kozak21.12 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Panowie mam problem z przednim zawieszeniem .. Miałem na początku Gwint Firmy FK Wszystko było ok , wymieniłem go na serie 1 BA i tez wszystko było ok... Przeszkadzało mi to że auto na serii stało bardzo wysoko więc postanowiłem kupić sprężyny obniżające ... Założyłem sprężyny APEX 10 70001 VA 63/02 są to 40 mm. Po założeniu tych sprężyn na amorek 1 BA coś strasznie pukało pojechałem na sprawdzenie co to panowie mi powiedzieli że mam wywaloną końcówkę drążka więc ją wymieniłem . Nic to nie pomogło dalej stuka wiec pojechałem znowu do nich i mówię że końcówka wymieniona i dalej stuka ( dodam że wymieniłem parę ) posprawdzali wszystko i powiedzieli ze na lewej stronie jest luz na przekładni kierowniczej . I teraz się zastanawiam czy czasem nie chcą mnie naciągnąć. Skoro na gwincie i na serii nic mi nie stukało to o co chodzi ??? Czekam na waszą pomoc
nike166 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Mi pukał lewy banan i pomimo sprawdzenia na dwóch stacjach diagnostycznych na szarpakach, breszką itp nic nie pokazywało. Dopiero po ściągnięciu wahacza (banan) bo się domyślałem który puka ze względu na stan tulei gumowej. Sworzeń miał sopory luzy góra dół. Po wymianie nastała upragniona cisza. Także czasem ciężko zdiagnozować stan sworzni w naszych zawiasach
nike166 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Też mi mówili, że sworznie ok, a jednak nie były ok tak to jest im wierzyć na słowo
kozak21.12 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2014 Nie wiem co robic da sie to jeszcze jakos sprawdzic A mam jeszcze pytanie czy same drążki kierownicze mogą stukać , końcówki mam wymienione a jak ruszam kierownicą prawo lewo wydobywa się dziwny odgłos i co nic
jazzman Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 (edytowane) Sam sprawdz wachacze np sciagnij kolo i breszka zobacz czy nie ma luzu. Ja miałem jeden już tak zużyty, że jak jechałem lub skrecałem było słuchać głośne pukanie Edytowane 25 Grudnia 2014 przez jazzman
kozak21.12 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2014 wahacze były sprawdzane na czepakach wiec jest ok
jazzman Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Gdy zmieniałes zawias na pewno wszystko dokreciles ??? Albo może to amortyzatory bo one są przystosowane do oryginalnych sprężyn lecz duża liczba osób jeździ na takim zestawieniu i nie narzekają.
kozak21.12 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2014 Wszystko dobrze po skręcane jest.. A co do amorków to można korzystać ze springów -40 mm
madkowal Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 moim zdaniem za dlugii amor do springu tzn sprzezyna lata ci luzno w zawiasie bo amor ja nie rozpiera
kozak21.12 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2014 (edytowane) Da sie to jakos sprawdzicDodam ze poprzedni wlasciciel jezdzil na tym zestawie i nic mu nie stukalo Nie wiem co mam robić chyba założę seriie Edytowane 27 Grudnia 2014 przez kozak21.12
ARAS920 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Nie wiem co robic da sie to jeszcze jakos sprawdzic A mam jeszcze pytanie czy same drążki kierownicze mogą stukać , końcówki mam wymienione a jak ruszam kierownicą prawo lewo wydobywa się dziwny odgłos i co nic Jak drążki mają duży luz to tak. Te końcówki wymieniałeś sam? Jeśli wymieniali ci te końcówki drążków gdzieś w warsztacie i robili zbieżność to myśle że zauważyli by że drążki mają luz, jak drążki mają luz to jest problem z ustawieniem zbieżności.
kozak21.12 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2015 Sprawa juz zalatwiona wymienilem drazki i jest ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się