Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prośba o analize logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam ponownie zaczeły sie moje problemy z lpg mianowicie problem z ustawieniem wszyscy gazownicy w mojej okolicy zwalaja problem ze na pb musi byc cos nie tak blad mam tylko jeden termostat przerwa sporadycznie zrobilem logi na pb prosilbym o analize :)

http://vaglog.pl/log_197636.html

http://vaglog.pl/log_197637.html

Opublikowano

Po częsci maja racje że na pb nie jest wszystko ok, w aucie jest program, prawdopodobnie jest albo dziura w dolocie i od tego zacznij sprawdzanie, jak nic nie znajdziesz to przepływka prawdopodobnie będzie do wymiany, do tego zrób logi do odcinki po kasowaniu błędów, 002+033, 003+031, 020+118.

Opublikowano

Po częsci maja racje że na pb nie jest wszystko ok, w aucie jest program, prawdopodobnie jest albo dziura w dolocie i od tego zacznij sprawdzanie, jak nic nie znajdziesz to przepływka prawdopodobnie będzie do wymiany, do tego zrób logi do odcinki po kasowaniu błędów, 002+033, 003+031, 020+118.

nierozumiem [w aucie jest program] to jest stwierdzenie czy pytanie o ile wiem to zadnego wirusa nie ma na pb oprocz delikatnego szarpania na ssaniu podczas jazdy kompletnie nic sie nie dziej logi zrobie jak najszybcie moze jeszcze dzis

Opublikowano

Jest program.

oto logi do odciecia na pb

http://vaglog.pl/log_197644.html

http://vaglog.pl/log_197645.html

http://vaglog.pl/log_197646.html

duzo przeszukalem tematow i mam pytanie czy odme, zawor dv i ten odpowietrznik skrzyni korbowej tez mam sprawdzic? widac to na logach?

Jezdzilem innym bfb Q dla porownania i jakiejs zauwazalnej roznicy w mocy nie czulem

Opublikowano

A no widzisz jednak prawidlowe wykonane logi daja jakis poglad na sytuacje w aucie, jest program moze nie najlepszy patrzac na afr kanal 031 i lekko zapetlone wtryski, ale mniejsza o to, mysle ze lpg powinno sie bez problemu ustawic w tym aucie, oczywiscie jesli instalacja jest odpowiednio wydajna,( napisz jakie podzespoly zamontowane), i ktos kto to stroi ma troche pojecia...

Przy uszkodzonym odpowietrzniku bedzie problem na jalowych.

Blad katalizatora ci nie wyskakuje?

Opublikowano

A no widzisz jednak prawidlowe wykonane logi daja jakis poglad na sytuacje w aucie, jest program moze nie najlepszy patrzac na afr kanal 031 i lekko zapetlone wtryski, ale mniejsza o to, mysle ze lpg powinno sie bez problemu ustawic w tym aucie, oczywiscie jesli instalacja jest odpowiednio wydajna,( napisz jakie podzespoly zamontowane), i ktos kto to stroi ma troche pojecia...

reduktor shark do 200km prawie nowy wtryski AC w01 bfc tez prawie nowe, chodzi oto ze przy kazdej nowej kalibracji chocby w odstepie 10 minut mnoznik ustawia sie raz na 1.0 albo 1.2 a teraz mam 1.4 cisnienie na luzie 1.35 a przy obciazeniu potrafi spasc do 0.9 po autokalibraci od razu wypadanie zaplonów dodam ze cewki swiece nowki ori przewod zasilajacy butla reduktor nowy jak mapy zmieniaja to albo nie jedzie albo za uboga mieszanka albo wypadanie i wtryskiwacze caly czas otwarte wszystkie przewody lpg sprawdzone

bylem juz u trzech gaziarzy i to nie po razie kazdy ustawial po kilku dniach korygowal i ciagle to samo

Opublikowano

A na drodze bylo to ustawiane? Wtryski powinny spokojnie dac rade, gorzej z reduktorem, nie wiem czemu za kazdym razem ustawia sie mnoznik jesli cisnienie na redku jest takie samo, po za tym spadki troche za duze, kwestia jak to jest ustawione daj lofa na lpg 002+033 bedzie widac.

