pawlo0912 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 (edytowane) Witam jestem tu nowy zakupiłem audi a4 b5 1,8 ADR z 95r.Pojawił sie problem z obrotami odpalajac ja jak zimna utrzymuje obroty do 1200 pózniej zejda do 900 jednak jezeli złapie juz temperatury i dochodzi do 60 stopni oraz po wyżej trzyma cały czas 1400,1500.Szczerze powiedziawszy nie wiem co jest pierwszy zakup audi wiec jestem zielony.Moze z was ktos mial taki przypadek.Z góry dziękuje za odp.Pozdrawiam.. Edytowane 3 Grudnia 2014 przez pawlo0912
dam-in Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Na początek odpiął bym akumulator na kilka minut. Potem podłączyć spowrotem, odpalić auto i przez parę minut nie dotykać pedału gazu. No i standardowo podpiąć VAG.
pawlo0912 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2014 Na początek odpiął bym akumulator na kilka minut. Potem podłączyć spowrotem, odpalić auto i przez parę minut nie dotykać pedału gazu. No i standardowo podpiąć VAG. OK zaraz zejde i odepnę aku.Co po twojej mysli jest nie tak?
Grzes A4 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Może przepustnica co się przycina i wypadało by ją wyczyścić
pawlo0912 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2014 Może przepustnica co się przycina i wypadało by ją wyczyścić zaraz ide odepne aku... oraz wyczyszcze przepustnice i zobacze
jacek70 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Zrób czyszczenie i adaptacje przepustnicy i zobaczysz co będzie. Na pewno nie zaszkodzi.
pawlo0912 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2014 Zrób czyszczenie i adaptacje przepustnicy i zobaczysz co będzie. Na pewno nie zaszkodzi. Słuchajcie czysciłem przepustnicę srodkiem do gazników i przepustnic robiłem tą adaptację z opisu z netu i nadal to samo po złapaniu temperatury automatycznie obroty wchodzą na 1400 i tak trzymaja.Może jutro całkowicie odkrecę przepustnicę i dokładnie na stole ją wyczyszczę.