Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z przednim zawieszeniem Pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam problem z przednim zawieszeniem ..

Miałem na początku Gwint Firmy FK Wszystko było ok , wymieniłem go na serie 1 BA i tez wszystko było ok... Przeszkadzało mi to że auto na serii stało bardzo wysoko więc postanowiłem kupić sprężyny obniżające ... Założyłem sprężyny APEX 10 70001 VA 63/02 są to 40 mm.

Po założeniu tych sprężyn na amorek 1 BA coś strasznie pukało pojechałem na sprawdzenie co to panowie mi powiedzieli że mam wywaloną końcówkę drążka więc ją wymieniłem . Nic to nie pomogło dalej stuka wiec pojechałem znowu do nich i mówię że końcówka wymieniona i dalej stuka ( dodam że wymieniłem parę ) posprawdzali wszystko i powiedzieli ze na lewej stronie jest luz na przekładni kierowniczej .

I teraz się zastanawiam czy czasem nie chcą mnie naciągnąć. Skoro na gwincie i na serii nic mi nie stukało to o co chodzi ???

Czekam na waszą pomoc

Opublikowano

Mi pukał lewy banan i pomimo sprawdzenia na dwóch stacjach diagnostycznych na szarpakach, breszką itp nic nie pokazywało. Dopiero po ściągnięciu wahacza (banan) bo się domyślałem który puka ze względu na stan tulei gumowej. Sworzeń miał sopory luzy góra dół. Po wymianie nastała upragniona cisza. Także czasem ciężko zdiagnozować stan sworzni w naszych zawiasach :)

Opublikowano

Też mi mówili, że sworznie ok, a jednak nie były ok tak to jest im wierzyć na słowo :facepalm:

Opublikowano

Nie wiem co robic da sie to jeszcze jakos sprawdzic

A mam jeszcze pytanie czy same drążki kierownicze mogą stukać , końcówki mam wymienione a jak ruszam kierownicą prawo lewo wydobywa się dziwny odgłos

i co nic

Opublikowano (edytowane)

Sam sprawdz wachacze np sciagnij kolo i breszka zobacz czy nie ma luzu. Ja miałem jeden już tak zużyty, że jak jechałem lub skrecałem było słuchać głośne pukanie

Edytowane przez jazzman
Opublikowano

wahacze były sprawdzane na czepakach wiec jest ok

Opublikowano

Gdy zmieniałes zawias na pewno wszystko dokreciles ??? Albo może to amortyzatory bo one są przystosowane do oryginalnych sprężyn lecz duża liczba osób jeździ na takim zestawieniu i nie narzekają.

Opublikowano

Wszystko dobrze po skręcane jest.. A co do amorków to można korzystać ze springów -40 mm

Opublikowano (edytowane)

Da sie to jakos sprawdzic
Dodam ze poprzedni wlasciciel jezdzil na tym zestawie i nic mu nie stukalo

Nie wiem co mam robić chyba założę seriie

Edytowane przez kozak21.12
Opublikowano

Nie wiem co robic da sie to jeszcze jakos sprawdzic

A mam jeszcze pytanie czy same drążki kierownicze mogą stukać , końcówki mam wymienione a jak ruszam kierownicą prawo lewo wydobywa się dziwny odgłos

i co nic

Jak drążki mają duży luz to tak. Te końcówki wymieniałeś sam? Jeśli wymieniali ci te końcówki drążków gdzieś w warsztacie i robili zbieżność to myśle że zauważyli by że drążki mają luz, jak drążki mają luz to jest problem z ustawieniem zbieżności.

Opublikowano

Sprawa juz zalatwiona wymienilem drazki i jest ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...