STANIV Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 jak to jest z zimnym silnikiem czy może łapac notlaufa jak jest nidogrzany motor ----- (po nocy) przejechane 2 km. potem stoi 30 min. i temperatura silnika 90 st. jazda 3000 tys. obrotów i notlauf ale jak dobrze sie nagrzeje jest super -- a jak u was jest na zimnym czy to normalka ? brak wskaznika tem. oleju :thumbdown:N75 nowy
letallec Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 eeeee, zrób logi. Notlauf na zimnym występuje wcześniej niż na nagrzanym, ale to nie reguła. Trzeba to dobrze zdiagnozować, właśnie przez zrobienie logów.
Musashi Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 krecisz nienagrzany silnik powyzej 3000?
STANIV Opublikowano 1 Października 2008 Autor Opublikowano 1 Października 2008 temperatura silnika 90 st. a oleju ? brak wskaznika temp. oleju to kiedy jest nagrzany jak przejade 20 km.? musze przejechac sie A6 i zaobserwowac na zegarze jak grzeje sie olej
Iverson Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 nie wróżę Ci długiej kariery z silnikiem jak tak go traktujesz... Słuchaj silnika , jak jest ciepły łagodniej pracuje. ciecz chłodząca szybciej osiąga wskazaną temp. niż olej
Musashi Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 generalnie, gdy plyn chlodzacy wskaze 90C, dalbym mu jeszcze okolo kilometra wytchnienia. pozniej mozna grzac.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się