ExeQtoR Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8E - Audi A4 B6/B7 Scan: 01,02,03,08,09,0F,15,16,17,18,36,37,45,46,55,56,57,65,67,69,75,76,77 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 909 518 AA Component: 1.8L R4/5VT 0004 Coding: 0011701 Shop #: WSC 63351 2 Faults Found: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Readiness: 0000 0000 Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 A Component: ABS/ESP allrad 1729 Coding: 04475 Shop #: WSC 06435 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 H Component: A4 Klimaautomat 1116 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 No fault code found. Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 E Component: int. Lastmodul RDW 0305 Coding: 00011 Shop #: WSC 63351 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 F Component: Lenksáulenmodul 0308 Coding: 00012 Shop #: WSC 63351 No fault code found. Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 900 L Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D36 Coding: 03100 Shop #: WSC 00186 WAUZZZ8Exxxxxxxxxxx AUZ6Z0C0003024 No fault code found. Address 45 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 951 177 Component: Innenraumueberw. 0604 Coding: 00001 Shop #: WSC 00000 No fault code found. Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 BC Component: Komfortgerát T3B 1211 Coding: 06986 Shop #: WSC 63351 3 Faults Found: 00962 - Alarm via. Tilt Sensor 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - 01366 - Opened Due to Crash Signal 36-10 - Open Circuit - Intermittent Address 55 ------------------------------------------------------- Controller: 4Z7 907 357 Component: dynamische LWR D09 Coding: 00060 Shop #: WSC 63351 No fault code found. Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 035 186 J Component: concert II GRO 0008 Coding: 01001 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-10 - No Communications - Intermittent End ------------------------------------------------------- W czym problem: Ogólnie brak problemów, log daje kontrolnie bo auto jeździło 2 miesiące od ostatniej kasacji błędów - po prostu nie wiem co może mnie czekać, stąd prośba o wyjaśnienie kodów błędów(głównie silnika) inne błędy - potencjalne przyczyny: ALARM -> wymiana baterii w kluczyku, na zamkniętym centralnym od kierowcy otworzyłem auto - zaczął pikać i nie znalazł kluczyka, dobrze że miałem drugi (w domu), stąd możliwy błąd alarmu... RADIO -> sądzę że to wina moich nowych żaróweczek do tablicy rejestracyjnej... Kupiłem diody cree ze stabilizatorem napięcia... niestety sieją w instalacji, radio na granicznych(słabym zasięgu) stacjach po prostu charczy... wróciłem do zwykłych żarówek, problemu już nie ma. Radio jak grało tak gra nadal.
Homiczek Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 przyjrzyj się na 17698 czy po wykasowaniu powrócił - bo to któryś czujnik temperatury. i może chlać paliwa jak bzdurą temp ma
ExeQtoR Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) przyjrzyj się na 17698 Co masz dokładnie na myśli, bo nie bardzo wiem... Edit//// Dobra już wiem o co chodzi: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/249058-blad-17698-problem-z-czujnikiem-g83/ Jak wrócę do domu to sprawdzę logi i czujnik w jakim stanie jest czy po wykasowaniu powrócił - bo to któryś czujnik temperatury. Nie wiem, dziś sprawdzę wieczorem, bo dopiero dziś samochód używany(2x 25km) więc jak coś będzie to może się pojawić. Zlokalizowałem czujnik, ciężko było wyjąc wtyczkę, ale się udało, w środku suchutko, przeczyściłem styki papierem ściernym. Po złożeniu zrobiłem loga z AutoScan i wyszedł czysty, zero błędów. Ale z tym pierwszym błędem odnośnie paliwa to będzie na 99% wada przepływki, już wcześniej zaniżała wskazania bo na logach dynamicznych to wyszło, tylko nie mam czasu się za nią zabrać.. ;/ Edytowane 15 Stycznia 2015 przez ExeQtoR
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się