nike166 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Witam, Też tak macie w swoich 1.6, że gdy podczas jazdy wciśniecie sprzęgło, obroty zaczną opadać to chwilę się zatrzymują na 1100/1200 i dopiero spadają do 800 ?
jacek70 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Co prawda nie taki motor ale podobnie miałem i winny był zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej. Po wymianie obroty stabilne,spadają jak trzeba.
nike166 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2015 (edytowane) Gdzie on się znajduje ? Nowy mozna dostać czy jakoś sie go naprawia ? Edytowane 8 Stycznia 2015 przez nike166
Sidney Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Z tego co się orientuję to w ahl-u do odpowietrzania skrzyni korbowej jest tylko odma, zwykła rurka bez żadnych zaworków.
nike166 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2015 A u Ciebie Sidney jak obroty spadają, od razu na 800 ?
eXik Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Piotrek u Mnie np. nie ma tak że zatrzymują się na 1100/1200, zatrzymają się na 1000-980, i później opadają już na 850.
Sidney Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 U mnie spadają od razu na obroty biegu jałowego, jak jest na ssaniu to wiadomo trochę wyżej.
armand82 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 U mnie czasem potrzyma na 1100-1200,ale jak ruszę kierą w lewo prawo to się stabilizują,lub tez jak lekko dodam gazu na "LUZIE" to spadają do ok900,dodam że tak tylko na ciepłym. Jak temu zaradzić? Przepu.czyszczona.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się