Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Łopatologiczny test zaworu N75


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Róznice mogą być przyczyną innej temp przy testach bo jakos mało prawdo podobne zeby była róznica miedzy sprawnymi zaworami.

Opublikowano

Turbo wyczyszczone:

http://vaglog.pl/log_201168.html

odcina moc przy około 180 km/h i później bez zgaszenia silnika nie chce jechać więcej jak 120 i wciąż błąd ciśnienia w układzie dolotowym 575

Opublikowano

Przeładowuje ci i to ostro

Opublikowano (edytowane)

Co z tym zrobić?

I jaki ostro. Ostro to mi nie doladowywalo bo prawie dwukrotnieniejsza miałem dawkę a tu nie przeladowywuje więcej jak 10% xd

Edytowane przez HatefulEvil
Opublikowano

Zrób oddzielny temat szkoda tu zasmiecać.

Opublikowano

Ale to ten kolega założył ten temat :grin:

Opublikowano

Czyli smiecimy, zaloguj grupe 11BS i patrz czy sztanga wychyla sie o 18mm, podczas czyszczenia ktoś ruszał ogranicznik sztangi ????

Opublikowano

Panowie również mam pytanie co do N75, odebrałem dziś auto od mechanika, miałem czyszczony dolot i wymienione wężyki, w drodze powrotnej zorientowałem się, że turbo nie dmucha. Odpiąłem wężyk od gruszki i jak przyłoże palec nie czuje podciśnienia. Przysługuje mi darmowa wizyta w celu sprawdzenia czy wszystko cacy jednak dziś ani jutro nie ma co na to liczyć. Mechanik napisał, żeby spróbować zamieniń przewody podciśnienia na kroccu N75. To są te dwa jeden nad drugim? Chce poprostu wmiare mozliwosci sprawdzic czy to N75 czy cos innego.

Opublikowano

Pasowało by podłączyc vaga i zobaczyć błędy, mogło by to sporo pomóc. Tak są to dwa węzyki jeden nad drugim, górny to zasilanie i króciec jest cienszy, dolny to wyjscie do gruszki i króciec jest grubszy. Dobry mechanik jesli oddal niesprawne auto :)

Opublikowano

Tak to jest z mechanikami, moze namotam na jutro VAGa. Wezyk, ktory idzie do gruszki wypialem zeby sprawdzic czy jest jakies podcisnienie, przykladam palca do wezyka i w zakresie obrotow biegu jalowego do 3k rpm nic nie czuc ssania. To chyba zle?

Opublikowano

Zalatwilem kabelek od znajomego i na VCDS 1.1 lite wyskoczyl mi blad 00575 - cisnienie w kolektorze dolotowym. Nie uzywalem wczesniej VCDS ale z tego co widze nie zrobil calego testu bo to wersja freeware. Jak jechalem dzis po kabelek to mialem wrazenie jakby turbo znow dzialalo jednak ciagnac samochod na trojce w pewnym momencie poczulem ze moc spadla i za chwile znow bylo normalnie.

Opublikowano (edytowane)

Witam od jakiegoś czasu zauważyłem problem w swoim aucie audi a4b5 1.9 tdi. Samochodowi ciężko jest wytoczyć się pod górkę bo brakuje mu mocy a na prostej drodze nie pojedzie więcej niż 100 . Sprawdzałem i brakuje podniscnienia w turbo brak rekacji sztangi ? Czy ty zawór n75 czy coś innego ? 

Edytowane przez Mcza
K

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...