Gość spedyt Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 Skf To nie jest taka zła firma, pojeździsz trochę
bratpit Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 kolego ilow tylnym zawieszenieu jest tarcza razem z piastą No chyba że sie ma Quattro
PKN 50A4 Opublikowano 11 Stycznia 2008 Opublikowano 11 Stycznia 2008 lozyska i za lozyska zaplacilem 25zl od strony Skf czy jakos tak :| jak zapłaciłeś za nie 25zl/szt to po pierwsze napewno nie jest to SKF (bo SKF kosztuja w granicach 80-120zl; za 25zl można dostać co najwyżej Optimal lub jakieś inne gówno), a po drugie lepiej je zmien jak najszybciej. Kiedyś mój ojciec stwierdził ze zaoszczędzi i zalożył za namowa mechanika cos takiego. Przejechał na tym dokładnie 63km i łożysko sie poprostu rozsypało i zniszczyło przy okazji tarcze hamulcowe, opone i czujnik ABS, a o mało nie spalilo niuni (temp byla tak wysoka że opona zrobila sie mieka i napuchnieta jak balon). Tak że ta oszczędność kosztowala go jakoś ok 1000 PLN
pasqual Opublikowano 11 Stycznia 2008 Opublikowano 11 Stycznia 2008 Witam. Niedawno zmieniałem łożyska tył u siebie. Zakupiłem Febi Bilstein płaciłem za nie hmm 36 zeta za sztukę, czyli 72 pln za komplet. Wymieniłem jest OK. Powiedźcie mi koledzy jakie to łożyska za 80 zeta sztuka jak np kolega Szczet wymienił ? Według mnie Febi są dobre skoro nie widać różnicy po co przepłacać Kolego Gajzer odnośnie łożysk SKF za 25 zeta może problem nie tkwi w cenie a w za mocnym dokręceniu śruby. Na zimnym kole było ok jak ojciec pojeździł łozysko ściśnięte za bardzo rozgrzało sie i zrobiło sie naprawdę ciasno. Efekt znasz Pozdrawiam Paweł
turbobastard Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 czy jest cos wiecej na temat dokrecenia tych srub na tylnich lozyskach? Bo mam to wlasnie do zrobienia a nie moge nic wiecej na en temat znalezc
Kwinto69 Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 jakiś czas temu pracowałem w sklepie z łożyskami ori SKF były robione w Szwecji i Niemczech pojawiła sie firma CX (comlpex) nawet kolory opakowania ma takie same jak skf tylko ze do taczki się nadają z daleka od nich :gwizdanie:
Dev Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 czy jest cos wiecej na temat dokrecenia tych srub na tylnich lozyskach? Bo mam to wlasnie do zrobienia a nie moge nic wiecej na en temat znalezc tam nie masz srub tylko nakretki w momencie dokrecania obracasz tarcza ma sie krecic z delikatnym oporem
turbobastard Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 znajduja sie na tarczy tak? innych zbytnio w etce tam nie widze
Dev Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 co sie znajduje na tarczy ???? Bo nie qumam....
Dev Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 nakretki kupujesz razem zlozyskami i nakrecasz na polos
turbobastard Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 ok, ale moj mechanik powiedzial zebym sobie je dokrecil bo mam luzy ale nie do konca zrozumialem jak mi tlumaczyl gdzie ich szukac, jakies kapturki cos tam. Wiem ze gadam jak potluczony ale jestem informatykiem a nie mechanikiem
Dev Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 ta, masz tam kapsel zdejmujesz srubokretem albo zabka jak luzne to trzeba wymienic ale juz razem z tarczami i klockami
turbobastard Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 ok, dzieki, popatrze tam jutro co i jak i dokrece ak sie da, ale poki co bede musial z tym zyc bo mialem juz troche tam do wymiany w zawieszeniu i teraz jeszcze oleje i filtry wiec pewnie poczeka. Pozdrawiam
tomaszstn Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 Tylko nie dokręć za mocno :gwizdanie: bo będziesz miał szybciej do wymiany niż myślisz Sprawdź luz góra-dół, i tylko go skasuj delikatnie dokręcając o ułamek obrotu
przepychacz Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 ....moment dokręcania 115Nm + 180 stopni....
Dev Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 ....moment dokręcania 115Nm + 180 stopni.... a Ty co ? głowice chcesz dokrecać ??? :wallbash: :wallbash:
przepychacz Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 ....moment dokręcania 115Nm + 180 stopni.... a Ty co ? głowice chcesz dokrecać ??? :wallbash: :wallbash: ...z eTECH ...
przepychacz Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 Najlepszy program regulacyjno-techniczny jaki jest dostępny na polskim rynku! Obsługuje ponad 10000 modeli aut! Program stanowi nieocenioną pomoc przy diagnostyce, naprawach, regulacjach i użytkowaniu auta. Zawiera schematy elektryczne, naprawy, remonty silników, porady, lokalizacje sterowników, geometrię kól, momenty dokręcania śrub, kody serwisowe, ustawienia rozrządu i wiele wiele więcej niezwykle cennych informacji na temat niemal każdego auta. Precyzyjnie rozpisane i rozrysowane sterowanie silnikiem Program informuje jak długo i bezpiecznie eksploatować auto, co wymieniać, co sprawdzać, kiedy, gdzie i jak. Wiele opisów i rysunków jak krok po kroku naprawić dana usterkę, pomoc w zlokalizowaniu i usunięciu usterki bądź awarii, dane i opisy remontów np remont kapitalny silnika (opisy+rysunki), pełne dane regulacyjne całego samochodu itp. Program rewelacyjnie sprawdza sie w warsztatach oraz przydaje sie zwykłym użytkownikom samochodów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się