Emil2006 Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 Kolego 216 wtryski raczej nie dadzą radę ogarnąć 200 koni Max 170 nie dadzą już więcej paliwa pasowało by przynajmniej 230 Ale WZM nie ma takich bo sam chciałem tylko FIRADY włoskie i są tylko 2 razy w roku Ale są super
krzysiek1606 Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 Kolego 216 wtryski raczej nie dadzą radę ogarnąć 200 koni Max 170 nie dadzą już więcej paliwa a to dobre wiec co powiesz na to
Tyrath Opublikowano 3 Lutego 2016 Autor Opublikowano 3 Lutego 2016 (edytowane) No i giiiit. Nie lubię przemiarowywowywowywowywania. Zastanawiam się też czy w ogóle będę musiał ruszać wydech. Nie rajcuje mnie głośny wydech w klekocie, wiec chcę żeby był jak najbardziej cichy. Seria bez kata wystarczy, czy muszę rzeźbić z popularnej 2,5" kwasówy? Edytowane 3 Lutego 2016 przez Tyrath
spanky Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 No i giiiit. Nie lubię przemiarowywowywowywowywania. Zastanawiam się też czy w ogóle będę musiał ruszać wydech. Nie rajcuje mnie głośny wydech w klekocie, wiec chcę żeby był jak najbardziej cichy. Seria bez kata wystarczy, czy muszę rzeźbić z popularnej 2,5" kwasówy? Seria bez kata starczy . Kolego 216 wtryski raczej nie dadzą radę ogarnąć 200 koni Max 170 nie dadzą już więcej paliwa pasowało by przynajmniej 230 Ale WZM nie ma takich bo sam chciałem tylko FIRADY włoskie i są tylko 2 razy w roku Ale są super da sie sporo wiecej niz 170 :-)
Kowi87 Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 Oczywiscie jesli pompe zmieni, nie zapominajcie
Tyrath Opublikowano 3 Lutego 2016 Autor Opublikowano 3 Lutego 2016 (edytowane) Oczywiscie jesli pompe zmieni, nie zapominajcie Pompa kupiona, cieszę się jak małe dziecko Edytowane 3 Lutego 2016 przez Tyrath
DaveDaveDave Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 (edytowane) CAHA z 2.0 16v (170)daje rady, ładnie wstaje i jest lepszą opcją na zastąpienie BRD. Edytowane 3 Lutego 2016 przez DaveDaveDave
Tyrath Opublikowano 3 Lutego 2016 Autor Opublikowano 3 Lutego 2016 CAHA z 2.0 16v (170)daje rady, ładnie wstaje i jest lepszą opcją na zastąpienie BRD. Ja zamierzam gtb wrzucić, tylko jeszcze nie wiem jakie. Jakieś propozycje? Kowi mi kiedyś coś wspominał żebym się pokusił o gtb20, tylko czy wykorzystam jej potencjał?
