przemoskubany Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Witam.. tak jak w temacie...Jakie wartości powinny one mieć ?
Lukasz_N Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 1. 861-940 obr/min 2. 49-51 jednostek
przemoskubany Opublikowano 3 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2014 (edytowane) 1. mam 840 2. mam 255 ? tak pisało ;/ z czym to się wiąże ? Edytowane 3 Grudnia 2014 przez przemoskubany
goldi Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Z tym to się wiążę ze jet kąt wtrysku po za regulacja i pe w nie jest błąd 550 czyli tak kat wtrysku do ustawienia jeżeli nie da rady ustawić to zostaje do sprawdzenia rozrząd na znaki czy nie scina tzw klina na wale.Jesli jest poprawne ustawienie rozrzadu to zostaje przestawiacz kąta wtrysku w pompie
przemoskubany Opublikowano 3 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2014 ale fura mi normalnie działa.. tylko moze w złym bloku odczytałem tą wartość nie wiem no i na vagu zero błędów
goldi Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Bs gr 0 drugie pole Nie lekceważyl bym tego bo jesli scina klin na wale to może się źle skonczyc dla silnika a miałem już taki przypadek moźna powiedzieć ze uratowalem koledze silnik też nie można bylo ustawić kąta wtrysku po sprawdzeniu rozrzadu okazalo się ze był przestawiony po rozebraniu scinalo ten pół księżyc na wale
przemoskubany Opublikowano 3 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2014 ale kąt wyprzedzenia zapłonu a kąt zapłonu to jest to samo ?
Lukasz_N Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 W Dieslu na ścisłość nie ma czegoś takiego jak kąt wyprzedzenia zapłonu, albo kąt zapłonu. Jest kąt wyprzedzenia wtrysku: statyczny i dynamiczny, oraz kąt wyprzedzenia tłoczenia. Statyczne kąty mają wpływ na prawidłowe odapalnie silnika, a dynamiczne na jego prawidłową pracę wraz ze zwiększaniem się prędkości obrotowej. To, co ustawiasz na pompie, to statyczny kąt wyprzedzenia tłoczenia. Ruszając pompą tak regulujesz kąt wyprzedzenia tłoczenia, żeby uzyskać żądaną wartość kąta wyprzedzenia wtrysku (49-51 jednostek w Twoim przypadku). Tak jak pisał goldik wartość 255 oznacza, że kąt jest poza zakresem. Zrób test zaworu N108. Podaj też odczyt z 2 i 3 okna w grupie 004.
przemoskubany Opublikowano 4 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2014 jak bedę u kumpla to to zrobie.. powiedzcie mi jeszcze gdzie odczytać na vagu temperature cieczy oleju itd .. jakie to bloki ?
Lukasz_N Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/285275-allcharakterystyka-poszczegolnych-blokow-pomiarowych-w-programie-vag-com/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się