Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem spryskiwaczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. mam taki uciązliwy problem ze nie dzialaj mi spryskiwacze, w ogłe nie slychac zeby pompka spryskiwaczy chodzila... i mam pytanie od czego zaczac szukanie usterki, co moze byc uszkodzone, a jesli pompka spryskiwaczy to gdzie dokłądnie ja znajde bo nie mam akurat w tej kwestii zielonego pojecia. pozdrawiam


chodzi oczywiscie o spryskiwacze szyby jak i reflektorów

Opublikowano

Najpierw sprawdź bezpiecznik 37. Jeśli jest dobry to może być spalona pompa.

Opublikowano

Pompki są zamontowane w zbiorniku płynu. A tak na prawdę to obok. Osobna jest do szyb i osobna do lamp. Co do lamp to muszą być spełnione pewne warunki aby działało np.włączone światła. Zacznij od uruchomienia spryskiwaczy szyb.

Opublikowano

Jak nie działają obie pompki to małe szanse że spaliły się 2. Jak sprawdzisz bezpiecznik i jesteś pewny że nie zamarzł płyn w zbiorniku to musisz dostać się do zbiornika i odpiąć przewody od pompki i sprawdzić czy ma zasilanie. jak tak to wina pompki.

Opublikowano

dzięki po weekendzie bede dzialal:)

Opublikowano

Tylko weź pod uwagę to że każda pompka ma osobne zasilanie.

Opublikowano

Podłączę sie pod temat, mam problem z pompką spryskiwaczy lamp. Czy jest ona w jakis sposób połączona z modułem pozimomwania xenonów? Świeci mi się na fis-e błąd poziomowania a VCDS nie chce się połączyć z modułem świateł? Podejżewam uszkodzenie tego modułu, ma ktoś jakieś rady?

Opublikowano (edytowane)

Ja spotkałem się z taką sytuacją że kiepskiej jakości klon nie chciał się łączyć ze wszystkimi modułami.Pompka chyba raczej nie ma nic wspólnego z samopoziomem.

Edytowane przez slimok
Opublikowano

Poziomowanie i spryski to dwie inne sprawy. Vaga pewnie masz lipnego i dlatego nie daje rady. Wyciągnij lewe przednie nadkole i zobacz czy jest zasilanie.

Opublikowano

z innymi modułami możesz się połączyć

możesz zrobić test poziomowania

Opublikowano (edytowane)

Nie łączy się VCDS, dwa testery VIAKENOWSKIE vag 311,2 ani jakies chińskie cuś, ale tylko ze swiatłami, z innymi modułami bez problemu. Testu poziomowania nie mam szans zrobić bo...sie nie połączę. Nawet wymieniłem modół zainstalowany za schowkiem, również bez efektu

W wolnej chwili zdejmę nadkole i sprawdzę napięcia, ale poziomowanie i tak wypadało by naprawić

Edytowane przez GOLI
Opublikowano

A nie wyskakuje komunikat "to many error" ??? Jesli tak to vaga masz lichego, kiedyś walczyłem z Leonem i tam własnie taki komunikat wyskakiwał i pomogło dopiero podłaczenie pod pełnego zarejestrowanego VCDSa

Opublikowano

Temat lichego oprogramowania odpada, bo został kupiony na firmę, za absurdalne pieniądze, z licencją :kwasny: A nie wyskakuje nic poza komunikatem "brak łączności" czy jakoś tak. Z resztą u kolegi w b6 ten sam program łączy się bez problemu

Opublikowano

Bezpieczniki sprawdziłeś ?

Opublikowano

Spryski mozna sprawdzić ale było by troszke kombinacji, musiał bys dostać sie do modółu centralnej elektryki i sprawdzić czy wychodzi z niego prąd po nacisnieciu manetki, jeśli chciało by ci sie z tym bawić gdzieś na forum jest opis pinów MCE więc jest to do sprawdzenia.

Opublikowano (edytowane)

Bezpieczniki oczywiście sprawdzone, wszystkie, nawet te w pudle z kompem, każdy wyjęty, sprawdzony i włożony na miejsce. A skoro nie żyją spryski oraz poziomowanie to może po prostu kupić ten cały moduł co jest nad pedałami? Tylko czy trzeba w nim coś kodowac?

Aha, pytałem poprzedniego właściciela o co chodzi z tym poziomowaniem, mówi że wymieniał żarniki i kompinował coś tam prawy na lewy i odwrotnie i wtedy zapalił się ten błąd, mógł coś uwalić? I przy okazji wymieniał akumulator

Edytowane przez GOLI
Opublikowano

Aha, pytałem poprzedniego właściciela o co chodzi z tym poziomowaniem, mówi że wymieniał żarniki i kompinował coś tam prawy na lewy i odwrotnie i wtedy zapalił się ten błąd, mógł coś uwalić? I przy okazji wymieniał akumulator

Oglnie to jest tak że jak odłączysz żarniki lub odepnieksz kostkę od lampy i przekręcisz zapłon to załapie błąd i powinno się zrobić kalibrację samopoziomu (bynajmniej tak mi się wydaje. Ja niechcąco przekręciłem stacyjkę i musiałem to robić.

A co do poprzedniego właściciela to szlak wie co on tak kombinował. Może jaką zware zrobił i uwalił coś.

Opublikowano

Możesz mieć rację z tą kalibracją ale ja nie jestem w stanie tego zrobić bo nie moge się połączyć z modułem świateł

Opublikowano

nie moge się połączyć z modułem świateł

To w takim razie prawdopodobnie coś uwalił poprzedni właściciel. Jak masz możliwość to poproś jakiegoś znajomego co ma xenony i podmieniajcie elementy żeby wyłapać co jest ufajdane.

Opublikowano

No to kolejne pytanie, z b7 na bixenon-ach bedzie pasowało? no i co mam podmieniac? moduł elektryki, ten moduł za schowkiem czy jeszcze coś ospowiada za połączenie z kompem?


lukaszoo, miałeś rację, zdjałem nadkole, podłączyłem kontrolkę i napięcie dochodzi, więc padła pompka


A teraz kolejny problem i pytanie, zamontowana nowa pompka, ale jest problem, spryski wychodzą tylko do połowy i nie psikają. Możliwe, żeby nowa pompka nie dawała ciśnienia, czy spryski uwalone, jak to sprawdzić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...