Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Który z Was jeździ na 60/40 i kołach r18? FOTO


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jak w temacie. Chce wrzucić springi Weiteca o takim obniżeniu. Jeżdżę na Ronalach R18 235/40 i ciekawy jestem jak to będzie wyglądało. Nie chce wtopić kasy. Wolę się upewnić przed kupnem. Taki zawias to już lekki hardcore i może być mało osób z taką glebą ale warto spytać.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

60/40 to hardcore? :facepalm:

Owszem mało osób ma taki kit bo albo wkładają springi -40 po równo albo po prostu gwint:)

Takie obnizenie mija się z celem bo samochód pokracznie stoi przód jakby ci springi połamało ,a tył pieje...

Opublikowano (edytowane)

Pytam przede wszystkim o przód. Tył jest do ogarnięcia.

Hardcore bynajmniej u mnie. Jak jeździłem na -40 to się ludzie w głowę pukali. Nie wiem jakie są standardy forumowe.

Na tej focie widać tego weiteca na kołach 19 i tył mu nie sterczy zbytnio:

http://www.directupload.net/file/d/3816/ki68q3pj_jpg.htm

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Pytam przede wszystkim o przód. Tył jest do ogarnięcia.

Hardcore bynajmniej u mnie. Jak jeździłem na -40 to się ludzie w głowę pukali. Nie wiem jakie są standardy forumowe.

Na tej focie widać tego weiteca na kołach 19 i tył mu nie sterczy zbytnio:

http://www.directupload.net/file/d/3816/ki68q3pj_jpg.htm

mniej wiecj takie :decayed:

10658800_824218754266864_407869893342208

na 18" będzie to samo, przód niżej, tył wyżej

Opublikowano (edytowane)

Żartujesz sobie czy to tak na serio? Jeśli tak to ja odpuszczam. Będę musiał coś ciać żeby osiągnąć -60 z przodu?


Chłop od którego to biorę napisał mi , że żadnego cięcia itp nie robił i wszystko podeszło zamiast fabryki. Nie pamięta tylko jak było z odbojem czy musiał go skracać.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

to cięcie to w ramach hardcore'u :decayed: ,

-60 nie będzie żadnym problemem, tylko będziesz miał zawsze z górki na 60/40, a b5 i tak już ma ciężki przód, a przeniesiesz środek ciężkości jeszcze bardzie w ten sposób

Opublikowano

To ile proponujecie na tył? -50?

Opublikowano

Kolego.

Po prostu kity 60/40 pasują do małych samochódow ,typu corsy ,polówki ,golfy i inne brzdące :D

Pokazałeś nam zdjecie audi na tym kicie na 19' no i prosze cię wygląda pokracznie bo na pierwszy rzut oka już się rzuca ten tył.

Jeśli już chcesz się pchać w gotowe kity to szukaj z obniżeniem po równo bo tak jak kolega pisze ,przód to ci jeszcze bardziej siądzie bo cały środek ciężkości pójdzie na przód.

Lecz ogólnie jeśli chcesz sobie fajnie spasować kółko to po prostu kup gwint i masz po problemie.

Opublikowano (edytowane)

Na gwint na razie mnie nie stać. Walają mi się zakupione już dawno 4szt amorów Lowtec sport i pomyślałem o jakimś kicie. Przymierzałem -40 na przód ale to dla mnie za mało. Można śmiało obniżać tył do -50 czy -60?

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Sławek, szukamy czegoś 60/50 :jerk:

Opublikowano

Jeszcze trochę i będzie 80/70 :grin: Założę przód z Weiteca na -60 a z tyłem pomyślę.

Opublikowano

ładuj całego weiteca musi być dobrze ;) nie wiem co z tyłem można by zrobić jak i tak gówno jest a nie wybór. Jak już się znajdzie coś o odpowiednim obniżeniu to okazuję się, że to jakieś mts ss ta i tak w kolko

Opublikowano

No na bank założę żeby sprawdzić. Jak mi nie podejdzie utnę jeden zwój z tyłu i będzie równo :grin:

Opublikowano

trafiło na speca :D


widze, że masz amory z lowteca. Dobre to to jest ? może mają też jakieś springi ?

Opublikowano

Toć żartuje

Nie wiem czy to jest dobre ale cenowo wypadają dość dobrze 300zł/szt przód i 280zł/szt tył. Jak założę to sprawdzę.

Opublikowano

nie kupuj weiteca :whistling: no chyba że masz super drogi w okolicy. Ja wytrzymałem miesiąc latając na profilu 55 :decayed:

btw... tweetery :facepalm: jutro lece na poczte, serio

Opublikowano

Heh :grin: Twierdzisz , ze taki beton będzie? No właśnie opinie o Weitecu i jego twardości są podzielone. Dróg super nie mam ale autem jeżdżę raczej tylko wokół komina więc tragedii nie będzie. Springi niby pod 1.8t , 1.9tdi


P.S myślę , że każda sprężyna przy -60 zaoferuję podobny komfort tzn jego brak :wink: Koło r18 235/40

Opublikowano

jazda na gewinde kw i oponce 205/50 to ambrozja w porównaniu do skakania na tym nieszczęsnym weitecu u mnie :naughty:

nie bardzo rozumiem dlaczego nie chcesz dozbierać i kupić gwinta...

ja tam specjalistą od gwintów nie jestem ale już sie przekonałem że żaden składany kit ze springów i amorków o innych markach, specyfikacjach nie bedzie miał tak zarypistej charakterystyki jak gwint :wink: pozatym kombinujesz z tym ile chcesz obniżyć bo sam nie wiesz to może kup gwinta i sobie pokręcisz tyle ile bedziesz chciał

Opublikowano

Spokojnie będzie i gwint. To nieuniknione. Na razie wrzucam na próbę. Sprężyny kupiłem za 200zł z wysyłką wiec tragedii nie ma nawet gdybym miał je rzucić w kąt.

Opublikowano

jak za 200 to może i zarobisz na nich jak ja :D moim zdaniem dobrze to to nie będzie jeździło, szukaj gwinta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...