pacos Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Kurde przeczytałem caly temat od poczatku raz jeszcze i jestem w cięzkim szoku jak kosztowne auto to potrafi być. Z tego co pisałeś po kupnie - auto fajne, jakieś pierdoły tylko do roboty, po kilku miesiącach jazdy okazuje się, że remont wszystkiego co potrzeba aby było sprawnie w 100% wynosi tyle co napisałeś czyli może nawet dobić do 20 tysięcy. W głowie mi się to nie mieści, że tyle kosztuje utrzymanie takiego silnika.. Jestem tylko ciekawy czy sprzedający wiedział o tym czy po prostu miałeś pecha, że akurat na Ciebie trafiło (?) Auto masz piękne ale podliczając te koszty kopara opada. W X5 też dużo rzeczy kosztownych robiłeś (a tam jest V8, które też podobno jest kosztowne w eksploatacji) a chyba łącznie z gazem wyniosło Cie to mniej niż w tym przypadku, czy nie?
Stano Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Opublikowano 18 Lutego 2015 Kurde przeczytałem caly temat od poczatku raz jeszcze i jestem w cięzkim szoku jak kosztowne auto to potrafi być. Z tego co pisałeś po kupnie - auto fajne, jakieś pierdoły tylko do roboty, po kilku miesiącach jazdy okazuje się, że remont wszystkiego co potrzeba aby było sprawnie w 100% wynosi tyle co napisałeś czyli może nawet dobić do 20 tysięcy. W głowie mi się to nie mieści, że tyle kosztuje utrzymanie takiego silnika.. Jestem tylko ciekawy czy sprzedający wiedział o tym czy po prostu miałeś pecha, że akurat na Ciebie trafiło (?) Auto masz piękne ale podliczając te koszty kopara opada. W X5 też dużo rzeczy kosztownych robiłeś (a tam jest V8, które też podobno jest kosztowne w eksploatacji) a chyba łącznie z gazem wyniosło Cie to mniej niż w tym przypadku, czy nie? No A4 mam 2.5 miesiąca i kosztowało mnie już około 48tys zł. Nie ma okazji. Grunt, że auto nie skundlone tylko naprawdę zadbane. Nadszedł czas na wpompowanie trochę kasy i właściciel sprzedał. WIem jak wygląda rynek aut i zdawałem sobie sprawę, że 3.0TDI doinwestowanego nie kupimy za 30tys zł.
bosniak_sg Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) Każde auto paroletnie moze dobić do 3/4 jego wartosci i dalej moze być cos nie tak. Jak kupisz jakąś minę za w tym przypadku 30 kola to wymieniając tylko rozrząd, wtryski, turbo, kolektory i skrzynie biegów siegniemy jego wartosci. Są oczywiście samochody które nie maja problemu z rozrzadem przy łańcuchu i tu zaoszczedzimy ponad 5 tys. Bez rozsypujacych sie klapek czy kolektorów. Pozostają wtedy ewent wtrysku i turbo. Chociaż w dzisiejszej dobie dobrze rozwiniętej regeneracji turbo to juz żaden koszt. Przykładem takiego silnika moze być MB 320 CDI. Rozrząd sie nie psuje, wtryski sie regeneruje, turbo jak kazde, kolektor jeżeli nawet cos nie halo to wywalamy klapki i po problemie. Edytowane 18 Lutego 2015 przez bosniak_sg
Stano Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Opublikowano 18 Lutego 2015 Każde auto paroletnie moze dobić do 3/4 jego wartosci i dalej moze być cos nie tak. Jak kupisz jakąś minę za w tym przypadku 30 kola to wymieniając tylko rozrząd, wtryski, turbo, kolektory i skrzynie biegów siegniemy jego wartosci. Są oczywiście samochody które nie maja problemu z rozrzadem przy łańcuchu i tu zaoszczedzimy ponad 5 tys. Bez rozsypujacych sie klapek czy kolektorów. Pozostają wtedy ewent wtrysku i turbo. Chociaż w dzisiejszej dobie dobrze rozwiniętej regeneracji turbo to juz żaden koszt. Przykładem takiego silnika moze być MB 320 CDI. Rozrząd sie nie psuje, wtryski sie regeneruje, turbo jak kazde, kolektor jeżeli nawet cos nie halo to wywalamy klapki i po problemie. WIesz nikt mi nie kazał wymieniać rozrządu. Jeszcze kilkanaście lub więcej tys by pojeździł, ale Ja lubie spać spokojnie dlatego zdecydowałem się na to jak również na nowe wtryski.
