod 1.8t , 1.9tdi P.S myślę , że każda sprężyna przy -60 zaoferuję podobny komfort tzn jego brak Koło r18 235/40
misiek95 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 jazda na gewinde kw i oponce 205/50 to ambrozja w porównaniu do skakania na tym nieszczęsnym weitecu u mnie nie bardzo rozumiem dlaczego nie chcesz dozbierać i kupić gwinta... ja tam specjalistą od gwintów nie jestem ale już sie przekonałem że żaden składany kit ze springów i amorków o innych markach, specyfikacjach nie bedzie miał tak zarypistej charakterystyki jak gwint pozatym kombinujesz z tym ile chcesz obniżyć bo sam nie wiesz to może kup gwinta i sobie pokręcisz tyle ile bedziesz chciał
Mesiah Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Opublikowano 27 Listopada 2014 Spokojnie będzie i gwint. To nieuniknione. Na razie wrzucam na próbę. Sprężyny kupiłem za 200zł z wysyłką wiec tragedii nie ma nawet gdybym miał je rzucić w kąt.
misiek95 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 jak za 200 to może i zarobisz na nich jak ja moim zdaniem dobrze to to nie będzie jeździło, szukaj gwinta
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się