Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

korekcje na pompowtryskach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Koledzy proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki

Audi A4 2.0 16v TDI nieszczęsny BLB multitronik

objawy szarpanie przy przyspieszaniu w zakresie 1800-2200 obr.

skończyły już mi się koncepcje co za ustroństwo to powoduje :kwasny::angry:

były robione:

poduszka lewa pod silnikiem - była wylana

nowa dwumasa- była rozklekotana

nowa pompa vacu- puszczała olej do paliwa

nowy filtr paliwa

wyczyszczony zbiornik

nowe swiece żarowe - dwie były padnięte

wyczyszczony egr - był zawalony

na jakiś czas zaślepiony egr - ale bez rezultatu - blaszka jest teraz wyjęta

wymienione oringi na pompowtryskach

wymieniony jeden pompowtrysk na pierwszym cylindrze (używka)- stary miał padniętą cewkę

i to właśnie mnie zastanawia bo korekcje na nim są największe

1cyl- (-1,36mg/h) bipy -103,00

2cyl (-0,52mg/h) -90,00

3cyl (0,75mg/h) -61,00

4cyl (1,25mg/h) -54,00

po zamianie wtrysku 4 na 2 były takie

(-1,20mg/h)

(0,16mg/h)

(0,59mg/h)

(0,40mg/h)

i po zamianie 1 na 3 takie najpierw wolne obroty

(-0,54mg/h) bipy -47,00

(-0,05mg/h) -32,00

(0,16mg/h) -89,00

(0,40mg/h) -69,00

a później przy przyspieszaniu pod obciążeniem (lekkie przyspieszanie do but)

od (0,45 do 0,52mg/h) bipy -65,00

od (0,16 do 0,07mg/h) -42,00

od (-2,26 do -3,01mg/h) -95,00

od (1,60 do 2,38mg/h) -83,00

dodam że po zamianie 1 na 3 szarpanie się zmniejszyło i jest tylko po dobrym nagrzaniu silnika i w zakresie obrotów 2000-2200

Myślę że w miarę dokładnie to opisałem i znajdze sie ktoś kto mi poradz co dalej z tym zrobić.

Moim zdaniem to chyba ten pompowtrysk którego kupiłem najwięcej tu szmonci.



prosze uzupelnic PROFIL

uzupełnione!



prosze uzupelnic PROFIL

uzupełnione!

Edytowane przez yaho44
Opublikowano

zrób diagnostykę skrzyni biegów może wyskoczyła adaptacja i z tąd to szarpanie.

Opublikowano

zrób diagnostykę skrzyni biegów może wyskoczyła adaptacja i z tąd to szarpanie.

a jak to się robi?

mam VAG 5053 ITS

Opublikowano

a jak to się robi?

mam VAG 5053 ITS

Może sie gdzieś ustawimy na mieście to ci pokaże i porówanymy paramatry z moim A4 też mam multitronic. U mnie szarpało podaczs przyśpieszania jak robiłem na nowo adaptacje skrzyni już problem nie występuje.

Opublikowano

Może sie gdzieś ustawimy na mieście to ci pokaże i porówanymy paramatry z moim A4 też mam multitronic. U mnie szarpało podaczs przyśpieszania jak robiłem na nowo adaptacje skrzyni już problem nie występuje.

Bardzo chętnie ale gdzie w Warszawce czy przyjechać do Piaseczna?

Opublikowano

A takie wysokie BIPy to są OK? Bo zmagam się z podobnymi objawami, tyle tylko że w manualu.

Opublikowano

Wysokie wartości BIP-ów na minus mogą świadczyć o niskim ciśnieniu paliwa w szynie głowicy.

Sprawdził bym ciśnienie paliwa wytwarzane przez tandem pompę .

Opublikowano

Piotrze, możesz zerknąć na mój post o pomiarze ciśnienia? U mnie przy 4tys obr jest 12bar.

Wysokie wartości BIP-ów na minus mogą świadczyć o niskim ciśnieniu paliwa w szynie głowicy.

Sprawdził bym ciśnienie paliwa wytwarzane przez tandem pompę .

Opublikowano

Wysokie wartości BIP-ów na minus mogą świadczyć o niskim ciśnieniu paliwa w szynie głowicy.

Sprawdził bym ciśnienie paliwa wytwarzane przez tandem pompę .

vacu jest nowa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...