lukaszooo Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Róznice mogą być przyczyną innej temp przy testach bo jakos mało prawdo podobne zeby była róznica miedzy sprawnymi zaworami.
HatefulEvil Opublikowano 23 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2015 Turbo wyczyszczone: http://vaglog.pl/log_201168.html odcina moc przy około 180 km/h i później bez zgaszenia silnika nie chce jechać więcej jak 120 i wciąż błąd ciśnienia w układzie dolotowym 575
HatefulEvil Opublikowano 23 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2015 (edytowane) Co z tym zrobić? I jaki ostro. Ostro to mi nie doladowywalo bo prawie dwukrotnieniejsza miałem dawkę a tu nie przeladowywuje więcej jak 10% xd Edytowane 23 Stycznia 2015 przez HatefulEvil
lukaszooo Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zrób oddzielny temat szkoda tu zasmiecać.
mantix Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Ale to ten kolega założył ten temat
lukaszooo Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Czyli smiecimy, zaloguj grupe 11BS i patrz czy sztanga wychyla sie o 18mm, podczas czyszczenia ktoś ruszał ogranicznik sztangi ????
HatefulEvil Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2015 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/305011-Logi-003-i-011
dacre Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Panowie również mam pytanie co do N75, odebrałem dziś auto od mechanika, miałem czyszczony dolot i wymienione wężyki, w drodze powrotnej zorientowałem się, że turbo nie dmucha. Odpiąłem wężyk od gruszki i jak przyłoże palec nie czuje podciśnienia. Przysługuje mi darmowa wizyta w celu sprawdzenia czy wszystko cacy jednak dziś ani jutro nie ma co na to liczyć. Mechanik napisał, żeby spróbować zamieniń przewody podciśnienia na kroccu N75. To są te dwa jeden nad drugim? Chce poprostu wmiare mozliwosci sprawdzic czy to N75 czy cos innego.
lukaszooo Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Pasowało by podłączyc vaga i zobaczyć błędy, mogło by to sporo pomóc. Tak są to dwa węzyki jeden nad drugim, górny to zasilanie i króciec jest cienszy, dolny to wyjscie do gruszki i króciec jest grubszy. Dobry mechanik jesli oddal niesprawne auto
dacre Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Tak to jest z mechanikami, moze namotam na jutro VAGa. Wezyk, ktory idzie do gruszki wypialem zeby sprawdzic czy jest jakies podcisnienie, przykladam palca do wezyka i w zakresie obrotow biegu jalowego do 3k rpm nic nie czuc ssania. To chyba zle?
dacre Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Zalatwilem kabelek od znajomego i na VCDS 1.1 lite wyskoczyl mi blad 00575 - cisnienie w kolektorze dolotowym. Nie uzywalem wczesniej VCDS ale z tego co widze nie zrobil calego testu bo to wersja freeware. Jak jechalem dzis po kabelek to mialem wrazenie jakby turbo znow dzialalo jednak ciagnac samochod na trojce w pewnym momencie poczulem ze moc spadla i za chwile znow bylo normalnie.
Mcza Opublikowano 4 Lipca 2023 Opublikowano 4 Lipca 2023 (edytowane) Witam od jakiegoś czasu zauważyłem problem w swoim aucie audi a4b5 1.9 tdi. Samochodowi ciężko jest wytoczyć się pod górkę bo brakuje mu mocy a na prostej drodze nie pojedzie więcej niż 100 . Sprawdzałem i brakuje podniscnienia w turbo brak rekacji sztangi ? Czy ty zawór n75 czy coś innego ? Edytowane 4 Lipca 2023 przez Mcza K
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się