sylwek01_18 Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 witam mam problem z ogrzewaniem na postoju słabo grzeje zaczyna dobrze dmuchać ciepłem przy wyższych obrotach.? następny problem jest z płynem w zbiorniczku po przejechaniu trasy 30km następnie przy odkręceniu korka płyn kipi a chyba tak nie powinno byc.?
Mesiah Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 (edytowane) Uzupełnij profil. To normalne , że płyn "kipi" jak odkręcasz na pracującym silniku korek. To samo się dzieje na wyłączonym ale gorącym silniku. Co do słabego ogrzewania na jałowym biegu to przyłączam się do pytania. Mam tak samo. Układ szczelny i odpowietrzony. ok 2 tyś temu wymieniana pompa wody na nową HEPU. Na postoju leci gorące powietrze ale jak ruszę lub przytrzymam na obrotach to jest piekło. Różnica jest bardzo odczuwalna. W innych autach tak nie miałem. Auto się nie przegrzewa i trzyma w trasie równe 87c. Edytowane 26 Listopada 2014 przez Mesiah
rufek84 Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 witam u mnie w b5 było to samo w czasie jazdy grzało zas na postoju leciało letnie powietrze przyczyną była uszkodzona nagrzewnica po wymianie wszystko wróciło do normy grzała normalnie podczas jazdy jak i na postoju pozdrawiam
Mesiah Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Ciekawe co jej może dolegać. U mnie różnica nie jest jakaś kolosalna ale jest. Na pewno nie jest dziurawa bo płynu nie ubywa nawet grama. Jeśli sie zasyfiła to przed wymianą polecam jej płukanie , często pomaga.
Mesiah Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Pompa nowa HEPU , termostat nowy verneta i raczej jest ok bo temp czy trasa czy miasto trzyma non stop 87c. Zostaje nagrzewnica. Druga sprawa , że drażni mnie w tym samochodzie długie rozgrzewanie silnika. Jest dopiero ok 0c nie wiem co będzie przy -15-20c. Może zaciął się w jakiejś dziwnej pozycji? Przed włożeniem gotowałem go i było ok.
Mesiah Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Na pewno będzie ok jak zasłonie nawet przy sprawnym termostacie?
Dev Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 U mnie przy zerowej temperaturze zewnetrznej i przy 120km/h na VAGu jest 90 stopni a jak zaslonie całą chlodnicę jest 91.5 Silnik dużo szybciej sie nagrzewa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się