suzuki999 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Witam mam jedno krótkie pytanie, przyszły mi już springi eibacha, i gdzieś tam w internetach wyczytałem że po założeniu springów nowych trzeba robić geometrie kół, wyważenie kół ??Dzięki za odpowiedź.Dzięki za odpowiedź. Wyk****am z tego forum. Ciężko odpisać jak ktoś cokolwiek wie.(może i głupie pytanie ale tak to jest jak sie głupot nasłucha).
Ans Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 (edytowane) Ano trzeba geometrię, zobacz, że tam wszystko trzeba rozkręcić i wyjąć ale koła jak były wyważone to spoko - dla nich nic sie nie zmienia Edytowane 14 Stycznia 2015 przez Ans
marcinch001 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Witam mam jedno krótkie pytanie, przyszły mi już springi eibacha, i gdzieś tam w internetach wyczytałem że po założeniu springów nowych trzeba robić geometrie kół, wyważenie kół ?? Dzięki za odpowiedź. Dzięki za odpowiedź. Wyk****am z tego forum. Ciężko odpisać jak ktoś cokolwiek wie. (może i głupie pytanie ale tak to jest jak sie głupot nasłucha). Ty weż wyluzuj . Weż jakieś tabsy na uspokojenie ze ktoś nie odpisał to nie trzeba zaraz się tak wk....ć
Bluebird Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 każda taka ingerencja w zawieszenie skutkuje jego rozregulowaniem - tak, trzeba ustawić w (twoim przypadku) zbieżność.
Maestro_86 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 A ja nie rozumiem po co ustawiać zbieżność. Co niby rozkręcamy? Wahacze górne? Przecież na nich nie ma żadnej regulacji. Wszystkie połączenia są stałe. Nigdy przy wymianie springów czy amorków nie robiłem geometrii i nigdy mi auta nie ściągało ani nie cięło opon.
A4b6quattro Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Każda wymiana sprężyn wymagana jest sprawdzeniem zbieżności-geometri .Auto siada niżej, pytają się jakie masz zawieszenie standardowe - czy sportowe. W moim przypadku jak zmieniałem sprężyny z tyłu ustawiali mi konty,pochylenia kół, i kazali za jakieś 1000 km ponownie sprawdzić , aby się sprężyny ułożyły.
Matrix1540 Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Ja zmieniłem zawieszenie z 1BA na 1BV i kierownica lekko skręciła w prawo. Zawsze jak auto siądzie na dół trzeba sprawdzić przynajmniej zbieżność. Im większa gleba tym więcej trzeba pokręcić drążkami. Pytanie za 100 punktów. Jaka jest zbieżność kół przednich w 3.0 TDI Q w stopniach? Moje źródła podają gigantyczną tolerancję i jakoś nie chce mi się w nią wierzyć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się