kieto Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 witam ponownie zaczeły sie moje problemy z lpg mianowicie problem z ustawieniem wszyscy gazownicy w mojej okolicy zwalaja problem ze na pb musi byc cos nie tak blad mam tylko jeden termostat przerwa sporadycznie zrobilem logi na pb prosilbym o analize http://vaglog.pl/log_197636.html http://vaglog.pl/log_197637.html
Łukasz13 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Po częsci maja racje że na pb nie jest wszystko ok, w aucie jest program, prawdopodobnie jest albo dziura w dolocie i od tego zacznij sprawdzanie, jak nic nie znajdziesz to przepływka prawdopodobnie będzie do wymiany, do tego zrób logi do odcinki po kasowaniu błędów, 002+033, 003+031, 020+118.
kieto Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2014 Po częsci maja racje że na pb nie jest wszystko ok, w aucie jest program, prawdopodobnie jest albo dziura w dolocie i od tego zacznij sprawdzanie, jak nic nie znajdziesz to przepływka prawdopodobnie będzie do wymiany, do tego zrób logi do odcinki po kasowaniu błędów, 002+033, 003+031, 020+118. nierozumiem [w aucie jest program] to jest stwierdzenie czy pytanie o ile wiem to zadnego wirusa nie ma na pb oprocz delikatnego szarpania na ssaniu podczas jazdy kompletnie nic sie nie dziej logi zrobie jak najszybcie moze jeszcze dzis
kieto Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2014 Jest program. oto logi do odciecia na pb http://vaglog.pl/log_197644.html http://vaglog.pl/log_197645.html http://vaglog.pl/log_197646.html duzo przeszukalem tematow i mam pytanie czy odme, zawor dv i ten odpowietrznik skrzyni korbowej tez mam sprawdzic? widac to na logach? Jezdzilem innym bfb Q dla porownania i jakiejs zauwazalnej roznicy w mocy nie czulem
Łukasz13 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 A no widzisz jednak prawidlowe wykonane logi daja jakis poglad na sytuacje w aucie, jest program moze nie najlepszy patrzac na afr kanal 031 i lekko zapetlone wtryski, ale mniejsza o to, mysle ze lpg powinno sie bez problemu ustawic w tym aucie, oczywiscie jesli instalacja jest odpowiednio wydajna,( napisz jakie podzespoly zamontowane), i ktos kto to stroi ma troche pojecia... Przy uszkodzonym odpowietrzniku bedzie problem na jalowych. Blad katalizatora ci nie wyskakuje?
kieto Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2014 A no widzisz jednak prawidlowe wykonane logi daja jakis poglad na sytuacje w aucie, jest program moze nie najlepszy patrzac na afr kanal 031 i lekko zapetlone wtryski, ale mniejsza o to, mysle ze lpg powinno sie bez problemu ustawic w tym aucie, oczywiscie jesli instalacja jest odpowiednio wydajna,( napisz jakie podzespoly zamontowane), i ktos kto to stroi ma troche pojecia... reduktor shark do 200km prawie nowy wtryski AC w01 bfc tez prawie nowe, chodzi oto ze przy kazdej nowej kalibracji chocby w odstepie 10 minut mnoznik ustawia sie raz na 1.0 albo 1.2 a teraz mam 1.4 cisnienie na luzie 1.35 a przy obciazeniu potrafi spasc do 0.9 po autokalibraci od razu wypadanie zaplonów dodam ze cewki swiece nowki ori przewod zasilajacy butla reduktor nowy jak mapy zmieniaja to albo nie jedzie albo za uboga mieszanka albo wypadanie i wtryskiwacze caly czas otwarte wszystkie przewody lpg sprawdzone bylem juz u trzech gaziarzy i to nie po razie kazdy ustawial po kilku dniach korygowal i ciagle to samo
Łukasz13 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 A na drodze bylo to ustawiane? Wtryski powinny spokojnie dac rade, gorzej z reduktorem, nie wiem czemu za kazdym razem ustawia sie mnoznik jesli cisnienie na redku jest takie samo, po za tym spadki troche za duze, kwestia jak to jest ustawione daj lofa na lpg 002+033 bedzie widac.