bosniak_sg Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Nie miałem na myśli Twojego auta, tylko ogólnie zakup. Cene podałem tylko na przykładzie Twojego.
basta85 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) dlatego w przypadku 3.0tdi z przebiegiem + - 200k, ktory nie mial wymienianych wtryskow, rozrzadu itp., lepiej sie z daleka trzymac.... ja naczytalem sie tych wszystkich postow odnosnie kosztow 3.0tdi i dlatego zdecydowalem sie wylacznie na kupno B7 z padnietym silnikiem z niemiec. Zaplacilem 12k, za wrzucenie silnika z przebiegiem 70k z audi a5 (2010r), ktory ma juz lepsze wtryski, rozrzad i tloki. Dostalem gwarancje na rok i poki co jestem zadowolony. Edytowane 18 Lutego 2015 przez basta85
bosniak_sg Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Zresztą ja rozrząd tez bardziej profilaktycznie wymieniłem niż z musu.
Stano Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Opublikowano 18 Lutego 2015 dlatego w przypadku 3.0tdi z przebiegiem + - 200k, ktory nie mial wymienianych wtryskow, rozrzadu itp., lepiej sie z daleka trzymac.... ja naczytalem sie tych wszystkich postow odnosnie kosztow 3.0tdi i dlatego zdecydowalem sie wylacznie na kupno B7 z padnietym silnikiem z niemiec. Zaplacilem 12k, za wrzucenie silnika z przebiegiem 70k z audi a5 (2010r), ktory ma juz lepsze wtryski, rozrzad i tloki. Dostalem gwarancje na rok i poki co jestem zadowolony. Dlaczego z daleka? Może poprostu lepiej wynegocjować cene i porobić pod siebie? Mnie swapy nie interesowały.
basta85 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) dlatego w przypadku 3.0tdi z przebiegiem + - 200k, ktory nie mial wymienianych wtryskow, rozrzadu itp., lepiej sie z daleka trzymac.... ja naczytalem sie tych wszystkich postow odnosnie kosztow 3.0tdi i dlatego zdecydowalem sie wylacznie na kupno B7 z padnietym silnikiem z niemiec. Zaplacilem 12k, za wrzucenie silnika z przebiegiem 70k z audi a5 (2010r), ktory ma juz lepsze wtryski, rozrzad i tloki. Dostalem gwarancje na rok i poki co jestem zadowolony. Dlaczego z daleka? Może poprostu lepiej wynegocjować cene i porobić pod siebie? Mnie swapy nie interesowały. Bo nikt ci nie zejdzie z ceny auta 10k. Pozatym niewiadomo ile bedziesz musial wlozyc.... (sam rozrzad i wtryski = 10k, a moze dojsc jeszcze turbo, przeplywka itp) Dla przykladu, skad wiesz czy juz tlok nie wypalony jak ktos nie wymienial lejacych wtryskow? (chyba ze podczas kupna sprawdzisz mikrokamera) Edytowane 18 Lutego 2015 przez basta85
bosniak_sg Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Równie dobrze w twoim po swapie moze wyjść to samo, turbo, przepływka i masę innych rzeczy po swapie na ccwa
basta85 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Równie dobrze w twoim po swapie moze wyjść to samo, turbo, przepływka i masę innych rzeczy po swapie na ccwa wszystko bylo na wierzchu, wiec latwo bylo sprawdzic wtryski cisnieniowo, przeplywke dostalem nowke sztuke zeby nie kombinowac. Zreszta przy przebiegu 70k czy to CCWA czy ASB, to trzeba miec strasznege niefarta zeby cos bylo wsyrane.
Stano Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Opublikowano 2 Marca 2015 Auto do sprzedania. Cena 45tys zł. Mocno doinwestowane.
tomekxp2 Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Co to za felgi? Może kolega chce sprzedać osobno felgi ?
Stano Opublikowano 6 Marca 2015 Autor Opublikowano 6 Marca 2015 Co to za felgi? Może kolega chce sprzedać osobno felgi ? Z S6 C6 18ki. Osobno nie sprzedaje.
gomez.pl Opublikowano 2 Maja 2015 Opublikowano 2 Maja 2015 niestety fotki się nie wczytują więc nie wiem czy to Avant.... ale zapewne nie
MARCIN607 Opublikowano 2 Maja 2015 Opublikowano 2 Maja 2015 Auto sprzedane temat do zamknięcia czyli ZTCH. POZDR i ps to Avant.
Stano Opublikowano 6 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2015 Auto sprzedane temat do zamknięcia czyli ZTCH. POZDR i ps to Avant. Nie sprzedane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się