GreGoriO Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Witam. mam pytanie jak w temacie. Zauważyłem dziś, że mam chyba cały smar wyciśnięty z przegubu. Sprawdziłem dokładnie cały mieszek i obejmy i nigdzie nie widzę rozerwania, uszkodzenia. Znalazłem to zupełnie przypadkowo bo wymieniałem dziś prawe łożysko przedniego koła, trochę mi zeszło ale mam już jakieś pojęcie Ponieważ w trakcie jazdy na tempomacie pokonując łuk w prawo, tempomat się wyłączał jednocześnie migając kontrolką ESP, byłem przekonany że to wina prawego koła, bo od jakiegoś czasu wyło na zakrętach(w lewo) Po wymianie, celem skontrolowania zawieszenia zdjąłem również lewe koło i spotkała mnie własnie TA niespodzianka. Widząc smar na zwrotnicy pomyślałem że to jednak jest wina migania kontrolki ESP, wyjąłem czujnik przeczyściłem i zajrzałem do środka... i ku swojemu zdziwieniu, widzę że korona ABSu jest czysta. Nie miałem dziś okazji wypróbować dłuższej jazdy na tempomacie więc nie wiem czy czyszczenie ze smaru pomogło. poza wyciem na zakręcie nie widziałem/słyszałem innych objawów, no może lekkie bicie kierownicy,ale tutaj potwierdzę jak wyczyszczę felgę ze smaru. pół roku temu wymieniałem całe zawieszenie ma MS i obie zwrotnice były suche. przegubów nie dotykałem. ma ktoś jakiś pomysł? Przy okazji zapytam o przegub, jakiej firmy kupić? Bo skoro mam do czyszczenia całą zwrotnicę, to wymienię za jednym zamachem i łożysko i przegub...szkoda mi ponownej roboty Powtórzę, moje pytanie dotyczy dlaczego mam cały smar na zwrotnicy jeśli mieszek i obejmy całe?
wesz82 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Może za luźno są opaski dane??? I tak czeka Cie wymiana to kup kompletny zestaw i wymień tylko osłonę,dla świętego spokoju możesz zdjąć przegub i wymyć go w ropie. Takie jest moje zdanie jak nie puka nie stuka to po co płacić ~220zł za nówkę??? Coś wydaje mi się ze znajdziesz pękniecie na gumie
GreGoriO Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2014 Właśnie, nie puka. Jak poznać czy jest do wymiany? organoleptycznie kręcąc na boki i szukając luzów? Poza tym, nie wiem od kiedy ten smar mam, ale we wrześniu przy wymianie lewego wewn. przegubu mechanik nic nie mówił. Więc mniemam że jeszcze nic się nie działo.
wesz82 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Jak nie strzela przy skręconych kołach to zostaw. Mowa o zewnetrznym tak???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się