gadi Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 Kolega ma GOLFA4 AFN 1999rok i gdy był u mechanika który robił mu rozrząd, ten stwierdził ze ma zaworek N75 do wymiany. Podpinał VAGa i przygazował w miejscu, wykasował jakieś stare błędy, posłuchał turbiny i postawił diagnoze N75 do wymiany. Dodam ze ten gość pracował parę lat w ASO VW audi
marewel Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 Jak chcesz sprawdzic czy n75 jest do wymiany jak nie logowales grupy 011?
gadi Opublikowano 2 Października 2008 Autor Opublikowano 2 Października 2008 zapomniałem dodać oto one
lukaszr Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 1. Kąt wtrysku źle ustawiony - mechanik się nie popisał przy zmianie rozrządu. 2. Mam wrażenie, że problem tkwi w kierownicach turbiny, a nie N75.
spanky Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 psiknij WD40 na sztange pogniec troche fure i powinno byc lepiej ... poza tym przyspiesz kat wtrysku
lukaszr Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 psiknij WD40 na sztange pogniec troche fure i powinno byc lepiej ... poza tym przyspiesz kat wtrysku Sorki za OT: nareszcie się odezwałeś. Już się zacząłem martwić co się z Tobą dzieje
spanky Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 psiknij WD40 na sztange pogniec troche fure i powinno byc lepiej ... poza tym przyspiesz kat wtrysku Sorki za OT: nareszcie się odezwałeś. Już się zacząłem martwić co się z Tobą dzieje he he he ... juz nie moge patrzec na te logi ... wiec ograniczylem wypowiedzi w dziale diagnostyka do 2-3 tematów dziennie ... [kto pierwszy ten lepszy ] poza tym nie mam zbytnio czasu no i nie che mi sie .... koniec OT ...
gadi Opublikowano 3 Października 2008 Autor Opublikowano 3 Października 2008 To jest GOLFIK kolegi , ma go od niedawna i raczej jeździł nim spokojnie. W nim jest gorszy dostęp do turbiny i sztangi niżw AUDI
lukaszr Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 To jest GOLFIK kolegi , ma go od niedawna i raczej jeździł nim spokojnie. W nim jest gorszy dostęp do turbiny i sztangi niżw AUDI Od czegoś Twój kolega zacząć musi
gadi Opublikowano 3 Października 2008 Autor Opublikowano 3 Października 2008 Kąt wtrysku sam mu ustawie, ale wrazie czego czy z czyszczeniem turbo se poradze. U siebie w AFNie zrobiłem to bezproblemowo (szybko i sprawnie bez kłopotów) dostęp był bardzo dobry.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się