kieto Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2014 tak wszystko ustawiane na drodze komputer mam staga 3 i mapy sie u mnie wolno rysuja ale kazdy gaziarz jezdzil az cokolwiek sie wyrysuje i po kilku dniach znowu az mowil przykro mi nie pomoge panu, ten mnznik tez ich dziwil ze zakazdym razem inny az wkoncu zostawili. Ide zrobic tego loga ostatniego dzis bo mam dosc naszczescie mam obwodnice kolo domu
Łukasz13 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Masz sonde szerokopasmowa i spoko sie ustawia po obd czyli z vagiem, nie trzeba wtedy map rysowac:)
kieto Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2014 Masz sonde szerokopasmowa i spoko sie ustawia po obd czyli z vagiem, nie trzeba wtedy map rysowac:) az tak sie nie znam nie zbyt rozumiem tak wyglada na lpg http://vaglog.pl/log_197677.html mapa jest ustawiona takzeby zaplon nie wypadal ale jakakolwiek zmiana chocby o punkt i auto albo nie jedzie zlamiesznaka albo wypadanie zaplonu i ogromne spadki cisnienia, odchylka jest dwaa razy wieksza niz powinna a mapa zpoczatku sie nakladaja pozniej bogatszy gaz
Łukasz13 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 No widac ze brakuje dobrej regulacji albo jeszcze jest jakis inny problem ktorego nie widac w logach, najpierw jest za ubogo do 2,5 tys potem za bogato do konca, az przy 5,5 tys zaczyna padac cisnienie na reduktorze i zaczyna sie hustawka doladowania i falowanie mocy...
kieto Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2014 i co robic teraz odpuscic sobie tych gaziarzy i wziąsc sie za pb? a potem od nowa walczyc ztym lpg bo mysle ze naprawde nic lepszego nie wymysla, to sa jedyna ustawienia na jakich auto jeżdzi
Łukasz13 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Na poczatek znajdz kogos kto ci to ustawi po wskazaniach z vaga, jesli nadal bedzie padac cisnienie trzeba zmienic reduktor.
kieto Opublikowano 22 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2014 (edytowane) reduktor ma pół roku chodzil bez problemu jeszcze z zółtymi valtkami nowy log po korektach mapy gazu, lpg i pb sie ladnie nakladaja, niestety narazie nie mam mozliwosci ustawienia z vagiem http://vaglog.pl/log_197795.html Edytowane 22 Grudnia 2014 przez kieto
Łukasz13 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Szczerze to jest jeszcze gorzej niz bylo, porownaj sobie wskazania w 033 na pb i lpg.
kieto Opublikowano 22 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2014 Szczerze to jest jeszcze gorzej niz bylo, porownaj sobie wskazania w 033 na pb i lpg. niestety za duzo z tego nie rozumiem jedynie widzze różnice, czyli rozumiem ze na poczatku jest jeszcze ubozsza a pozniej jeszcze bogatsza niz na poprzednim logu lpg ? CHYBA ZACZNE JEZDZIC TYLKO NA PB
jacek70 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Telimeny 30a. Tam jedź z gazem. To kumaty gazownik.
kieto Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2014 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9b96636233842a44.html taka mape udało mi sie wyrosowac jeszcze ja troszke podreguluje jak dluzej pojezdze dysze rozwiercone na 2,5 niepokoi mnie ten mnoznik nie za wysoki logow poki co nie zrobie bo pogoda mi nie pozwala ucieło na zdj cisnienie gazu 1.35
Łukasz13 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Wyglada to ok, dysze też mam 2,5, ja bym nawet jeszcze zmniejszył cisnienie na reduktorze tylko wtedy pewnie na poczatku mnożnik jeszcze pójdzie do góry, ale to akurat nie problem, ważniejsze jaki jest na końcu , w sumie tak tez może być, kwestia tego co mówią teraz korekty na vagu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się