marek89 0 Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 witam... mam duuuuzy problem po parokrotnej wymianie uszczelniaczy na pd caly czas wtryski sie zapowietrzaja mam do zrobienia za tydzien 1900km do polski i nie wiem czy dojade??? doradzcie co robic zmienic ta glowice czy ryzykowac i jechac i czy te gniazda pompek moga sie w tym czasie tak wytrzec ze stane? dodam ze nie przybywa mi oleju poprostu odpalam i lapie jak by na 2 cylindry a po 4 sek juz jest oki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrsob1 280 Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 (edited) Jak oleju nie przybywa , to jedź , co jakiś czas kontroluj poziom oleju Edited December 14, 2014 by piotrsob1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek89 0 Posted December 15, 2014 Author Share Posted December 15, 2014 Jak oleju nie przybywa , to jedź , co jakiś czas kontroluj poziom oleju martwie sie tylko tym zeby gniazda droga calkowicie nie padly;/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
marsko 1 Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 A skąd masz pewność że silnik zapowietrza Ci się przed pompowtryski? nie masz gdzieś czasem wycieku paliwa przy pompie tandemowej (paliwowej ) tak mi się wydaje prosto myśląc że jak masz wyrobione gniazda PD to musi ci lecieć paliwo do oleju bo gdzie by ono uciekało skoro się zapowietrzyły? gniazda mogą być wyrobione lekko i nie zauważasz wzrostu oleju bo może go silnik przepalić, ja bym obstawiał że masz coś nie tak z pompą tandemową która leje albo nie trzyma paliwa cofa się ono i temu się zapowietrza sprawdź szczelność całego układu jak ok to dawaj po PL na święta i nic sie nie martw. Dodam że mi jak padły gniazda PD, zauważyłem pewnego razu że oleju mi przybyło wymieniłem na nowy, szału w kilometrach nie zrobiłem a olej bardzo szybko wzrósł wiec wymieniłem uszczelnienia ale nic nie pomogło dopiero tulejowanie uratowało sprawę. Pozdrawiam daj znać co uznałeś Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek89 0 Posted December 15, 2014 Author Share Posted December 15, 2014 A skąd masz pewność że silnik zapowietrza Ci się przed pompowtryski? nie masz gdzieś czasem wycieku paliwa przy pompie tandemowej (paliwowej ) tak mi się wydaje prosto myśląc że jak masz wyrobione gniazda PD to musi ci lecieć paliwo do oleju bo gdzie by ono uciekało skoro się zapowietrzyły? gniazda mogą być wyrobione lekko i nie zauważasz wzrostu oleju bo może go silnik przepalić, ja bym obstawiał że masz coś nie tak z pompą tandemową która leje albo nie trzyma paliwa cofa się ono i temu się zapowietrza sprawdź szczelność całego układu jak ok to dawaj po PL na święta i nic sie nie martw. Dodam że mi jak padły gniazda PD, zauważyłem pewnego razu że oleju mi przybyło wymieniłem na nowy, szału w kilometrach nie zrobiłem a olej bardzo szybko wzrósł wiec wymieniłem uszczelnienia ale nic nie pomogło dopiero tulejowanie uratowało sprawę. Pozdrawiam daj znać co uznałeś mam pewnosc ze pd bo po wymianie uszczelniaczy sie poprawia ale niestety nie na dlugo;/raz tak mi padly oringi ze po odpaleniu po chwili sam gasnol i swiata nie bylo widac tak dymil...;/tez mnie dziwi to ze oleju nie przybywa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marsko 1 Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 (edited) w takim wypadku to tym autem ja bym pojechał tylko do garażu, podwiń rękawy i głowice zmieniaj... ale nadal nie rozumiem co by miały zniszczone oringi do dymienia silnika? jeśli dymi to pompki siadają a nie oringi (chyba ). Edited December 15, 2014 by marsko Link to comment Share on other sites More sharing options...
CzarekJ 3 Posted December 16, 2014 Share Posted December 16, 2014 Przy wymianie oringów obowiazkowo trzeba "zdrapać" ostre krawędzie, które się porobiły od oderzeń wtryskiwaczy o powierzchnie głowicy. Jesli tego nie zrobisz to będziesz wymieniał uszczelnienia non stop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek89 0 Posted December 16, 2014 Author Share Posted December 16, 2014 Przy wymianie oringów obowiazkowo trzeba "zdrapać" ostre krawędzie, które się porobiły od oderzeń wtryskiwaczy o powierzchnie głowicy. Jesli tego nie zrobisz to będziesz wymieniał uszczelnienia non stop. oki narazie pali jako tako nie na wszystkie gary ale oki ryzykuje i jade. dzwonilem do mojego mechanika do polski i juz czeka glowica z 1.9 tdi;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaceko 0 Posted February 13, 2015 Share Posted February 13, 2015 Koledzy czeka mnie wymiana uszczelki pod glowica mechanik mowil ze wszystkie uszczelki firmy victor reinz czy to dobry wybór? Może ktoś z Was wie kto produkuje uszczelke glowicy dla ASO? Bo za uszczelkę pod głowice chcą 260zł Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now