black4 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 a jakie amorki polecacie do 1BE ORI uzywki czy cos innego? Witaj, Z używkami amorami możesz różnie trafić, także nie ryzykowałbym. Ja na Twoim miejscu szukałbym dedykowane ori albo Billsteina Pozdrawiam!
tomaszstn Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Co wątek to to samo, Panowie czytajcie trochę. Ktoś już gdzieś tu pisał że ori można wyrwać w okolicach 450 zł więc nawet sam nie szukałbym niczego innego. W każdym razie powinien być o skróconym skoku.
Ali89 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 ja wyrwałem 1BV w bardzo dobrym stanie, ale będę niedługo sprzedawal i przetestuje airride na przyszly sezon
roman_tyk Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 a ktos na forum mial amory 1BE oraz bilstein b6? jak wypada porownanie? lepiej kupic ori 1be czy b6?
Maestro_86 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Teraz mam 1BE a we wcześniejszym aucie miałem B6 i jest dużo twardsze. 1BE jest w porównaniu z B6 jest bardzo komfortowe.
sciemamcz Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Przy wymianie sprężyn najważniejsza jest kategoria wagowa jak do 1.9 wsadzimy springi z 2.4, 2.5, lub 3.0 to przód będzie dużo wyżej niż na zwykłych 1BA, źle dobrane sprężyny i tyle w tym temacie, nie ma co szukać winowajcy. Tutaj jest wszystko opisane http://a4-klub.pl/index.php?/topic/98994-all-b6b7-obnizenie-zawieszenia-sprezynami-jak-dobierac-zakres-mas-osi/.
roman_tyk Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Teraz mam 1BE a we wcześniejszym aucie miałem B6 i jest dużo twardsze. 1BE jest w porównaniu z B6 jest bardzo komfortowe. tak a wlasciwosci prowadzenia? i czy poza tym to byly te same auta?1be i b6?
Maestro_86 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Nie to były inne auta. Dla mnie B6 są za twarde. Testowane na Toledo 1M. 1BE w A4 B6 jest dla mnie idealne gdyż lubię mieć trochę komfortu na nierónych drogach a nie jeździć jak wozem drabiniastym
roman_tyk Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 (edytowane) no ale to i tak bez sensu...dla przykladu przewiozlem ostatnio znachora glebowanej hondy i mowie mu ze mam eibach -30 i mowi ze niemozliwe bo auto miekkie jak kapec. W roznych modelach samochodow ch-ka zawieszenia jest inna i tak samo inne sa zamienniki amortyzatorow. Od innego rowniez slyszalem ze jezdzi w audi a4 b6 na 18 calach + EIBACH -30 + biltein b6 i nawet nie czuje nierownosci na drodze i uskokow porownujach do fabrycznego zawieszenia lol wtf??? Z kolei na forum octavia wyczytalem jak gosc zakladal rowniez rozne amorki (ori, kyb, bilstein b4/6) i ocenil bilstein b6 jako fenomenalne i komfortowe... Edytowane 27 Grudnia 2014 przez roman_tyk
dziadekM Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Nie wiem jak w B6 ale pamiętam jak zmieniałem springi w B5. Ori miałem zawias 1BE. Na zimę założyłem springi od 1BA nie zmieniając amorków i auto poszło do góry. Później założyłem standardowe nowe amorki na sprężynach 1BE. Auto stało tak jak na oryginalnym komplecie 1BE (sprężyny i amortyzatory). Jeździłem tak 4 lata i tłumienie nigdy nie było niższe jak 75%
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się