Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Okresowy log


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6/B7

Scan: 01,02,03,08,09,0F,15,16,17,18,36,37,45,46,55,56,57,65,67,69,75,76,77

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 909 518 AA

Component: 1.8L R4/5VT 0004

Coding: 0011701

Shop #: WSC 63351

2 Faults Found:

17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small

P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean

P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 517 A

Component: ABS/ESP allrad 1729

Coding: 04475

Shop #: WSC 06435

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 820 043 H

Component: A4 Klimaautomat 1116

Coding: 00000

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 907 279 E

Component: int. Lastmodul RDW 0305

Coding: 00011

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 16 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 953 549 F

Component: Lenksáulenmodul 0308

Coding: 00012

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 920 900 L

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D36

Coding: 03100

Shop #: WSC 00186

WAUZZZ8Exxxxxxxxxxx AUZ6Z0C0003024

No fault code found.

Address 45 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 951 177

Component: Innenraumueberw. 0604

Coding: 00001

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 959 433 BC

Component: Komfortgerát T3B 1211

Coding: 06986

Shop #: WSC 63351

3 Faults Found:

00962 - Alarm via. Tilt Sensor

35-00 - -

01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side

35-00 - -

01366 - Opened Due to Crash Signal

36-10 - Open Circuit - Intermittent

Address 55 -------------------------------------------------------

Controller: 4Z7 907 357

Component: dynamische LWR D09

Coding: 00060

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 035 186 J

Component: concert II GRO 0008

Coding: 01001

Shop #: WSC 63351

1 Fault Found:

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)

49-10 - No Communications - Intermittent

End -------------------------------------------------------

W czym problem: Ogólnie brak problemów, log daje kontrolnie bo auto jeździło 2 miesiące od ostatniej kasacji błędów - po prostu nie wiem co może mnie czekać, stąd prośba o wyjaśnienie kodów błędów(głównie silnika)

inne błędy - potencjalne przyczyny:

ALARM -> wymiana baterii w kluczyku, na zamkniętym centralnym od kierowcy otworzyłem auto - zaczął pikać i nie znalazł kluczyka, dobrze że miałem drugi (w domu), stąd możliwy błąd alarmu...

RADIO -> sądzę że to wina moich nowych żaróweczek do tablicy rejestracyjnej... Kupiłem diody cree ze stabilizatorem napięcia... niestety sieją w instalacji, radio na granicznych(słabym zasięgu) stacjach po prostu charczy... wróciłem do zwykłych żarówek, problemu już nie ma. Radio jak grało tak gra nadal.

Opublikowano

przyjrzyj się na 17698

czy po wykasowaniu powrócił - bo to któryś czujnik temperatury. i może chlać paliwa jak bzdurą temp ma

Opublikowano (edytowane)
przyjrzyj się na 17698

Co masz dokładnie na myśli, bo nie bardzo wiem...

Edit//// Dobra już wiem o co chodzi:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/249058-blad-17698-problem-z-czujnikiem-g83/

Jak wrócę do domu to sprawdzę logi i czujnik w jakim stanie jest

czy po wykasowaniu powrócił - bo to któryś czujnik temperatury.

Nie wiem, dziś sprawdzę wieczorem, bo dopiero dziś samochód używany(2x 25km) więc jak coś będzie to może się pojawić.

Zlokalizowałem czujnik, ciężko było wyjąc wtyczkę, ale się udało, w środku suchutko, przeczyściłem styki papierem ściernym. Po złożeniu zrobiłem loga z AutoScan i wyszedł czysty, zero błędów.

Ale z tym pierwszym błędem odnośnie paliwa to będzie na 99% wada przepływki, już wcześniej zaniżała wskazania bo na logach dynamicznych to wyszło, tylko nie mam czasu się za nią zabrać.. ;/

Edytowane przez ExeQtoR

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...