spanky Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 CAHA z 2.0 16v (170)daje rady, ładnie wstaje i jest lepszą opcją na zastąpienie BRD. Ja zamierzam gtb wrzucić, tylko jeszcze nie wiem jakie. Jakieś propozycje? Kowi mi kiedyś coś wspominał żebym się pokusił o gtb20, tylko czy wykorzystam jej potencjał? Jak wlozysz wtryski min 230 to jest sens gtb20
Tyrath Opublikowano 3 Lutego 2016 Autor Opublikowano 3 Lutego 2016 CAHA z 2.0 16v (170)daje rady, ładnie wstaje i jest lepszą opcją na zastąpienie BRD. Ja zamierzam gtb wrzucić, tylko jeszcze nie wiem jakie. Jakieś propozycje? Kowi mi kiedyś coś wspominał żebym się pokusił o gtb20, tylko czy wykorzystam jej potencjał? Jak wlozysz wtryski min 230 to jest sens gtb20 Już kupiłem 216, więc nie będę kombinował. 200 kunia to dla mnie i tak aż za dość. Z resztą od pompy i wtrysków do pełnego setupu dłuuuuuuuuga droga. Sama moc to nie wszystko, potrzebuję jeszcze przede wszystkim dobrych hamulców. W ogóle to lista jest długaśna, a życie taaakie drogie
Emil2006 Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 Kolego szacun chylę czoła myliłem się a co ze sprzęgłem jakie masz??? B I jaką pompa 11 oryginalna czy przerabiana
Jarol Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 CAHA z 2.0 16v (170)daje rady, ładnie wstaje i jest lepszą opcją na zastąpienie BRD.Ja zamierzam gtb wrzucić, tylko jeszcze nie wiem jakie. Jakieś propozycje? Kowi mi kiedyś coś wspominał żebym się pokusił o gtb20, tylko czy wykorzystam jej potencjał? Po co Ci GTB20 ja nie będziesz miał tyle paliwa. Załóż sobie jaką moc chcesz osiągnąć i kup pod to graty. Skoro już kupiłeś 216 i pompę 11 to układ paliwowy będziesz miał na około 190-200Km. Pod taka moc dobierz turbosprężarkę. Ja tu bym widział CAHA albo GTB17. CAHA będzie trochę łatwiejsza w montażu bo seryjnie jest sterowana podciśnieniem.
Tyrath Opublikowano 4 Lutego 2016 Autor Opublikowano 4 Lutego 2016 CAHA z 2.0 16v (170)daje rady, ładnie wstaje i jest lepszą opcją na zastąpienie BRD.Ja zamierzam gtb wrzucić, tylko jeszcze nie wiem jakie. Jakieś propozycje? Kowi mi kiedyś coś wspominał żebym się pokusił o gtb20, tylko czy wykorzystam jej potencjał? Po co Ci GTB20 ja nie będziesz miał tyle paliwa. Załóż sobie jaką moc chcesz osiągnąć i kup pod to graty. Skoro już kupiłeś 216 i pompę 11 to układ paliwowy będziesz miał na około 190-200Km. Pod taka moc dobierz turbosprężarkę. Ja tu bym widział CAHA albo GTB17. CAHA będzie trochę łatwiejsza w montażu bo seryjnie jest sterowana podciśnieniem. Zostałem już uświadomiony, nie będę szalał Kolego szacun chylę czoła myliłem się a co ze sprzęgłem jakie masz??? B I jaką pompa 11 oryginalna czy przerabiana Jeżeli mnie się pytasz to kupiłem oryginalną pompę 11 107J. Sprzęgło aktualnie mam serię AVG, ale nie zdzierży. Wpadnie AWX, a dostanie zadyszki to się obije kevlarem.
Emil2006 Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 I nic z dwumasem seryjnym nie dzieje złego bo ja mam teraz problem bo właśnie dwumasa się zaczęła odzywać i niestety nie jest wszystko wykorzystane I mam dylemat czy dwumas w super pieniądzach który mogę już mieć czy sztywne z 1Z
Tyrath Opublikowano 4 Lutego 2016 Autor Opublikowano 4 Lutego 2016 I nic z dwumasem seryjnym nie dzieje złego bo ja mam teraz problem bo właśnie dwumasa się zaczęła odzywać i niestety nie jest wszystko wykorzystane I mam dylemat czy dwumas w super pieniądzach który mogę już mieć czy sztywne z 1Z Zdania są bardzo podzielone. Jedni chwalą sobie zamach z 1Z, inni powracają do dwumasu. Temat rzeka. Po taniości można polecieć w sztywne koło, wszystko będzie ładnie działało i będzie pan zadowolony Ja osobiście będę cenię sobie ciszę i komfort w samochodzie, dlatego chcę kupić nowy dwumas, bez niepewności czy będą drgania, szarpania, hałasy czy cuś
