Lukas90 4 Posted January 2, 2015 Share Posted January 2, 2015 Witam.Mam problem.Zauważyłem,że gdzieś około 4 kable pod gumową osłoną między drzwiami, a karoserią mają pękniętą izolacje i są zaśniedziałe (być może są powodem braku grzania się lusterka). Teraz pytanie.Jak rozłączyć kostkę,która wychodzi z drzwi i łączy się z "budą". Próbowałem ją wyciągnąć i nie za bardzo wiem jak (jest takie jakby różowe zabezpieczenie),wtedy wyciągnę gumę i zaizoluję każdy kabelek.Teraz jest słabe dojście 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted January 2, 2015 Share Posted January 2, 2015 Jeśli to zabezpieczenie wygląda jak kamerka to odciągnąć ją w dół i kostka wychodzi. Przed izolowaniem popsykaj druciki miedziane smarem w celu zabezpieczenia przed patyną(zielony nalot). Potem wybierasz do sucha i dopiero izolowanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kdawid 30 Posted January 2, 2015 Share Posted January 2, 2015 Różowe zabezpieczenie tej wtyczki należy przesunąć w stronę przodu lub tyłu auta, zależy czy lewe czy prawe drzwi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukas90 4 Posted January 2, 2015 Author Share Posted January 2, 2015 ok.dzięki Panowie..pomimo tego lusterko nadal nie grzeje a pilot nie zamyka/otwiera drzwi kierowcy Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted January 2, 2015 Share Posted January 2, 2015 Skoro miałeś popękaną izolację przewodów to może któryś ma przerwę. Przeglądnij całą wiązkę drzwi jeszcze raz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukas90 4 Posted January 2, 2015 Author Share Posted January 2, 2015 wszystkie sprawdziłem między drzwiami a karoserią...żaden nie jest przerwany,są pojedyncze druciki przerwane ale to są jednostki Link to comment Share on other sites More sharing options...
edekxp 16 Posted January 5, 2015 Share Posted January 5, 2015 Naprawiałem koledze przewody polutowane i nadal nie działało.Okazało się że utleniły się piny w kostce. Są one cieniutkie jak szpilka i zjadło dwie sztuki.Trzeba było podłączyć na krótko - brak drugiej kostki.Od tamtej pory wszystko działa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukas90 4 Posted January 5, 2015 Author Share Posted January 5, 2015 Naprawiałem koledze przewody polutowane i nadal nie działało.Okazało się że utleniły się piny w kostce. Są one cieniutkie jak szpilka i zjadło dwie sztuki.Trzeba było podłączyć na krótko - brak drugiej kostki.Od tamtej pory wszystko działa. O jakiej kostce mówisz????Mam okazje kupić cały używany zamek i silniczek,który jest w drzwiach.Tylko ja mam 1.8T a tamto auto jest 2.5 TDI i chyba starsze.Powinno pasować i wszytko działać tak według Was? Link to comment Share on other sites More sharing options...
edekxp 16 Posted January 5, 2015 Share Posted January 5, 2015 Kostka przy słupku - połączenie drzwi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukas90 4 Posted January 6, 2015 Author Share Posted January 6, 2015 aha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dajmon 5 Posted January 7, 2015 Share Posted January 7, 2015 Kiedyś, będą w ASO (w tamtym roku jakoś), zapytałem z ciekawości o wiązkę drzwi. Cała kompletna to koszt w okolicach jak sie nie mylę 450zł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaku8891 1 Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Koledzy ja mam problem tego typu, że raz mi widzi drzwi pasażera raz nie( raz świeci lampka raz nie), natomiast tylne drzwi pasażera wcale nie są widoczne i nie swieci lampka w drzwiach. Czy bedzie to problem mikrostyków w zamku czy przetarte przewody?? Jak wam doświadczenie podpowiada?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
amaradaar 5 Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 mikrostyk 60% przewody 40% Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaku8891 1 Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 dodam, że nawet gdy przednie chwilowo są widoczne to na tylnych nadal nic...a czy rzeczywiscie trzeba demontowac ramke szyby aby wyjąc zamek z drzwi?? czy jest jakis inny mniej inwazyjny sposób? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nitroo 22 Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 (edited) mikrostyk 60% przewody 40% A zimne luty to co? U mnie wszystko było cacy, tylko zimne luty stanowiły problem. dodam, że nawet gdy przednie chwilowo są widoczne to na tylnych nadal nic...a czy rzeczywiscie trzeba demontowac ramke szyby aby wyjąc zamek z drzwi?? czy jest jakis inny mniej inwazyjny sposób? Nie musisz demontować, tylko poluzować dwie śruby. Trochę gimnastyki i po kłopocie. Edited January 8, 2015 by nitroo Link to comment Share on other sites More sharing options...
