yaho44 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 (edytowane) Witam Koledzy proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki Audi A4 2.0 16v TDI nieszczęsny BLB multitronik objawy szarpanie przy przyspieszaniu w zakresie 1800-2200 obr. skończyły już mi się koncepcje co za ustroństwo to powoduje były robione: poduszka lewa pod silnikiem - była wylana nowa dwumasa- była rozklekotana nowa pompa vacu- puszczała olej do paliwa nowy filtr paliwa wyczyszczony zbiornik nowe swiece żarowe - dwie były padnięte wyczyszczony egr - był zawalony na jakiś czas zaślepiony egr - ale bez rezultatu - blaszka jest teraz wyjęta wymienione oringi na pompowtryskach wymieniony jeden pompowtrysk na pierwszym cylindrze (używka)- stary miał padniętą cewkę i to właśnie mnie zastanawia bo korekcje na nim są największe 1cyl- (-1,36mg/h) bipy -103,00 2cyl (-0,52mg/h) -90,00 3cyl (0,75mg/h) -61,00 4cyl (1,25mg/h) -54,00 po zamianie wtrysku 4 na 2 były takie (-1,20mg/h) (0,16mg/h) (0,59mg/h) (0,40mg/h) i po zamianie 1 na 3 takie najpierw wolne obroty (-0,54mg/h) bipy -47,00 (-0,05mg/h) -32,00 (0,16mg/h) -89,00 (0,40mg/h) -69,00 a później przy przyspieszaniu pod obciążeniem (lekkie przyspieszanie do but) od (0,45 do 0,52mg/h) bipy -65,00 od (0,16 do 0,07mg/h) -42,00 od (-2,26 do -3,01mg/h) -95,00 od (1,60 do 2,38mg/h) -83,00 dodam że po zamianie 1 na 3 szarpanie się zmniejszyło i jest tylko po dobrym nagrzaniu silnika i w zakresie obrotów 2000-2200 Myślę że w miarę dokładnie to opisałem i znajdze sie ktoś kto mi poradz co dalej z tym zrobić. Moim zdaniem to chyba ten pompowtrysk którego kupiłem najwięcej tu szmonci. prosze uzupelnic PROFIL uzupełnione! prosze uzupelnic PROFIL uzupełnione! Edytowane 3 Grudnia 2014 przez yaho44
izkalp Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 zrób diagnostykę skrzyni biegów może wyskoczyła adaptacja i z tąd to szarpanie.
yaho44 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2014 zrób diagnostykę skrzyni biegów może wyskoczyła adaptacja i z tąd to szarpanie. a jak to się robi? mam VAG 5053 ITS
izkalp Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 a jak to się robi? mam VAG 5053 ITS Może sie gdzieś ustawimy na mieście to ci pokaże i porówanymy paramatry z moim A4 też mam multitronic. U mnie szarpało podaczs przyśpieszania jak robiłem na nowo adaptacje skrzyni już problem nie występuje.
yaho44 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2014 Może sie gdzieś ustawimy na mieście to ci pokaże i porówanymy paramatry z moim A4 też mam multitronic. U mnie szarpało podaczs przyśpieszania jak robiłem na nowo adaptacje skrzyni już problem nie występuje. Bardzo chętnie ale gdzie w Warszawce czy przyjechać do Piaseczna?
szwarcu1 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 A takie wysokie BIPy to są OK? Bo zmagam się z podobnymi objawami, tyle tylko że w manualu.
piotrsob1 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Wysokie wartości BIP-ów na minus mogą świadczyć o niskim ciśnieniu paliwa w szynie głowicy. Sprawdził bym ciśnienie paliwa wytwarzane przez tandem pompę .
szwarcu1 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Piotrze, możesz zerknąć na mój post o pomiarze ciśnienia? U mnie przy 4tys obr jest 12bar. Wysokie wartości BIP-ów na minus mogą świadczyć o niskim ciśnieniu paliwa w szynie głowicy. Sprawdził bym ciśnienie paliwa wytwarzane przez tandem pompę .
yaho44 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2014 Wysokie wartości BIP-ów na minus mogą świadczyć o niskim ciśnieniu paliwa w szynie głowicy. Sprawdził bym ciśnienie paliwa wytwarzane przez tandem pompę . vacu jest nowa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się