krzycho78 Opublikowano 29 Września 2008 Opublikowano 29 Września 2008 Witam Szanowni koledzy od czterech miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem swojej B6 AWX. Od momentu gdy ją kupiłem wymieniłem cały kompletny rozrząd, oleje, filtry, nawet nowy akumulator sprawiłem swojej niuni. Od momentu kiedy ją kupiłem ciągle walczę ze wskaźnikiem płynu do spryskiwaczy, ciągle pokazuje że brak jest płynu w zbiorniczku nawet przy zalanym do pełna, przeorałem już chyba całe forum na ten temat i nie mogę znaleźć podobnego problemu, opowiem może co już poczyniłem w tym kierunku: -rozbierałem całe nadkole żeby znaleźć ewentualne źródło problemu -wyjmowałem czujnik ale tam nie ma nawet co się popsuć, są tylko dwa pręty które są zanurzone w płynie (czyli brak płynu obwód otwarty, przy pełnym zamknięty) -sprawdziłem całą instalację za pomocą miernika wszystko ok -nawet zegary wyjmowałem chcąć znaleźć przyczynę tego ciągłego pikania tam również nic ciekawego dwa rezystory po drodze do procesora wszystko ok (może to wina właśnie tego procesora, a może coś z oprogramowaniem) Dodam że gdy odłączę zegary od wtyczek (różowa i niebieska) i po jakimś czasie podepnę je z powrotem wszystko jest ok ale tylko dzień może dwa i potem znowu pojawia się ta żółta ikonka + pojedynczy sygnał dźwiękowy podczas uruchamiania silnika. Pozostaje mi chyba tylko wyłączenie tej funkcji vagiem bo denerwuje mnie to cholerne pikanie. Sam już nie wiem może ten typ tak ma. Jeżeli ktoś miał podobny problem poproszę o jakieś cenne rady.
marian1960 Opublikowano 29 Września 2008 Opublikowano 29 Września 2008 proponuję zmienić płyn,na początek proszę zalać wodą jak będzie ok to należy dobrać oporniki o których kolega pisał "dwa rezystory po drodze do procesora" pzdr.[br]Dopisany: 29 Wrzesień 2008, 21:06_________________________________________________oczywiście te pręciki przewodzace ,kolega oczyścił z osadu domnienam
krzycho78 Opublikowano 1 Października 2008 Autor Opublikowano 1 Października 2008 czujnik wstawiłem nowy, z wodą jeszcze nie próbowałem jak tylko przetestuję kolegi uwagi od razu podzielę się ze wszystkimi swoim efektem pracy[br]Dopisany: 30 Wrzesień 2008, 09:30_________________________________________________no i nic zalałem wodą i zero ;( Zrobiłem tak jak gdzieś wcześniej pisano podpiąłem w niebieskiej kostce która wchodzi do zegarów przy oznaczeniu "1" dodatkowy przewodzik który podłączyłem bezpośrednio do masy jak na razie jest ok po za tym że nie mam już powiadomienia o braku płynu do spryskiwaczy, ale już wolę nie mieć tego powiadomienia niż wysłuchiwać tego ciągłego pikania i oglądania żółtej ikonki która już mi stoi przed oczami nawet gdy nie jeżdżę swoim autkiem Pozdrawiam
Kubeł Opublikowano 3 Listopada 2008 Opublikowano 3 Listopada 2008 No to mnie przestraszyłeś, bo właśnie dzisiaj zaświeciła mi się ta kontrolka, mimo że mam w zbiorniku płyn. Nawet nie chcę myśleć, że to może być to samo co u ciebie Jutro spróbuję z tym zawalczyć. Jak najszybciej wyjąć czujnik ze zbiornika? _________________________________________________ No i sprawa póki co rozwiązana - dolałem po prostu płynu do pełna i teraz jest ok. Dlaczego jednak czujnik zadziałał przedwcześnie, tego nie wiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się