moorasky 0 Posted October 3, 2015 Share Posted October 3, 2015 Różowe zabezpieczenie tej wtyczki należy przesunąć w stronę przodu lub tyłu auta, zależy czy lewe czy prawe drzwi. czy ktoś się orientuje jak wyciągnąć tą wtyczkę po przesunięciu różowego zabezpieczenia? bo nie idzie. drzwi od strony kierowcy Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted October 3, 2015 Share Posted October 3, 2015 Zabezpieczenie musisz przesunąć do końca. Około 90° . Często zabezpieczenie otwiera się tylko do kitu około 45° a wtedy kostka nie zejdzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebul 6 Posted October 3, 2015 Share Posted October 3, 2015 Ma ktos foto jak sie dostac do tej kostki co wychodzi z drzwi ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nitroo 22 Posted October 3, 2015 Share Posted October 3, 2015 Normalnie? Zdejmij po prostu tapicerkę, po co Ci fotka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebul 6 Posted October 4, 2015 Share Posted October 4, 2015 Zdjalem tapicerke drzwi ale kostki nie widzialem ;/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
nitroo 22 Posted October 4, 2015 Share Posted October 4, 2015 Kostka jest wpięta w słupek. Tam musisz ją najpierw odłączyć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomOskroba 8 Posted March 8, 2016 Share Posted March 8, 2016 panowie jak ja mam wyjąć całą wiązke z drzwi ? żeby położyć te kable na blacie i polutować (+powpinać piny ?!) rozebrałem cały bok ! odpiąłem kostke i nie wiem jak te kable wyprowadzić z tych drzwi ;( zauwazyłęm pod gumą kilka kabelków odpiętych od kostki i kilka w ogóle porwanych. teraz pytanie który do którego ;x proszę o pomoc ! samochód stoi w garazu w proszku ;( Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomekhxc 140 Posted March 8, 2016 Share Posted March 8, 2016 panowie jak ja mam wyjąć całą wiązke z drzwi ? żeby położyć te kable na blacie i polutować (+powpinać piny ?!) rozebrałem cały bok ! odpiąłem kostke i nie wiem jak te kable wyprowadzić z tych drzwi ;( zauwazyłęm pod gumą kilka kabelków odpiętych od kostki i kilka w ogóle porwanych. teraz pytanie który do którego ;x proszę o pomoc ! samochód stoi w garazu w proszku ;( wypiąć kostke ze słupka , , robiłem to u siebie i troche jest zabawy z tą gumą , najlepiej sciągnąć boczek z drzwi , zdemontuj głośnik będziesz miał dostęp zęby łape wsadzic i najpierw od tej strony zdemontuj całą wiązke wtedy będziesz miał ją na stole i nawet do podlutowania nie musisz gumy ściągać ja akurat musiałem bo miałem uszkodzoną i wymieniałem na nową 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafka532 0 Posted May 13 Share Posted May 13 Witam, odnowie temat. Popękała mi izolacja w przelotce drzwi kierowcy a nadwozie. Problem jest taki, że zamknę drzwi wszystko działa otworzę drzwi i prądu zero, do tego zamek z pilota nie zamyka mi się wgl. Jakie rozwiązanie byście mieli? Wymiana wiązki by nie bawić się z izolowaniem? Kupić zestaw naprawczy (wtyczka i 30cm przewodów, łączyć w drzwiach)? Czy lutowac po kolei kazdego? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langista 378 Posted May 13 Share Posted May 13 Zestaw naprawczy ma najwięcej sensu ale użyj dobrych koszulek, bo miejsce łączenia jest tam, gdzie w drzwiach zbiera się najwięcej wody. Do tego te wtyczki mają śmiesznie słabo zarobione piny. Ja w czterech zestawach musiałem wszystkie poprawić, bo kable wychodziły z wtyczki.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafka532 0 Posted May 13 Share Posted May 13 Właśnie patrzyłem i są w silikonowej izolacji to by był spokój na lata. A w drzwiach to chyba bym całość lutował na stałe nie na piny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langista 378 Posted May 13 Share Posted May 13 Żadnego lutowania, tylko złączki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafka532 0 Posted May 16 Share Posted May 16 W dniu 13.05.2022 o 22:51, Langista napisał: Żadnego lutowania, tylko złączki. Czemu? Przy autach kabli nie lutować? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langista 378 Posted May 16 Share Posted May 16 Nie lutuje się, a już zwłaszcza w drzwiach gdzie wiecznie masz wilgoć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafka532 0 Posted May 16 Share Posted May 16 A no to sobie zapamiętam, czyli piny i termokurczka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now