Lukasz8729 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 witam panowie mam nastepujący problem, od jakiegoś czasu walcze ze spadkiem mocy rozłancza turbo, najdziwniejsze jest to,że czasem dzieje się tak przy 100/h a czasem przy 130/h sprawdzałem cięgno gruszki i porusza sie swobodnie , turbina była rozbierana i czyszczona, wymieniony czujnik g72(ten w rurze od ic) nie wiem czego złapać się w dalszej kolejności, wężyki od podciśnienia sprawdzone... co mnie ciekawi z tego co widze po logach jest zbyt duże ciśnienie i tutaj pytanie czy to może sie brać od tego iż Tata podczas czyszczenia turbo przestawił zderzak przy turbo ? niby ustawił tak jak było wczesniej ale wiadomo,że nigdy dokładnie tego nie zrobi ? dodam, że ciśnienie przed n75 mam 0,9 a za n75 jest 0,5 to normalne? prosze o jakieś wskazówki .... http://vaglog.pl/log_198735.html http://vaglog.pl/log_198736.html http://vaglog.pl/log_198737.html http://vaglog.pl/log_198740.html 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference
MASA81 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) jeśli turbo czyste, dzwigienka chodzi bez problemów w pełnym zakresie pracy to albo zawór N75 albo wężyki podciśnienia są do wymiany albo gruszka przy turbinie już podziękowała. Spróbuj zamienić zaworki z N18 są takie same. Edytowane 3 Stycznia 2015 przez MASA81
Lukasz8729 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2015 jeśli turbo czyste, dzwigienka chodzi bez problemów w pełnym zakresie pracy to albo zawór N75 albo wężyki podciśnienia są do wymiany albo gruszka przy turbinie już podziękowała. Spróbuj zamienić zaworki z N18 są takie same. no właśnie zaworki były zamieniane i było to samo,pytanie czy nie padły obydwa...no i co myslisz z tym zderzakiem przy turbo? czytałem po różnych forach i różnie piszą, jedni,że może to mieć wpływ na takie zachowanie inni,że nie ;/
MASA81 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 nie wiem co to jest zderzak turbiny jeżeli była przestawiana ta regulacja od dzwigienki co steruje geometrią łopatek to mogą być takie objawy ale napisałeś ze tata ustawił z powrotem tak jak było
Lukasz8729 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2015 No niby tak,ale wiesz jakie to jest ustawianie na oko...czy mogę to jakoś ustawić przy pomocy vaga ?
ciahciah Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 zrób 011 basic setting poczytaj http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-diagnostyka-tdi-aktualizacja-20-viii-2012/ jak problemu szybko nie ogarniesz turbo padnie
Lukasz8729 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2015 http://vaglog.pl/log_198775.html
ciahciah Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 no to teraz zrób to: silnik rozgrzany do 90C, kolejność robienia logów:-dynamiczne(3 bieg, od 1000obr do 4000obr z pedałem w podłodze, każdy log robisz osobno, jak tylko auto wpadnie w tryb aw daj mu chwile ostygnąć, gaś zapalaj i dopiero rób następnego loga):001 ten na tą chwile możesz nie robić albo zrobić do momentu jak turbo zacznie syczeć tak by nie wpadło w aw003004 ten na tą chwile możesz nie robić albo zrobić do momentu jak turbo zacznie syczeć tak by nie wpadło w aw008 ten na tą chwile możesz nie robić albo zrobić do momentu jak turbo zacznie syczeć tak by nie wpadło w aw010011-statyczne(światła, nawiew, radio, klima, całą elektryka off):000001003 w trakcie po 5s musnąć gaz004007010011012013019-basic setting:000 20s003 20s004 20s011 20s
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się