Stano Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Opublikowano 6 Lutego 2015 a jakie masz turbo , kkk czy garet, jeśli KKK to ma słabszy dół . Turbiny w same w sobie sa pancerne , padają tylko ich sterowania może u ciebie też coś zaczyna szwankować w sterowaniu . A Q5 ojca odebrana od Zapały . Super podejście i profesjonalizm . dzięki za namiary . Teraz będę prowadził mamy Leona DSG bo poszarpuje . Obstawiają na dwumas ale lepiej niech oni robia bo jak się okaże że coś jeszcze wyjdzie w praniu, to będę spokojny że oni to robia / Mam KKK. Sterowanie turbiny zrobione i nadal mam problem. Fajnie że Zapała się spisał ;-)
Stolkien Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 tu nie ma tak jak np przy 1.8t ze po garowaniu turbina świeci także spokojnie nic sie nie zjara Marek XTR też tak mówił http://www.nasygnale.bielsko.biala.pl/filmy/14/bielsko-biala-pozar-samochodu-osobowego
Stano Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Opublikowano 7 Lutego 2015 tu nie ma tak jak np przy 1.8t ze po garowaniu turbina świeci także spokojnie nic sie nie zjara Marek XTR też tak mówił http://www.nasygnale.bielsko.biala.pl/filmy/14/bielsko-biala-pozar-samochodu-osobowego Nie gadaj tylko logi mi zrób
peter22 Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Zostaje zmiana turbiny na garetta jak reszta gratów jest ok
Stano Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Opublikowano 7 Lutego 2015 Zostaje zmiana turbiny na garetta jak reszta gratów jest okA mozna? Turbo podmienilem na takie samo KKK i bez zmian bylo. Na jakiego garetta mozna zmienic?
peter22 Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 W 3.0 wychodziły turbiny kkk i garett wiec musisz szukać gtb2260 vk . Mysle ze powinno działać bo budowa jest taka sama A moze to nie wina turbiny , tylko programu . Trzeba jechać do tunera i nie h zerknie czy nie da sie tego poprawić
Stano Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Opublikowano 7 Lutego 2015 W 3.0 wychodziły turbiny kkk i garett wiec musisz szukać gtb2260 vk . Mysle ze powinno działać bo budowa jest taka sama A moze to nie wina turbiny , tylko programu . Trzeba jechać do tunera i nie h zerknie czy nie da sie tego poprawić No właśnie jest wgrana seria. Problem opisałem tutaj http://a4-klub.pl/index.php?/topic/306919-nie-ma-mocy-do-2tys-obrotow/
bosniak_sg Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Seria z czego, bo w twojej jej nie bylo?
Stano Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Opublikowano 7 Lutego 2015 Seria z czego, bo w twojej jej nie bylo? Seria od takiego silnika jest wgrana u tunera.
peter22 Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 A co tuner na to powiedział , nie da sie tego programem poprawic
Stano Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Opublikowano 7 Lutego 2015 A co tuner na to powiedział , nie da sie tego programem poprawicNie ma co programem kombinowac skoro jest ewidentnie problem chyba mechaniczny.
Stolkien Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) STANO niedzizele mamy na logi. sobote opijałem Kurde no faktycznie to auto jest w świetnej kondycji. Ale coś jest definitywnie nie tak. Ciężko było zrobić poprawnie logi dynamiczne bo przy 4 biegu i but w podłogę auto nie mogło osiągnąć doładowania i wywalało błąd\ nieosiągnięte ciśnienie doładowania \ i wpadało w tryb awaryjny. logi co się dało to zostało zrobione. Wg. mnie albo ogromna nieszczelność dolotu albo zatkany dolot albo coś jeszcze bardziej banalnego ... Auto po wciśnięciu pedału w podłoge ledwo ledwo toczy się do przodu (dosłownie) a w pewnym momencie w okolicach 2000 strzał jak z armaty:) (jeśli się uda że nie wpadnie w Tryb serwisowy. Grupa 072, 014: http://vaglog.pl/log_203030.html Grupa 004, 008, 011: http://vaglog.pl/log_203029.html Grupa 001, 004, 008: http://vaglog.pl/log_203028.html Grupa 072, 073: http://vaglog.pl/log_203027.html Edytowane 8 Lutego 2015 przez Stolkien
IroN_87 Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 Wykluczasz przepływomierz? Sent from my Lumia 820 using Tapatalk
Stano Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Opublikowano 8 Lutego 2015 Wykluczasz przepływomierz? Sent from my Lumia 820 using Tapatalk Tak. Był podmieniony i bez zmian.
Bolo__ Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Tak z czystej ciekawości. Jakieś postępy? Wiadomo co jest nie tak?
Stano Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Opublikowano 13 Lutego 2015 Tak z czystej ciekawości. Jakieś postępy? Wiadomo co jest nie tak? Tak. Turbo zmienione i jest ok. Dzisiaj założone nowe wtryskiwacze z końcówką BD. Koszt po zniżkach 1050zł\szt. :-(
Stano Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Opublikowano 13 Lutego 2015 I jak jeździ? Zajeb*ście Wreszcie. Teraz zbieram kase i na wiosne nowe turbo, wydech i IC, a potem strojenie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się