Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czarny Sline 3.0 śmierdziuch


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a jakie masz turbo , kkk czy garet, jeśli KKK to ma słabszy dół . Turbiny w same w sobie sa pancerne , padają tylko ich sterowania może u ciebie też coś zaczyna szwankować w sterowaniu .

A Q5 ojca odebrana od Zapały . Super podejście i profesjonalizm . dzięki za namiary . Teraz będę prowadził mamy Leona DSG bo poszarpuje . Obstawiają na dwumas ale lepiej niech oni robia bo jak się okaże że coś jeszcze wyjdzie w praniu, to będę spokojny że oni to robia /

Mam KKK. Sterowanie turbiny zrobione i nadal mam problem.

Fajnie że Zapała się spisał ;-)

Opublikowano

Zostaje zmiana turbiny na garetta jak reszta gratów jest ok

Opublikowano

Zostaje zmiana turbiny na garetta jak reszta gratów jest ok

A mozna? Turbo podmienilem na takie samo KKK i bez zmian bylo. Na jakiego garetta mozna zmienic?
Opublikowano

W 3.0 wychodziły turbiny kkk i garett wiec musisz szukać gtb2260 vk . Mysle ze powinno działać bo budowa jest taka sama

A moze to nie wina turbiny , tylko programu . Trzeba jechać do tunera i nie h zerknie czy nie da sie tego poprawić

Opublikowano

W 3.0 wychodziły turbiny kkk i garett wiec musisz szukać gtb2260 vk . Mysle ze powinno działać bo budowa jest taka sama

A moze to nie wina turbiny , tylko programu . Trzeba jechać do tunera i nie h zerknie czy nie da sie tego poprawić

No właśnie jest wgrana seria.

Problem opisałem tutaj http://a4-klub.pl/index.php?/topic/306919-nie-ma-mocy-do-2tys-obrotow/

Opublikowano

Seria z czego, bo w twojej jej nie bylo?

Opublikowano

Seria z czego, bo w twojej jej nie bylo?

Seria od takiego silnika jest wgrana u tunera.

Opublikowano

A co tuner na to powiedział , nie da sie tego programem poprawic

Opublikowano

A co tuner na to powiedział , nie da sie tego programem poprawic

Nie ma co programem kombinowac skoro jest ewidentnie problem chyba mechaniczny.
Opublikowano (edytowane)

STANO niedzizele mamy na logi. sobote opijałem


Kurde no faktycznie to auto jest w świetnej kondycji.

Ale coś jest definitywnie nie tak.

Ciężko było zrobić poprawnie logi dynamiczne bo przy 4 biegu i but w podłogę auto nie mogło osiągnąć doładowania i wywalało błąd\ nieosiągnięte ciśnienie doładowania \ i wpadało w tryb awaryjny.

logi co się dało to zostało zrobione.

Wg. mnie albo ogromna nieszczelność dolotu albo zatkany dolot albo coś jeszcze bardziej banalnego ...

Auto po wciśnięciu pedału w podłoge ledwo ledwo toczy się do przodu (dosłownie) a w pewnym momencie w okolicach 2000 strzał jak z armaty:) (jeśli się uda że nie wpadnie w Tryb serwisowy.

Grupa 004, 008, 011: http://vaglog.pl/log_203029.html
Grupa 001, 004, 008: http://vaglog.pl/log_203028.html

Grupa 072, 073: http://vaglog.pl/log_203027.html

Edytowane przez Stolkien
Opublikowano

Zlogowałeś 003?

Opublikowano

nie.

Opublikowano

Wykluczasz przepływomierz?

Sent from my Lumia 820 using Tapatalk

Opublikowano

Wykluczasz przepływomierz?

Sent from my Lumia 820 using Tapatalk

Tak. Był podmieniony i bez zmian.

Opublikowano

Tak z czystej ciekawości. Jakieś postępy? Wiadomo co jest nie tak?

Opublikowano

Tak z czystej ciekawości. Jakieś postępy? Wiadomo co jest nie tak?

Tak. Turbo zmienione i jest ok.

Dzisiaj założone nowe wtryskiwacze z końcówką BD. Koszt po zniżkach 1050zł\szt. :-(

Opublikowano

I jak jeździ?

Opublikowano

I jak jeździ?

Zajeb*ście :)

Wreszcie. Teraz zbieram kase i na wiosne nowe turbo, wydech i IC, a potem strojenie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...