paweu1 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) Cześć. Mam problem z moim AFN, dudni, buczy z filtra powietrza, wyczytałem, że może być uszkodzony wałek lub szklanki. Chce sprawdzić stan szklanek i wałka rozrządu, dlatego potrzebuje wymiarów wałka - wysokości krzywek. edit: Na szybko zmierzyłem wałek każda krzywka ma 46,6mm. Czy wałek wymaga wymiany? Edytowane 3 Stycznia 2015 przez paweu1
Hezen Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) Wałki rozrządu w afn-ach są bardzo trwałe, oczywiście wszystko ma swoje granice. Jeśli na wałku nie widać śladów wytarcia, rys i podobnych objawów zmęczenia materiału to nie ma czego przy nim szukać. Jak dudni to sprawdzić ciśnienie na cylindrach. Albo moze ktorys z zaworow sie przycina? Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 3 Stycznia 2015 przez Hezen
Lukasz_200616 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) również obstawiam że to coś na zaworach ja jestem po wymianie wałka i szklanek i wiele się nie zmieniło ( awx B6 ) aczkolwiek u ciebie mogą być przyczyną, ja jeszcze proponuję dobrze wyczyścić kolektor ssący u mnie po czyszczeniu silnik znacznie ciszej i gładziej pracuje. Edytowane 3 Stycznia 2015 przez Lukasz_200616
paweu1 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2015 Jutro wymiana szklanek, mam nadzieję, że to rozwiąże problem buczenia
Lukasz_200616 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) Jutro wymiana szklanek, mam nadzieję, że to rozwiąże problem buczenia daj znać czy coś to dało. Edytowane 4 Stycznia 2015 przez Lukasz_200616
paweu1 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2015 Szklanki wymienione, ale buczenie pozostało. Sprawdzałem w drugim Audi 1Z, i tam też buczy z filtra powietrza, ale w czasie jazdy tego nie słychać. Podejrzewam, że jest coś nie tak z wydechem, mam wyciętego kata - wstawiona rura, nowa plecionka, ale wydech nadal jest sztywny i to pewnie on powoduje buczenie
Hezen Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 (edytowane) Te silniki tak mają, po odpaleniu na zimnym przez chwilę klepią szklanki, po wymianie szklanek na nowe jest tak samo Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 9 Stycznia 2015 przez Hezen
paweu1 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2015 Dzisiaj zrobiłem inspekcje wydechu. Gumy na których wisi wydech są bardzo wyciągnięte i wydech lata luźno we wszystkie strony. Podmieniłem jedną gume, bo znalazłem używkę w garażu, pozostał ścisnąłem plastikowymi paskami, mocowanie wydechu troche się usztywniło. Teraz o efektach. Jest lepiej, buczenie nie zniknęło całkowicie, ale jest mniej słyszalne i zmniejszył się przedział obrotów w którym wystepuje. W poniedziałek zamawiam gumy mocujące wydech. Po wymianie napisze o efektach, mam nadzieję, że będzie znacząca poprawa Założyłem gumy Bosala, po ustawieniu wydechu tak jak podaje instrukcja, zrobiło się głośniej nawet na obrotach jałowych. Gdy trochę poluzowałem wydech, tak że nie był napięty w stronę silnika, zrobiło się ciszej. Musze poeksperymentować z naciągiem wydechu, w ostateczności wspawam drugą plecionkę o długości 15 cm, tak jak w drugiej A4 i powinna być cisza Dzisiaj po dokładnym sprawdzeniu okazało się że buczenie z obudowy filtra powietrza pozostało, wymiana szklanek nic nie dała. Dalej szukam przyczyny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się