daro80 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Witam, proszę o analizę logów w moim audi a4 b6 1.9 avf bo wydaje mi się że jest samochód przymulony,z góry dziekuje za opinie, pozdrawiam STATYCZNE:Grupa 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log_194786.htmlGrupa 013, 004, 003: http://vaglog.pl/log_194785.htmlDYNAMICZNE:Grupa 010: http://vaglog.pl/log_194784.htmlGrupa 008, 010, 011: http://vaglog.pl/log_194783.html
Biszczan Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Powtórz logi + dodaj brakujące grupy, Od 1500 obr do 4000 gaz ma być do dechy.
daro80 Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Opublikowano 27 Listopada 2014 A mozesz podpowiedziec które logi mam jeszcze zrobic ?
Homiczek Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 A mozesz podpowiedziec które logi mam jeszcze zrobic ? na forum jest wykaz cały, więc nie ma poco pisać
daro80 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2014 (edytowane) Witam,ponownie dzisiaj zrobiłęm logi jeszcze raz ,prosze o ocene mojego samochodu,i przebieg to 293000km STATYCZNE:Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_194865.htmlGrupa 000, 001, 004: http://vaglog.pl/log_194867.htmlGrupa 007, 013, 018: http://vaglog.pl/log_194872.htmlDYNAMICZNE:Grupa 004, 010, 011: http://vaglog.pl/log_194866.htmlGrupa 008, 010, 011: http://vaglog.pl/log_194871.htmlBASIC SETTINGS:Grupa 000: http://vaglog.pl/log_194868.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_194869.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_194873.htmlZ góry dziekuje za pomoc. pomoże ktoś? Edytowane 28 Listopada 2014 przez daro80
Homiczek Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 zloguj osobno chociaż grupę 11 i 8, bo ja dajesz 3 naraz to są odczyty co 1.5 s a wtedy nic nie widać. i najlepiej na 4ce, ale jako to seria to wystarczy 3ci bieg, bo na 4ce byś musiał gdzieś do 160km/h
daro80 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2014 OK, postaram się coś wrzucić w tym tygodniu ja znajdę czas zeby zalogować. Witam ponownie, jeszcze raz dzisiaj robiłem logi teraz pojedynczo DYNAMICZNE:Grupa 000: http://vaglog.pl/log_195821.htmlGrupa 001: http://vaglog.pl/log_195822.htmlGrupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_195823.htmlGrupa 003, 010: http://vaglog.pl/log_195824.htmlGrupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_195825.htmlGrupa 004: http://vaglog.pl/log_195826.htmlGrupa 008, 011: http://vaglog.pl/log_195827.htmlGrupa 008: http://vaglog.pl/log_195828.htmlGrupa 010: http://vaglog.pl/log_195829.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_195830.html STATYCZNE:Grupa 007: http://vaglog.pl/log_195840.htmlGrupa 018: http://vaglog.pl/log_195842.htmlGrupa 013: http://vaglog.pl/log_195844.htmlGrupa 023: http://vaglog.pl/log_195845.htmlGrupa 004: http://vaglog.pl/log_195839.htmlGrupa 001: http://vaglog.pl/log_195837.htmlGrupa 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log_195838.htmlBASIC SETTINGS:Grupa 011: http://vaglog.pl/log_195841.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_195843.htmlGrupa 000: http://vaglog.pl/log_195836.html
Homiczek Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 ogólnie w normie wtryski 2 i 3 trochę już niedomagają - może by uszczelki pasowało wymienić ?? 23 trochę na minus - filtr paliwa dawno wymieniany ? może by to pomogło na wtryski turbo lekko przybrudzone - pocisnąć może na autostradzie to powinno sie przeczyścić i coś mi sie zdaje że egr jest zabrudzony - wyczyścić nie jest wielkim problemem
daro80 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2014 (edytowane) Uszczelniałem pompki bo było jeszcze gorzej,i zamieniłem miejscami 4z3 i robiłem płukanke liqui moly oraz wymieniłem filtr paliwa to było na wiosne zaraz po zakupie samochodu, egr też czyściłem bo przecieka i chyba trzeba pomyśleć nad nowym ? Edytowane 6 Grudnia 2014 przez daro80
Homiczek Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 ja to bym sprawdził jeszcze ciśnienie paliwa na pompie tandemowej (paliwa i podciśnienia), bo podobno ujemne bipy 23 mogą wskazywać na braki w tym miejscu. ale do tego trzeba mieć taki miernik warsztatowy jeden na forum ma miernik ciśnienia, i miał to zrobić ale on niema czasu
daro80 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2014 Jak znajde chwile czsu to zmieże cisnienie paliwa na pompie tandemowej,ale to chyba na wiosne bo nie mam garażu! Na wolnych obrotach powinno byc okolo 3bar a przy orotach 4 tys miedzy 7 a10 bar?co myślicie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się