Rafal Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Witam, problem jak w temacie, licznik kradnie mi prąd - sprawdzone przez elektryka i okazuje się że licznik, a konkretnie zegarek i licznik kilometrów kradną mi prąd. Auto postoi 4-5 dni i akumulator całkowicie rozładowany. Ktoś miał podobny problem? Pytanie, czy da się reanimować w jakiś sposób ten licznik, czy kupować kolejny używany? Szczerze mówiąc nie chce mi się znów bawić w szukanie i kupowanie używki, bo skończy się jak z tym obecnym (też kupiony jako używka). Zastanawiam się, czy jest możliwość zakupu nowego licznika, a jeśli tak, to jakiego rzędu jest to koszt. Z góry dzięki za pomoc 1
Fazii Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Uzupełnij profil bo nie wiadomo czy mowa o polifcie czy przedlifcie. Wymiana licznika to koszt około 200zł (używka)za poliftowy VDO z pełnym Fisem. I tylko firmy VDO bym szukał. Za nowy z aso zapłacisz kosmiczne pieniądze, więc z nowym dał bym sobie spokój.
Rafal Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2015 Uzupełnij profil bo nie wiadomo czy mowa o polifcie czy przedlifcie. Wymiana licznika to koszt około 200zł (używka)za poliftowy VDO z pełnym Fisem. I tylko firmy VDO bym szukał. Za nowy z aso zapłacisz kosmiczne pieniądze, więc z nowym dał bym sobie spokój. Przedlift... Używkę już kupiłem i jest to samo... Zabawa w kupowanie, sprawdzanie i odsyłanie może trwać i trwać :/
Fazii Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Odezwij się do gościa o niku CWIARA tez jest z Wrocławia i zajmuje się między innymi licznikami
Rafal Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2015 Odezwij się do gościa o niku CWIARA tez jest z Wrocławia i zajmuje się między innymi licznikami Dzięki za namiar, już go szukam
prezesik18 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Ile tego prądu kradnie? Podaj dokładnie w mA. Może jest gdzieś zwarcie/przebicie w instalacji. Nie możliwe żeby licznik załatwił akumulator po 4dniach, chyba że jest jakiś cienki.
Rafal Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2015 Ile tego prądu kradnie? Podaj dokładnie w mA. Może jest gdzieś zwarcie/przebicie w instalacji. Nie możliwe żeby licznik załatwił akumulator po 4dniach, chyba że jest jakiś cienki. Dokładnych danych nie jestem w stanie teraz podać... Ogólnie sprawdzone było wszystko i wyszedł licznik... Już kiedyś miałem taki problem i po wymianie licznika było ok... Teraz problem powrócił niestety. Akumulator jest dobry.
TomekfanAUDI Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Panowie mam problem tego typu,że rano ciężko odpala-na pewno nie jest to od strzała tak jak miałem do tej pory.Autem jeżdzę codziennie po 20-40 km więc samochód nie stoi kilka dni żeby siadł akumulator a mimo tego tak jest.Otóż mam licznik VDO 6 zegarów wsiadam rano przekręcam na zapłon patrzę na licznik a wskazówka na woltomierzu nie dochodzi nawet do 12v, dodam, że wcześniej nawet minimalnie ją przekraczała i auto odpalało bez zarzutów.Rozrusznik chwilkę pomerda auto dość ciężkawo,ale odpali jak to mówią kilometr-dwa i po problemie bo alternator zrobi swoje! Samochód można zgasić przekręcić na zapłon i wskazówka na woltomierzu już przekracza 12v i autko pali od strzała!Alternator bez obciążenia daje 14.30, a z obciążeniem 14.20. Najważniejsze akumulator ma dopiero 2 miesiące i jest to:Bosch 77ah 780A.Do tego tydzień temu wymieniłem wszystkie świece żarowe na oryginały Bosch dedykowane do VW.pomocy co go tak rozładowuje w tak krótki czasie?
prezesik18 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Multimetr do ręki, odkręcasz jedną klemę od aku i w to miejsce szeregowo wpinasz multimetr, zakres do pomiaru natężenia płynącego prądu. Sprawdzasz ile jest tego poboru gdy auto zamknięte, zapisujesz. Potem po kolei wypinasz bezpieczniki i sprawdzasz czy jest jakaś zmiana w poborze prądu i który bezpiecznik za to odpowiada.
Fazii Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 W momencie grzania świec będzie Ci pokazywać poniżej 12V i to normalne, po kilku sekundach powinno Ci już pokazać 12V. Pewnie wcześniej miałeś wszystkie spalone i dlatego Ci nie spadalo poniżej 12V
TomekfanAUDI Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Fazi W momencie grzania świec będzie Ci pokazywać poniżej 12V i to normalne, po kilku sekundach powinno Ci już pokazać 12V.Pewnie wcześniej miałeś wszystkie spalone i dlatego Ci nie spadalo poniżej 12V Prawie dokładnie-bo z 4 świec żarowych działała tylko jedna:) Mam kilka nowych danych co do tego mojego problemu: Autko stało 24h pierwsze co zrobiłem to maska do góry do ręki woltomierz,Multimetr czy jak to tam się zwie i patrze jak trzyma akumulator według niego 12.43V Po dodaniu świateł mijania i drogowych spadło do 11.79V na rozruchu pokazywało 10.68V. A na liczniku strzałka nigdy nie weszła na poziom 12V. Czy wszystko jest ok? a jeśli tak to czemu tak ciężkawo pali?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się