pr0_boszcz 1 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Witam, od jakiegoś czasu z silnika dochodzą niepokojące mnie dźwięki. Niezależnie od obrotów silnika ten metaliczny dźwięk pojawia się i znika. Niema to żadnego wpływu na jazdę, auto jeździ dobrze. od 44 sekundy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syn_szefa 0 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Patrzyłeś na napinacz łańcuszka rozrządu czy nie bije o pokrywę zaworów ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pr0_boszcz 1 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 napinacz i łańcuch wymieniłem razem z rozrządem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwytychy 2 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 dawno temu ? liczba oczek na łańcuchu się zgadzała? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pr0_boszcz 1 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 wymieniałem w marcu tego roku, te dziwne odgłosy zaobserwowałem bodajże w czerwcu lub w lipcu. Pojawiały się stopniowo, teraz brzęczy praktycznie co chwilę, najbardziej jak utrzymuję 2-3 tys obr. Co do łańcucha i liczby oczek to nie wiem, sam go nie wymieniałem :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 A może firma kiepska i już się wysypał? Te dźwięki to z góry czy z dołu? Możesz zdjąć plastikowy dekiel z pokrywy,następnie połóż dłoń na dekla silnika w celu wyczucia wibracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek2760 1 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Cześć kolego i rozwiązałeś ten problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechcu 4 Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 jakieś informację w tym temacie? udało się coś ustalić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pr0_boszcz 1 Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Problem rozwiązany, chyba. Uszkodzony napinacz łańcucha. Niedziałająca zmienna faza rozrządu. Zbyt niskie ciśnienie, zatkany smok, dojechana pompa oleju i głowica do planowania. Napinacza nie wymieniałem - została wypięta kostka i hałas znikł. Po wpięciu problem powraca. Można z tym jeździć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electric000 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 (edytowane) WitamPodłączam sie pod temat Czy w tym przypadku to będzie napinacz jeśli klepie tylko po odpaleniu ? Bo w swoim mam takie same objawy https://www.youtube.com/watch?v=85GhAclcTAM Edytowane 5 Kwietnia 2015 przez electric000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinch001 60 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Sprawdz smok albo juz pada napinacz łańcucha . Na jakim oleju jezdzisz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buchcio080 5 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Witam, od jakiegoś czasu z silnika dochodzą niepokojące mnie dźwięki. Niezależnie od obrotów silnika ten metaliczny dźwięk pojawia się i znika. Niema to żadnego wpływu na jazdę, auto jeździ dobrze. od 44 sekundy Witam. Podłączam się pod ten sam problem. Mam identyczne wibracje podczas jazdy jak kolega którego cytuje. Na razie mam odpiętą wtyczkę od regulatora faz rozrządów, bo ta wibracja strasznie wnerwia.... ale co z tym problemem zrobić? co wymienić? Proszę o pomoc... Rozrząd kpl. z napinaczem wymieniony rok temu. regulator faz rozrządu oryginalny pudełko jak z aso i zaplombowane (zapłaciłem 800zł) łańcuch Najdroższy jaki mogłem kupić. od czego ta wibracja powstaje? i dlaczego bez wtyczki silnik chodzi jak nowy?? Pomoże ktoś? ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strazak93 10 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Oryginalny napinacz w ASO to kosztuje w okolicach 2000zł, prawdopodobnie trafił się chinol w podrobionym pudełku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buchcio080 5 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 Witam. Wymieniłem pompę paliwa i wyczyscilem smok. Spostrzeżenia: Na starej audi pompie ciśnienie na gorącym silniku wynosiło 1.8 atmosfery na jałowym biegu. Po zakupie pompy topran (kupiona tania dla sprawdzenia czy problem brzeczenia napinacza ustanie) i zamontowaniu okazało się coś dziwnego.na wolnych obrotach pokazuje dużo MNIEJSZE CIŚNIENIE około 1.5-1.6 atmosfery... oczywiście brzeczenie napinacza się pogorszylo... jak to możliwe, że pompa nowa z półki ma mniejsze ciśnienie od oryginalnej z przebiegiem 200 tys km?:/ Proszę doradzccie co robić dalej. .. nie chce eksperymentować z częściami w cenach grubo ponad 1000 zł.. proszę o pomoc co robić... ja ja już zglupialem. .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawowy19 5 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 topran nie jest godny polecenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buchcio080 5 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 To co mam teraz zrobić?? Kupić oryginalną pompę za tysiąc... jeśli nie to jeszcze napinacz za dwa tysiące? :/ nie lubię takiego szukania po omacku :/:( Jest ktoś co ogarnął ten temat? Pompę mogę wrzucić stara, bo teoretycznie ma dobre ciśnienie, a topran oddać na reklamacje i zwrot kasy ponieważ nie utrzymuje zadnego ciśnienia na wolnych obrotach 755-800 obr/min. Jakie powinno być ciśnienie na filtrze na wolnych obrotach i przy 2000 obrotów? Właśnie jestem po wymianie nowej pompy oleju topran na nową oryginalną kupioną w ASO. Nowa pompa utrzymuje ciśnienie 1.9 bara na wolnych, ale za to na 2000 obrotów pokazuje już 4 bary. Duża różnica w porównaniu z tandetnym topran. Lecz problem brzęczenia pozostał. Teraz jechać do aso po nowy nastawnik łańcucha za 2650 zl?:/ Proszę o pomoc... w portfelu robią się pustki a auto nadal jeździ bez wtyczki w nastawniku :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawowy19 5 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Kolego obawiam się że nikt tu Ci nie pomoże. Skoro padł napinacz to jedyne wyjście to jego wymiana. Oczywiście jeśli jesteś pewien że ten hałas to z napinacza a wszystko wskazuje że to on jest źródłem hałasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buchcio080 5 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Dzisiaj miałem okazję dostać nowy napinacz na próbę. Oczywiście kosztuje on poniżej 500 zł. Brzęczenie ucichło, ale nie ustało a do tego ten nowy na zagrzanym silniku na wolnych obrotach terkocze... :/ co jest ku...a grane z tymi napinaczami? Włozylem w ten silnik 5 tys podnosząc go do 240 koni i teraz przez takie chore dziadostwo nie mogę się nim nacieszyć ja już tracę zdrowie do tego auta...mam zaryzykować kupno oryginalnego za 2600 zl w ASO? ? Co jeśli problem nie ustanie? Chyba wtedy spale te auto z nerwów pomóżcie Proszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strazak93 10 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 (edytowane) Różnie z tymi napinaczami bywa, czytając w necie nawet te z ASO lubią terkotać przy rozruchu,co do ciśnienia to jest bardzo dobre, o ile w czasie pomiaru ciśnienia temperatura oleju była w okolicach 90*, u mnie po wymianie pompy, a też kupowałem w ASO, ciśnienie na wolnych obrotach jest w przedziale 1,5 - 1,6bar. Może coś jest przytkane w głowicy,i do napinacza już tak dobre ciśnienie nie dochodzi, skoro nawet nowego chinola słychać, a u mnie przy niższym ciśnieniu i napinaczu maxgear jest cisza na wolnych obrotach. Edytowane 18 Czerwca 2015 przez strazak93 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buchcio080 5 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 To co mam teraz zrobić? Tylko dlaczego nowy napinacz na gorącym silniku terkocze na wolnych obrotach, a stary chodził cicho?? Pomijając fakt że z wpięta wtyczką oby dwa dzwonią w zakresie 1700-2600 obrotów silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się