Miszka82 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 (edytowane) Opiszę w skrócie, trasa ok 500km, po 200km na trasie W-wa-K-ce wszystko w normie, postanowiłem nie zamulać tylko podwyższyć prędkość ze 140 do 160, i tak przez ok 10km wszystko jak do tej pory ok, po ok 10km telepanie budy, check engine najpierw się zaświecił dosłownie po chwili zaczął migać. Objawy telepanie budą, brak mocy poniżej 3tyś obrotów, zatrzymałem się odczekałem ale bez zmian. Byłem zmuszony kontynuować jazdę. Oto błedy: 8 Faults Found: 18057 - Powertrain Data Bus P1649 - 008 - Missing Message from ABS Controller - Intermittent 16804 - Catalyst System; Bank 1 P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - MIL ON 18043 - Powertrain Data Bus P1635 - 008 - Missing Message from A/C Controller - Intermittent 17072 - ECM Power Relay Load Circuit: (J271) P0688 - 004 - Open Circuit 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - - MIL ON 16687 - Cylinder 3 P0303 - 001 - Misfire Detected - MIL ON 16685 - Cylinder 1 P0301 - 001 - Misfire Detected - MIL ON 16688 - Cylinder 4 P0304 - 001 - Misfire Detected - MIL ON Błedy ABS i ECM - mam zlokalizowane i wiem co to pozostaje problem z cylindrami cewki i świece dziś wymienione ale bez zmian, podjechałem na szybko do mechanika ale niestety spece od diesli i nie robią benzyn. Jedynie co mi powiedział po wyciąganiu każdej z cewek, że na 3 cylindrze nie ma mocy czy jakoś tak - jak wyciągał 3 cewkę to praca silnika się nie zmieniała tak jak w przypadku wyciągania pozostałych.. Dodatkowo kopci na niebiesko(wcześniej to kopcenie się zdarzało ale sporadycznie i nie tak intensywnie). 1.8T AVJ + LPG - objawy występują i na PB i na LPG Z góry dzięki za pomoc Edytowane 6 Grudnia 2014 przez Miszka82
skerim Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 (edytowane) Sprawdź sprężanie na tym 3 garku, jak dla mnie to poważniejsza sprawa i wyjaśni się dopiero jak stargasz głowicę. Opcji jest wiele, ale raczej mało optymistyczne. W najlepszym wypadku uszczelniacze zaworowe, w drugą stronę - przegrzany motor. Powodzenia i obym się mylił. Na jakim oleju jeździsz? Edytowane 6 Grudnia 2014 przez skerim
Miszka82 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2014 co do oleju to jeżdżę na Mobil Super 3000 X1 5w40 wrzucę niebawem błędy po wymianie cewek i świec, większość zniknęła ale teraz nie pamiętam - na pewno został ten 3 cylinder i jeszcze jakiś jeden który nie wyglądał za dobrze - przynajmniej po nazwie dzisiejsze vagowanie 4 Faults Found: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - - MIL ON 16687 - Cylinder 3 P0303 - 001 - Misfire Detected - MIL ON 18017 - Crash Shut-Down Activated P1609 - 001 - 18057 - Powertrain Data Bus P1649 - 008 - Missing Message from ABS Controller - Intermittent dwa ostatnie nie dotyczą problemu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się