wesz82 Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 I nic z dwumasem seryjnym nie dzieje złego bo ja mam teraz problem bo właśnie dwumasa się zaczęła odzywać i niestety nie jest wszystko wykorzystane I mam dylemat czy dwumas w super pieniądzach który mogę już mieć czy sztywne z 1Z Zdania są bardzo podzielone. Jedni chwalą sobie zamach z 1Z, inni powracają do dwumasu. Temat rzeka. Po taniości można polecieć w sztywne koło, wszystko będzie ładnie działało i będzie pan zadowolony Ja osobiście będę cenię sobie ciszę i komfort w samochodzie, dlatego chcę kupić nowy dwumas, bez niepewności czy będą drgania, szarpania, hałasy czy cuś Musisz sie liczyć ze dzisiejsze dwumasy to nie te same co wkładali paręnaście latek temu... Ja obstawiam na sztywne,chodź moc znacznie mniejsza od tej w temacie i sprzegło z awx klei ładnie,ale juz dwumas stawia sie,zobaczymy,moze pożałuje moze nie,ale zestaw pod sztywne wyszedł mnie z nowym łożyskiem i uszczelniaczem ok 550zł czyli tyle co samo sprzegło z awx...
Kowi87 Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 Jak jednomas to sprzęgło musowo z kevlarem, bo ten seryjny tak popularny nie nadaje sie na set dla 170km a co dopiero 200km, generalnie dziwie sie że uciekacie z dwumasu, z awx i kevlarem sprzęt na lata, no chyba że ktoś co chwile starty robi jakby niewiem jakie osiagi miał
Tyrath Opublikowano 4 Lutego 2016 Autor Opublikowano 4 Lutego 2016 (edytowane) sprzegło z awx klei ładnie,ale juz dwumas stawia sie Niebardzo rozumiem. Co to znaczy, że dwumas się stawia? Masz nowy dwumas czy używany? Jak używany to zawsze może się stawiać zwyczajnie przez zużycie, a nie przez podniesioną moc. Z resztą co tam ma nie dawać rady przy dużej mocy? To tylko zamach, no chyba, że strzelasz ze sprzęgła przy każdym ruszaniu. Nie jestem szpecjalistą od sprzęgieł, ale to tak na mój chłopski rozum. Chętnie poznam Twoje zdanie Edytowane 4 Lutego 2016 przez Tyrath
Emil2006 Opublikowano 5 Lutego 2016 Opublikowano 5 Lutego 2016 Kolego Kowi mój kolega ma vento ze sklepowym kompletem sprzęgła Sachs 200 kucy mu wyszło i nigdy sprzęgło nie slizlo No i tu mam też dylemat bo ten AWX mam za 300 zł z praktycznie nowym sprzęgłem
wesz82 Opublikowano 5 Lutego 2016 Opublikowano 5 Lutego 2016 sprzegło z awx klei ładnie,ale juz dwumas stawia sie Niebardzo rozumiem. Co to znaczy, że dwumas się stawia? Masz nowy dwumas czy używany? Jak używany to zawsze może się stawiać zwyczajnie przez zużycie, a nie przez podniesioną moc. Z resztą co tam ma nie dawać rady przy dużej mocy? To tylko zamach, no chyba, że strzelasz ze sprzęgła przy każdym ruszaniu. Nie jestem szpecjalistą od sprzęgieł, ale to tak na mój chłopski rozum. Chętnie poznam Twoje zdanie Jak zmieniałem sprzegło tj na te z awx postanowiłem zostawić dwumas(było to przed programem)wtedy wsio było ok czyli dwumas nie dawał znac o sobie. Niestety z czasem DM zaczął pokazywać ze ma dość a od około 1,5 m-ca jak poszaleje to auto drży az sam sie dziwie ze tak może drżeć do tego ostatnio podczas pałowania przez chwilkę zablokował mi silnik. Nie strzelam ze sprzegła jakoś tak mi żal
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się