cabanmat Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Witam Złapałem monit OIL MIN z żółtą konefką. Uzupełniłem stan ale ciągle wywala mi monit... Już tak kiedyś miałem.. jak złapałem OIL MIN to nie mogło to zgasnąć... Czy pozostaje tylko odłączenie akumulatora aby zresetować ?
wesz82 Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Moze czujnik sie zesr... Albo czyjnik w masce nie funkcinuje poprawnie stad ecu nie lapie otwarcia maski. Kiedys mialem tak ze pokazywalo mi min a oleju bylo oki zdarzylo sie to ze 3 razy od razu wymienilem czujnik i teraz wsii jest ok.
cabanmat Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Opublikowano 29 Listopada 2014 (edytowane) Mówisz o czujniku w misce czy o tym mikro-styki w masce ? Też właśnie już raz tak miałem... że jak złapał OIL MIN to później jeździłem z tym jeszcze trochę.. pomimo że stan oliwy był już na max. Można coś sprawdzić VAG'iem ? Edytowane 29 Listopada 2014 przez cabanmat
wesz82 Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 1szy czujnik w misce a drugi mikrostyk w masce, Otwórz maskę i sprawdź czy kable nie są przerwane. Tak jak wyżej pisałem kiedyś tez zapalał mi się min a był stan po wymianie czujnika w misce wsio ok. Jak kable w mikrostyku są ok to bym czujnik w misce wymienił bo jak szwankuje to możliwe ze z czasem w ogóle nie pokarze braku i mozna popłynąć.
Grzehu Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 A czy przypadkiem jak by stycznik w masce miał zwalony to podczas jazdy nie pokazywało by że ma otwartą maskę ? Tak samo jak np drzwi kierowcy ?
jacek70 Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Czujnik otwarcia maski działa do masy. Wtedy sygnalizuje otwarcie. Zobacz czy mikrostyk nie jest zacięty lub przewód idący do niego nie ma zwarcia do masy.
wesz82 Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 A czy przypadkiem jak by stycznik w masce miał zwalony to podczas jazdy nie pokazywało by że ma otwartą maskę ? Tak samo jak np drzwi kierowcy ? Raczej nie bo mamy podobne roczniki i nie mam. Bodajze w b6 jest taki cuś.
cabanmat Opublikowano 6 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2014 (edytowane) Panowie jak można sprawdzić czujnik w masce ? Można omomierzem złapać rezystancję ? Dzisiaj rano, po nocce zmierzyłem olej... jak widzicie 3/4 stanu. Próbowałem odczytać coś z VAGa ale nic nie mogę podejrzeć... Instruments -> Bloki pomiarowe -> grupa 07 Dowiedziałem się, że czujnik poziomu oleju nowy oryginalny to koszt rzędu 200zł, więc wolałbym mieć pewność, że to on winowajcą... Edytowane 6 Grudnia 2014 przez cabanmat
syndykat3 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 ja miałem taki sam problem i miałem przerwany przewód przy zamku otwarcia klapy idą tam dwa takie malutkie czarny i brazowy sprawdz je polutuj jak są przerwane i powinien sam błąd zniknąć a jeśli to nie to sprawdz czujnik ojeju pod Misą który wchodzi w blok ?jak koledzy napisali wyżej .
cabanmat Opublikowano 13 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2014 Cały czas mnie prześladuje monit... Wczoraj podniosłem maskę i zamknąłem i monit nie zgasł...ale ponownie podniosłem na 2 minutkii monit zgasł. Więc domniemywam, że mikrostyk w masce działa (kiedyś wyczytałem że monit powinien zgasnąć po podniesieniu maski na min 30sek.) Dzisiaj też odłączyłem też na godzinkę akumulator, zobaczymy...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się