Qpeciarz Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Od pewnego czasu zaczęło wyżerać opony od strony wewnętrznej, lewą mocniej i ciągnęło w prawo. Kontrola geometrii: koło lewe pochylenie: -1°40' koło prawe pochylenie: -0°50' kąt nominalny: -0°40' ±0°30' No to zaczęło się regulowanie. Prawe udało się zmieścić idealnie w środku. Lewe... minimum jakie dało się osiągnąć to -1°10' i koniec możliwości regulacyjnych. Wszystkie tuleje sprawne, wahacze proste, ława na miejscu, nie było żadnego palnięcia autem. Gdzie problem ?
TyBucu Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 A jakie masz tam sprezyny? Jak masz obnizone to ciezko bedzie sie zmiescic z negatywem z tylu. Sprawdz tez czy nie masz uwalonej sprezyny, lubia sie lamac na samym dole, nawet nie zauwazysz jesli sie dokladniej nie przyjzysz.
Qpeciarz Opublikowano 12 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2014 Niestety to nie to. Sprężyny std, całe.
TyBucu Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Masz cały wydruk z pomiaru? Jakbyś mógł wrzucić skan, to by było pomocne.Ja jezdze na negatywie czasem i 3* ale mi nigdzie auta ani za bardzo nie ciąga, a opony po jednym sezonie wcale nie wygladaja źle.
szczuraz Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Mi tez zaczeło podjadać opony. Koncze wlasnie wymieniac sprezyny i jadę na geometrię. Ty dalej pracujesz we WRO czy juz u siebie w domu? Mam sprawdzonego dziadka który ogarnia geometrię na tyle w Q. Cena 70 pln Jak coś to dzwoń to Ci dam namiary.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się