dynamiquedci Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Koledzy, jakie DV wybrać? Forge 007 czy orginał z S3? Co będzie lepsze? 1.8T AVJ po programie na 205 KM
kosmo.a3 Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 (edytowane) Zwykła z końcóką 710N. w ASO ponoć juz sie konczą te z "N" i dają te z koncówka "P", Edytowane 30 Listopada 2014 przez kosmo.a3
dynamiquedci Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Opublikowano 30 Listopada 2014 Właśnie w ASO jest 06A 145 710P. 06A 145 710N skonczyły się w lipcu.
Dev Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 pakuj Forge'a, ktos ma do oddania na forum za 200zł
dynamiquedci Opublikowano 5 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2014 Dev, to ja właśnie chciałem sprzedać, bo mam w aucie, a jade na program i każdy mówi zakładaj 710N/P
krzysiekvtec Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Ja obecnie mam problem z forge 007 zacina sie i dopiero po drugim nacisnieciu gazu turbo wstaje na maxa ...
Dev Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 A ja mam 007 od 5 lat i dziala znakomicie. raz na pół roku rozbieram ją, myję, poleruje co trzeba, smaruje syntetycznym smarem i skladam Tobie tez to radze
krzysiekvtec Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Co polerujesz, czym polerujesz i gdzie kupic taki smar ? W niedzele bede go rozbieral po raz 3, ogolnie mam zielona sprezyne a z danych producenta powinienem miec żólta, mimo to bylo ok a teraz jest lipa
krzysiekvtec Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Jak nic nie poradze w weekend to odezwe sie :-)
dynamiquedci Opublikowano 5 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2014 No Dev mowisz ze alu lepsze od plastiku? Hmm 710N polecił Gregor10. Rozmawialem z nim....
Dev Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Mi na doladowaniu 1.3-1.4 bara zdechly trzy 710N w ciagu dwóch miesięcy. Alu jest nieśmiertelna, ale trzeba o nią dbać.
przemek11 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 (edytowane) wiecie co, zapytam troche z du*y. Z racji tej że nie miałem z tym do czynienia, nie orientuje się co to jest ten DV, jak działa i co daje z tego co mniej wiecej kumam to jest jakis zawór, ale czy on działa cos na zasadzie blowoffa? z tego co piszecie ze nawet i to sie czysci, chyba na wiosne musze powyjmowac kilka rzeczy i przeczyscic e zeby to fajnie chodziło. Tzn nie wiem czy nie chodzi, ale miałbym pewnosc ze chodzi Edytowane 6 Grudnia 2014 przez przemek11
krzysiekvtec Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 (edytowane) Tak jak piszesz jest to cos jak blow off tyle ze to zawor recylkulacyjny psssy robi spowrotem w obieg a blow off wywala w atmosfere :-) . seryjnego dv nie wyczyscisz bo jest nie rozbieralny. Edytowane 6 Grudnia 2014 przez krzysiekvtec
przemek11 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 aha no to teraz juz wiem to powiedz mi jeszcze co mi da jak do derynych gratów i mocy wrzuce którąś DVke co ty wymieniłes? jaka bedzie korzysc czy przy seryjnej mocy kompletnie zadna ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się