Sajmoon 0 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Tak jak w temacie,czy w każdym a4 b5 jest termometr zew. ? Mam a4 z 95 r i nie pokazuje mi się żadna temperatura na cyferblacie a słyszałem ,że termometr był w każdym montowany.Czy to może jakieś bajki? Mam dokładnie takie zegary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Nie w każdej, pewnie masz zaślepkę w liczniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
menda321 0 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 witam ja mam 97r i tez nie mam tego na moim blacie;/ tez jestem ciekawy czy w kazdym było;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marioa418 0 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Witam moje audi tez jest z 95 r i tez nie ma temp. pytanie czy wystarczy wymienic licznik czy cos jeszcze trzeba ...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Wystarczy wyjąć zaślepkę z licznika a w jej miejsce wsadzić termometr. Jeszcze tylko czujnik, podłączenie i gotowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tyrath 0 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 W przedliftach z klimatronikiem mozna sprawdzic temp. zewnetrzna jakąś tam kombinacją przycisków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodzyn889 1 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Mam polifta B5 i też nie mam temp, na klimatroniku sprawdzanie jest mega uciążliwe, ale jest kod wejscia w obsługe klim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduro Grybów 4 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Nie każdy miał temp ale jak pisze kolega na starym klimatroniku mozna to sprawdzic nie pamiętam juz dokladnie jak ale mialem a4 b5 z 98r i to sprawdzalem . prawdopodobnie trzeba przytrzymac na raz obieg wewnętrzny i sztrzałke górną na raz przez chwile i na wyświetlaczu pojawia sie kody na 17 chyba pokazuje prędkość 51 temp silnika ale nie pamiętam temp zewnątrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jospethe 2 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Temperatura zewnętrzna to kanał 55, a temperatura płynu chłodzącego 49, natomiast prędkość pojazdu to kanał 17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniekaudia4 0 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 o ukrytych funkcjach klimatronika jest temat na forum http://a4-klub.pl/index.php?/topic/26-kody-klimatronika/?p=185#entry185 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
habul6 0 Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Witam serdecznie, przypnę sie do tematu, ja posiadam takie same zegary jak kolega powyzej i tez mam model audi a4 b5 z 97 roku i takze nie pokazuje mi temp. na wyswietlaczu. Znalazlem czujnik od temperatury. Znajduje się na samym dole kolo chłodnicy. I mam pytanie czy w tym modelu wogule temp. nie pokazuje? czy jest zaslepka w wyświetlaczy? czy może czujnik jest wadliwy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumek18 0 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Witam jesli nie wyswietla temperatury to nie ma termometru jest w tym miejscu zaslepka. Trzeba dokupic termometr (z kostka bo problem jak kupicie bez) i Wcisnac go w miejsce zaslepki. Nastepnie kable podpiac do czujnika który jest przed chłodnica klimy z przodu na dole to ten sam czujnik co do klimy. Wszyscy co maja klime powinni go miec, ci co nie maja klimy musza dokupic czujnik i zamontowac przed chłodnica to najlepsze miejsce by termometr pokazywał temperature najdokładniej zblizona do rzeczywistej. Wiadomo ze najlepiej jesli bedziecie leciec po kablach od czujnika zeby wpiac sie jak najblizej co by nie ciagna zbyt daleko. Pozdrawiam Łukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
habul6 0 Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 dzięki za info pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Wszystko ok. tylko jak się wepniesz do czujnika przed chłodnicą to może przekłamywać, poza tym będzie po zgaszeniu silnika gwałtownie rosła temp. pokazywana na wyświetlaczu. Najlepiej kupić taki sam czujnik i zamontować go w miejscu z dala od źródła ciepła i aby był osłonięty. Dobrym miejscem jest podszybie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Longer_007 0 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Dobra to teraz ja bardziej namieszam, mam B5 z 96 roku, jest czujnik za zderzakiem i na pewno jest w zegary wsadzony wyświetlacz / termometr z podłączonym kablem od tyłu ( wymieniałem spalone żarówki w zegarach to pamiętam ) a mimo wszystko wyświetlacz jest martwy. Jakby podświetlenie padło to chociaż przy latarce coś byłoby widać, ale totalnie nic. Jakieś pomysły ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebidi 1 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Nie podłączone zasilanie? Dobra to teraz ja bardziej namieszam, mam B5 z 96 roku, jest czujnik za zderzakiem i na pewno jest w zegary wsadzony wyświetlacz / termometr z podłączonym kablem od tyłu ( wymieniałem spalone żarówki w zegarach to pamiętam ) a mimo wszystko wyświetlacz jest martwy. Jakby podświetlenie padło to chociaż przy latarce coś byłoby widać, ale totalnie nic. Jakieś pomysły ? Min 3 przewody muszą być +12 masa i sygnal z czujnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Longer_007 0 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Nie podłączone zasilanie? Dobra to teraz ja bardziej namieszam, mam B5 z 96 roku, jest czujnik za zderzakiem i na pewno jest w zegary wsadzony wyświetlacz / termometr z podłączonym kablem od tyłu ( wymieniałem spalone żarówki w zegarach to pamiętam ) a mimo wszystko wyświetlacz jest martwy. Jakby podświetlenie padło to chociaż przy latarce coś byłoby widać, ale totalnie nic. Jakieś pomysły ? Min 3 przewody muszą być +12 masa i sygnal z czujnika Do kostki wyświetlacza wchodzi kabel z wtyczką bodajże 5 pionową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebidi 1 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Pytanie tylko czy jest to podłączone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Longer_007 0 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Pytanie tylko czy jest to podłączone Jak wyciągałem zegary to podłączałem z powrotem wtyczkę na pewno, dziwiąc się co to za ustrojstwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebidi 1 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Miałem na myśli gdzie wiązka od wtyczki idzie dalej czy nie ma przerwy na przewodach aczkolwiek możliwe ze podswietlenie w nim padło to wtedy nic nie będziesz widzial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się