kalina Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Witam. Już prawie rok poruszam się moim karawanem z wlutowanym gotowcem za śmieszne pieniądze. Stwierdziłem że czas poznać prawdę i udałem się na rolki. Oczywiście można się czepić za nisko max. momentu, i pewnie jeszcze czegoś. Wykres:
spanky Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 całkiem spory moment .... :diabelek: (ciut przymało kucorów jak na ilośc Nm :okulary2: ) zrob logi ... bedzie wiadomo jak to jest zrobione ..... p.s wykres mogłby byc bardziej płaski .....
kalina Opublikowano 23 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2007 Narazie jeszcze nie posiadam sprzętu do robienia logów.
Papec1 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Witam Moglbys zdraddzic co to za wynalazek chodzi mi o model typ . Mam ten sam model niuni i mysle o czym tanim na poczatek co by podnioslo troszke mocke silniczka.
kalina Opublikowano 23 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2007 "Model typ" - to nie box. Na pw mogę podesłać czyj to produkt, tylko musisz mieć świadomość że taka metoda może nie przynieść oczekiwanego efektu, mnie się w miarę udało. Panowie - na PW zadajecie dziwne pytania, powtarzam to nie jest żadne urządzenie, ja to nazwałem "chip" TZN = ZMIANA OPROGRAMOWANIA W KOMPUTERZE STERUJĄCYM SILNIKIEM !
Gość Keżor Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 tylko że hamowanie było bez normy DIN 70020 czyli troche zawyżyło z tego co kojaże :027: no ale jak mówisz że koszt taki jak za chipsy to nawet niezłe, ale Ciekawi mnie to czy to jest tak samo bezpieczne jak chip w V-techu, u Mastersa, VTG itp.
spanky Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Panowie - na PW zadajecie dziwne pytania, powtarzam to nie jest żadne urządzenie, ja to nazwałem "chip" TZN = ZMIANA OPROGRAMOWANIA W KOMPUTERZE STERUJĄCYM SILNIKIEM ! dobrze to nazwałes i nie musisz krzyczec ...
kalina Opublikowano 24 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2007 Bez normy Din?? To oddział Vtech we wrocławiu trzeba by się ich zapytać.
marcin j Opublikowano 25 Stycznia 2007 Opublikowano 25 Stycznia 2007 Pomiar bez normy, więc z nortmą DIN 70020 troszkę mniej koników będzie i niutków też. Gdyby tak mocno nie opadało to bajka.
pablo8004 Opublikowano 25 Stycznia 2007 Opublikowano 25 Stycznia 2007 A jak jest z dymieniem?? Nie zostawiasz za soba ciemnych chmur przy przyspieszaniu?? Mialem do niedawna taki wynalazek. Fakt autko sie ozywilo dosc mocno ale batory spod zderzaka i turbo czyscilem raz na 15tys.km wiec wyjalem rzemioslo i smigam narazie na ori. Na rolki nie stawialem wiec nie wiem jak to wyglada.
kalina Opublikowano 25 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2007 Dym w normie, a nawet powiedziałbym że "nie kopci". Zrobiłem na tym 40 tyś i jak widać po wykresie kierownice się nie przycinają. A co miałeś usiebie??? Jakie pochodzenie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się