Opublikowano

tak wszystko ustawiane na drodze komputer mam staga 3 i mapy sie u mnie wolno rysuja ale kazdy gaziarz jezdzil az cokolwiek sie wyrysuje i po kilku dniach znowu az mowil przykro mi nie pomoge panu, ten mnznik tez ich dziwil ze zakazdym razem inny az wkoncu zostawili. Ide zrobic tego loga ostatniego dzis bo mam dosc :D


naszczescie mam obwodnice kolo domu :grin:

Opublikowano

Masz sonde szerokopasmowa i spoko sie ustawia po

obd czyli z vagiem, nie trzeba wtedy map rysowac:)

Opublikowano

Masz sonde szerokopasmowa i spoko sie ustawia po

obd czyli z vagiem, nie trzeba wtedy map rysowac:)

az tak sie nie znam nie zbyt rozumiem :kwasny:

tak wyglada na lpg

http://vaglog.pl/log_197677.html

mapa jest ustawiona takzeby zaplon nie wypadal ale jakakolwiek zmiana chocby o punkt i auto albo nie jedzie zlamiesznaka albo wypadanie zaplonu i ogromne spadki cisnienia, odchylka jest dwaa razy wieksza niz powinna a mapa zpoczatku sie nakladaja pozniej bogatszy gaz

Opublikowano

No widac ze brakuje dobrej regulacji albo jeszcze jest jakis inny problem ktorego nie widac w logach, najpierw jest za ubogo do 2,5 tys potem za bogato do konca, az przy 5,5 tys zaczyna padac cisnienie na reduktorze i zaczyna sie hustawka doladowania i falowanie mocy...

Opublikowano

i co robic teraz odpuscic sobie tych gaziarzy i wziąsc sie za pb? a potem od nowa walczyc ztym lpg bo mysle ze naprawde nic lepszego nie wymysla, to sa jedyna ustawienia na jakich auto jeżdzi

Opublikowano

Na poczatek znajdz kogos kto ci to ustawi po wskazaniach z vaga, jesli nadal bedzie padac cisnienie trzeba zmienic reduktor.

Opublikowano (edytowane)

reduktor ma pół roku chodzil bez problemu jeszcze z zółtymi valtkami


nowy log po korektach mapy gazu, lpg i pb sie ladnie nakladaja, niestety narazie nie mam mozliwosci ustawienia z vagiem :kwasny:

http://vaglog.pl/log_197795.html

Edytowane przez kieto
Opublikowano

Szczerze to jest jeszcze gorzej niz bylo, porownaj sobie wskazania w 033 na pb i lpg.

Opublikowano

Szczerze to jest jeszcze gorzej niz bylo, porownaj sobie wskazania w 033 na pb i lpg.

niestety za duzo z tego nie rozumiem jedynie widzze różnice, czyli rozumiem ze na poczatku jest jeszcze ubozsza a pozniej jeszcze bogatsza niz na poprzednim logu lpg ?

CHYBA ZACZNE JEZDZIC TYLKO NA PB

Opublikowano

Telimeny 30a. Tam jedź z gazem. To kumaty gazownik.

Opublikowano

:hi:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9b96636233842a44.html

taka mape udało mi sie wyrosowac jeszcze ja troszke podreguluje jak dluzej pojezdze dysze rozwiercone na 2,5

niepokoi mnie ten mnoznik nie za wysoki logow poki co nie zrobie bo pogoda mi nie pozwala :angry:


ucieło na zdj cisnienie gazu 1.35

Opublikowano

Wyglada to ok, dysze też mam 2,5, ja bym nawet jeszcze zmniejszył cisnienie na reduktorze tylko wtedy pewnie na poczatku mnożnik jeszcze pójdzie do góry, ale to akurat nie problem, ważniejsze jaki jest na końcu :), w sumie tak tez może być, kwestia tego co mówią teraz korekty na vagu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...