Wojtek * Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Witam Panowie Tak jak w temacie dziś w trakcie jazdy nagle wyłączyło się wspomaganie kierownicy,tak ni stąd ni zowąd. Dodam jeszcze ze wcześniej zrobiłem ze 30 km po centrum zakorkowanego miasta i nic nie wskazywało na to by miały pojawić się jakieś problemy. Z tego co widać układ jest szczelny,nic nie cieknie płyn jest,nic też nie hałasuje. Może ktoś spotkał się z problemem bo nie bardzo wiem czego się czepiać pompy czy może maglownicy. Pomóżcie bo ręce bolą ?
łukasz14bn Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 sprawdzałeś pasek? może jest za lużny bądz do wymiany
Wojtek * Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2015 Właśnie wygląda na to ze pasek tez jest dobry,zastanawia mnie czy to nie jakiś zaworem lub coś w tym stylu
wesz82 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Raz tez tak mialem zaraz po wymianie magla. Jade sobie a tu na krzyzowce lipa wspomaganie mnie opuscilo cale szczescie ze nie bylo duzego ruchu bo wyjechalem na przeciwny pas. Zaworki zamontowalem dwa nowe z aso i do dzis dnia nie wiem co jest przyczyna bo na pewno nie zapowietrzony uklad. Propnuje Ci profilaktycznie wymienic plyn tylko na LHM lub ori z aso przy okazji wyczysc zbiorniczek.co i jak zrobic znajdziesz na forum.
Wojtek * Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2015 Piszesz ze wymieniłeś dwa zaworki, rozumiem że ten na pompie, a drugi na maglownicy?
Bartollo Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Zaciśnij powrót oleju do zbiorniczka na chwile na odpalonym silniku i po chwili zwolnij zacisk jak pompa zawyje tzn ze pompa ok. Jedli będzie cisza to umarła pompa. Jak będzie pompa wyć to zrób kilka takich akcji z zaciskaniem przewodu moze sie zawór w pompie zawiesił. U znajomka to pomogło. Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.
Wojtek * Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2015 Wesz82 pamiętasz może z jakimi kosztami trzeba się liczyć? Bartollo twój sposób sprawdzę dziś wieczorem, spróbuję jeszcze wykręcić zaworek na pompie, kupiłem tez nowy płyn z febiego (zielony mineralny).Mam nadzieję że pomoże. Dam znać co i jak ale to dopiero wieczorem, narazie wielkie dzięki.
Rastko Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Witaj, miałem identyczny przypadek u siebie. Rozpadła się pompa wspomagania. Po zakupie na szrocie za 170 zł i wymianie wspomaganie powróciło. Pozdrawiam
Krystek86 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 A powiedzcie jakie te zaworki mają numery, u mnie czasem sie w lewo blokuje ale po mocnym skreceniu puszcza a w prawo jest ok a to po wymianie pompy bo w poprzedniej wypadlo zabezpieczenie i stracilem wspomaganie.
wesz82 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Wesz82 pamiętasz może z jakimi kosztami trzeba się liczyć? Bartollo twój sposób sprawdzę dziś wieczorem, spróbuję jeszcze wykręcić zaworek na pompie, kupiłem tez nowy płyn z febiego (zielony mineralny).Mam nadzieję że pomoże. Dam znać co i jak ale to dopiero wieczorem, narazie wielkie dzięki. Groszowe sprawy postaram sie znajść foty z nr i sprawdze na fakturze.
Wojtek * Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2015 Panowie problem rozwiązany ?. Rozpocząłem od tego,że odkręciłem przewody wspomagania od zbiornika i na pompie w miejscu gdzie znajduje się zawór, wyjołem oczywiście zaworek ale nic nie pokojącego nie znalazłem, stwierdziłem że wykręcę cały zbiorniczek i wypłukam go w benzynie ekstrakcyjnej.Tu pojawił się zonk ponieważ w zbiorniczku zaczęło mi coś szczyrkać,okazało się że sitko znajdujące się w środku wyskoczyło ze swoich mocowań i nie leżało na swoim miejscu. Wygląda na to ze jest to bardzo ważne aby znajdowało się na swoim miejscu ponieważ brzegi samego sitka są ogumowane i ściśle przylegające do ścianek zbiorniczka. Włożyłem sitko na miejsce poskładałem wszystko do kupy podniosłem przód audiki do góry zalałem świeżym płynem odpaliłem odpowietrzylem układ i wszystko działa jak należy,co prawda przejechałem nim z garażu na parking jakieś 10m.,ale myślę że jutro będzie wszystko ok.Na dłuższą jazdę nie mogłem sobie pozwolić po przy robocie pękną czteropaczek ?.Dziękuję wszystkim za porady i sugestie. DIESEL KOPCI, DIESEL CZADZI,DIESEL NIGDY CIE NIE ZDRADZI ?
wesz82 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Coś za płyn zalał??? Sitko trzeba było na kropelkę podkleić to by był spokój.
Wojtek * Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2015 Zielony minerał z febiego, na zbiorniku mam napisy G00200 ,podobno ten płyn to odpowiednik orginału
wesz82 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Ta zamiennik. Słuchaj pisałem wcześniej o płynie ale spoko tylko next zalej ori z ASO lub LHM Citroena a uwierz mi jest różnica,sam nie wierzyłem w to a dałem 65 zł za Febiego a ori kupiłem za 45 i jest różnica,nie tylko w wygładzie konsystencji a także w pracy układu
Wojtek * Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2015 Nie mówię nie po prostu aso dziś nie było mi po drodze,może uda mi się w sobotę go wymienić na ori. A na tym z febiego układ chociaz pożądnie się wypłucze,bo nie oszukujmy się skoro to sitko wypadło ze swojego mocowania to pewnie jakiś syf zaciągło do ukladu.
wesz82 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Spoko rozumiem. Dodam ze na 98% winne braku wspomagania nie jest luzne sitko bo ja jezdzem z takowym moze z 1,5 roku a wepomaganie dzialalo.
Wojtek * Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2015 Myślę sobie ze na tym sitku mogły być jakieś syfy które wpadły do obiegu i może przez to wieszał się zaworek na pompie a pomogło przepłukanie układu.Najważniejsze ze działa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się