baskecior Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 Witam Pytanie banalne: czy bez zdejmowania pasa przedniego da się wymienić pasek wielorowkowy oraz pasek napędu spreżarki klimatyzacji ? pozdrawiam
Musashi Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 da się http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_jak_wymontowac_napinacz_paska_alternatora-t46638.0.html pasek kompresora klimy rowniez. tyle ze to juz od spodu. auto trzeba miec uniesione jakies 10 cm wtedy nie trzeba kanalu ani podnosnika. napiecie paska kompresora klimatyzacji powinno ustawic sie wlasciwym momentem. niezbedny bylby klucz dynamometryczny z wymienna glowica i glowica w postaci klucza plaskiego, nasadka nie zmiesci sie.
baskecior Opublikowano 2 Października 2008 Autor Opublikowano 2 Października 2008 Opis taki sobie, ale dzieki
spanky Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 Witam Pytanie banalne: czy bez zdejmowania pasa przedniego da się wymienić pasek wielorowkowy oraz pasek napędu spreżarki klimatyzacji ? pozdrawiam a co sie zesralo .... ? przeciez niedawno robiles komplet ...
Musashi Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 tam nie ma filozofii wiec nie ma co opisywac , jak zajrzysz do auta bedziesz wiedzial co i jak
baskecior Opublikowano 2 Października 2008 Autor Opublikowano 2 Października 2008 Witam Pytanie banalne: czy bez zdejmowania pasa przedniego da się wymienić pasek wielorowkowy oraz pasek napędu spreżarki klimatyzacji ? pozdrawiam a co sie zesralo .... ? przeciez niedawno robiles komplet ... Powiem Ci jak się zdzwonimy
Kanar Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 dla potomnych bo przerabiałem to wczoraj: da się wymienić oba paski bez zdejmowania przodu i bez odkręcania wiska. Cała operacja zajmuje około godziny. Trzeba zrzucić osłone pod silnikiem. Następnie poluzować 2 śruby inbusowe (6) napinacza paska klimy i zdjąć pasek klimy (to robimy z dołu auta). Od góry kluczem oczkowym (15) poluzowujemy napinacz, i zdejmujemy długi pasek począwszy od alternatora. Łatwiej robi się to w dwie osoby. Najłatwiejsze mamy za sobą Najtrudniejszą operacją jest ułożenie nowego paska na rolkach i nałożenie go na rolke alternatora. Jak się z tym uporamy pozostaje nam założenie mniejszego paska naciągnięcie go kluczem dynamometrycznym (17) i dokręcenie dwiema śrubami imbusowymi (6) Generalnie mam duże dłonie i nieco je sobie pociachałem bo miejsca tam mało ale satysfakcja z założenia jest spora
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się