Mario82A4 Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Miał ktoś do czynienia z takim przypadkiem , otóż kolegi auto niedawno zaczeło wpadać w tryb awaryjny , po podpięciu kompa sa podstawowe błędy 575 i czasami 519 , co ciekawe po wejściu w silnik , potem w blok 11 i w basic seting wyskakuje w okienkach ERROR . myślałem że pewnie ECU jest zalane olejem co czasami sie zdarza i dlatego ECU nie działa jak należy . Po wyjęciu ECU okazało się że jest sucho ale wydaje mi sie że ktoś już kiedyś podmienił ECU na inny bo po oznaczeniu ECU wychodzi że ten jest od auta z automatem , Kod tego ECU 028906021 CE . ma ktoś jakiś pomysł jak to ogarnąć , a i chyba imo jest już rozłączone bo ktoś chyba wywalił kontrolkę żeby nie świeciła , po założeniu ECU z mojego auta jego auto odpala i gaśnie przez imo
goldi Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 W 99% są zapieczone loptki w turbinie zeby to n zdiagnozować trzeba zrobić logi dynamiczne a najlepiej komplet co i jak masz w dziale ddiagnostyką vag .Natomiast jesli chodzi o połączenie sie z Bs to pewnie ecu nie obsługuje tej grupy i dlatego wyskakuje error. Jakby kolega czyscil turbo to niech eydlubie katalizator ze srodka wtedy turbo ma czym oddychać Zdejmij i zakladaj wężyk od gruszki nad turbina i zobacz jaki skok ma sztanga powinno byc około 1.5 cm oczywiście na odpalonym silniku
Mario82A4 Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Opublikowano 30 Listopada 2014 W 99% są zapieczone loptki w turbinie zeby to n zdiagnozować trzeba zrobić logi dynamiczne a najlepiej komplet co i jak masz w dziale ddiagnostyką vag .Natomiast jesli chodzi o połączenie sie z Bs to pewnie ecu nie obsługuje tej grupy i dlatego wyskakuje error. Jakby kolega czyscil turbo to niech eydlubie katalizator ze srodka wtedy turbo ma czym oddychać Zdejmij i zakladaj wężyk od gruszki nad turbina i zobacz jaki skok ma sztanga powinno byc około 1.5 cm oczywiście na odpalonym silniku To że łopatki są zapieczone to wiem bo sztanga chodzi jakieś 5 mm , jak mam sprawdzić na zapalonym silniku skok sztangi ?? Co do BS to ECU może ich nie obsługiwać ??
goldi Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Tak rok 97 auta nie wszystkie ECU obslugowaly Bs a jak piszesz że skok sztangi 5 mm czyli wyjmuje turbo i czyścisz
Mario82A4 Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Opublikowano 30 Listopada 2014 Tak rok 97 auta nie wszystkie ECU obslugowaly Bs a jak piszesz że skok sztangi 5 mm czyli wyjmuje turbo i czyścisz Tamta a4 jest z 96r , a co do numeru ECU to dobrze kojarzę że to ECU auta z automatem ??
Leopold27 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 W 99% są zapieczone loptki w turbinie zeby to n zdiagnozować trzeba zrobić logi dynamiczne a najlepiej komplet co i jak masz w dziale ddiagnostyką vag .Natomiast jesli chodzi o połączenie sie z Bs to pewnie ecu nie obsługuje tej grupy i dlatego wyskakuje error. Jakby kolega czyscil turbo to niech eydlubie katalizator ze srodka wtedy turbo ma czym oddychać Zdejmij i zakladaj wężyk od gruszki nad turbina i zobacz jaki skok ma sztanga powinno byc około 1.5 cm oczywiście na odpalonym silniku katalizator zostaw bo będzie problem przy badaniu technicznym tylko wyczyść,a wyczyścić turbinę to potrafi każdy ale nie każdy umie.
Mario82A4 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2014 W 99% są zapieczone loptki w turbinie zeby to n zdiagnozować trzeba zrobić logi dynamiczne a najlepiej komplet co i jak masz w dziale ddiagnostyką vag .Natomiast jesli chodzi o połączenie sie z Bs to pewnie ecu nie obsługuje tej grupy i dlatego wyskakuje error. Jakby kolega czyscil turbo to niech eydlubie katalizator ze srodka wtedy turbo ma czym oddychać Zdejmij i zakladaj wężyk od gruszki nad turbina i zobacz jaki skok ma sztanga powinno byc około 1.5 cm oczywiście na odpalonym silniku katalizator zostaw bo będzie problem przy badaniu technicznym tylko wyczyść,a wyczyścić turbinę to potrafi każdy ale nie każdy umie. Kolego u mnie nie ma egr-a i kata a i tak przegląd przechodzi , turbo trzeba będzie wyczyścić bo bez tego sie nie obejdzie
Hezen Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Jak jest pucha od kata to bez problemow wszedzie przeglad przejdzie. Co innego jakby wspawał strumienicę. Wysłane z mojego GT-I9100
Leopold27 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 W 99% są zapieczone loptki w turbinie zeby to n zdiagnozować trzeba zrobić logi dynamiczne a najlepiej komplet co i jak masz w dziale ddiagnostyką vag .Natomiast jesli chodzi o połączenie sie z Bs to pewnie ecu nie obsługuje tej grupy i dlatego wyskakuje error. Jakby kolega czyscil turbo to niech eydlubie katalizator ze srodka wtedy turbo ma czym oddychać Zdejmij i zakladaj wężyk od gruszki nad turbina i zobacz jaki skok ma sztanga powinno byc około 1.5 cm oczywiście na odpalonym silniku katalizator zostaw bo będzie problem przy badaniu technicznym tylko wyczyść,a wyczyścić turbinę to potrafi każdy ale nie każdy umie. Kolego u mnie nie ma egr-a i kata a i tak przegląd przechodzi , turbo trzeba będzie wyczyścić bo bez tego sie nie obejdzie ja mam nalatane 674 tyś i kat nadal siedzi turbina oryginał ale już łyka olej(syntetyk)jak się jezdzi prawidłowo to kat się samoczynnie czysći tak jak i egr,mój zakres obrotów 2200-3200,nigdy spalanie nie przekroczyło 7,5l-co wy na to.
Mario82A4 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2014 W 99% są zapieczone loptki w turbinie zeby to n zdiagnozować trzeba zrobić logi dynamiczne a najlepiej komplet co i jak masz w dziale ddiagnostyką vag .Natomiast jesli chodzi o połączenie sie z Bs to pewnie ecu nie obsługuje tej grupy i dlatego wyskakuje error. Jakby kolega czyscil turbo to niech eydlubie katalizator ze srodka wtedy turbo ma czym oddychać Zdejmij i zakladaj wężyk od gruszki nad turbina i zobacz jaki skok ma sztanga powinno byc około 1.5 cm oczywiście na odpalonym silniku katalizator zostaw bo będzie problem przy badaniu technicznym tylko wyczyść,a wyczyścić turbinę to potrafi każdy ale nie każdy umie. Kolego u mnie nie ma egr-a i kata a i tak przegląd przechodzi , turbo trzeba będzie wyczyścić bo bez tego sie nie obejdzie ja mam nalatane 674 tyś i kat nadal siedzi turbina oryginał ale już łyka olej(syntetyk)jak się jezdzi prawidłowo to kat się samoczynnie czysći tak jak i egr,mój zakres obrotów 2200-3200,nigdy spalanie nie przekroczyło 7,5l-co wy na to. No pogratulować przebiegu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się