Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po rozgrzaniu trzyma obroty 1400


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam jestem tu nowy zakupiłem audi a4 b5 1,8 ADR z 95r.Pojawił sie problem z obrotami odpalajac ja jak zimna utrzymuje obroty do 1200 pózniej zejda do 900 jednak jezeli złapie juz temperatury i dochodzi do 60 stopni oraz po wyżej trzyma cały czas 1400,1500.Szczerze powiedziawszy nie wiem co jest pierwszy zakup audi wiec jestem zielony.Moze z was ktos mial taki przypadek.Z góry dziękuje za odp.Pozdrawiam..

Edytowane przez pawlo0912
Opublikowano

Na początek odpiął bym akumulator na kilka minut. Potem podłączyć spowrotem, odpalić auto i przez parę minut nie dotykać pedału gazu.

No i standardowo podpiąć VAG.

Opublikowano

Na początek odpiął bym akumulator na kilka minut. Potem podłączyć spowrotem, odpalić auto i przez parę minut nie dotykać pedału gazu.

No i standardowo podpiąć VAG.

OK zaraz zejde i odepnę aku.Co po twojej mysli jest nie tak?

Opublikowano

Może przepustnica co się przycina i wypadało by ją wyczyścić

Opublikowano

Może przepustnica co się przycina i wypadało by ją wyczyścić

zaraz ide odepne aku... oraz wyczyszcze przepustnice i zobacze

Opublikowano

Zrób czyszczenie i adaptacje przepustnicy i zobaczysz co będzie. Na pewno nie zaszkodzi.

Opublikowano

Zrób czyszczenie i adaptacje przepustnicy i zobaczysz co będzie. Na pewno nie zaszkodzi.

Słuchajcie czysciłem przepustnicę srodkiem do gazników i przepustnic robiłem tą adaptację z opisu z netu i nadal to samo po złapaniu temperatury automatycznie obroty wchodzą na 1400 i tak trzymaja.Może jutro całkowicie odkrecę przepustnicę i dokładnie na stole ją wyczyszczę.

Opublikowano

No ja myślałem o czyszczeniu na stole. Sprawdź też sondę.

Opublikowano

No ja myślałem o czyszczeniu na stole. Sprawdź też sondę.

Jacek70 jak sprawdzić sonde?

Opublikowano

Wykrec. No coś szybko ci poszło trzeba ja wyjąć i dokładnie umyć zero pod środków. Tylko ze nie wiem czy to ma sens bo po małym czyszczeniu powinna być jakaś różnica. Skoro nasz 95r to nasz linkę gazu może ona się przycina ale to też chyba nie bo powinna odrazu się ciąć a nie po rozgrzaniu

Opublikowano

Wykrec. No coś szybko ci poszło trzeba ja wyjąć i dokładnie umyć zero pod środków. Tylko ze nie wiem czy to ma sens bo po małym czyszczeniu powinna być jakaś różnica. Skoro nasz 95r to nasz linkę gazu może ona się przycina ale to też chyba nie bo powinna odrazu się ciąć a nie po rozgrzaniu

Jutro całkowicie ja odkrecę i wyczyszcze jeszcze raz dokładnie.Jak to nie pomoże to wybiorę sie by podłaczyc audi pod kompa.A mam jeszcze jedno pytanie w dolocie przed przepustnicą było coś w postaci smaru lub oleju co to moze byc?

Opublikowano

Kolego spróbuj odpiąć przepływomierz i odpal samochód. Zobacz czy będzie jakaś różnica.

Opublikowano

Kolego spróbuj odpiąć przepływomierz i odpal samochód. Zobacz czy będzie jakaś różnica.

wyczysciłem przepustnice dokładnie zrobiłem ta adaptację kluczyka i to samo.Ale cos mnie tkneło i odpiołem przepływkę wtedy obroty spadły i falowały w granicy 900,1100 czy to wina tej przepływki?

Opublikowano

To już ogarniesz tylko pod vagiem musisz sprawdzić ile ma. Bo czyszczenie pomoże krótkotrwale

Wiec moja rada dala xi tylko nie potrzebna robotę no ale to Napewno nie zaszkodzi

Opublikowano

To już ogarniesz tylko pod vagiem musisz sprawdzić ile ma. Bo czyszczenie pomoże krótkotrwale

Wiec moja rada dala xi tylko nie potrzebna robotę no ale to Napewno nie zaszkodzi

Byłem podlączyć pod kompa okazalo sie czujnik nastawienia przepustnicy mechanik robił adaptacje kompem jednak z twierdził ze nie dziala ten silniczek który ustawia cos takiego ja sie nie znam dokładnie.

Opublikowano

Czyli jednak przepustnica zapytam tu i tam czy ktoś będzie miał....

Opublikowano

A czy jak włączysz zapłon to słychać w przepustnicy że się ustawia a potem jest charakterystyczne kliknięcie? Jeśli tego niema to padła ewentualnie brak sterowania.

Opublikowano

A czy jak włączysz zapłon to słychać w przepustnicy że się ustawia a potem jest charakterystyczne kliknięcie? Jeśli tego niema to padła ewentualnie brak sterowania.

Słychac w niej brzęczenie ale klikniecia nie słychac zadnego.A jak sprawdzic czy jest sterowanie?

Czyli jednak przepustnica zapytam tu i tam czy ktoś będzie miał....

Bedę w dzięczny szukałem w mojej okolicy i jak narazie nie ma takiej maja ale po lifcie.Został mi jeszcze jeden recykling aut jutro zobaczę czy maja.

A czy jak włączysz zapłon to słychać w przepustnicy że się ustawia a potem jest charakterystyczne kliknięcie? Jeśli tego niema to padła ewentualnie brak sterowania.

Słychac w niej brzęczenie ale klikniecia nie słychac zadnego.A jak sprawdzic czy jest sterowanie?

Czyli jednak przepustnica zapytam tu i tam czy ktoś będzie miał....

Bedę w dzięczny szukałem w mojej okolicy i jak narazie nie ma takiej maja ale po lifcie.Został mi jeszcze jeden recykling aut jutro zobaczę czy maja.

Panowie byłem raz jeszcze spróbowac zrobic tą adaptację,słychać jest brzeczenie kilka sekund i cisza tak jak by sie ustawiała.Jednak obroty cały czas 1400,coś pewnie z tym nastawinikiem w przepustnicy.Jutro zmienię przepustnicę ,wydaje mi sie ze cos jednak z nia jest nie tak. A wy jak myślicie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...