pasiasty23 Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Witam! Jestem tyle co po zmianie wahacza górnego tylnego , wszystko poszło sprawnie i dobrze bynajmniej tak mi się wydawało Czas na jazdę próbna a tu wyskakuje wielki czerwony wykrzyknik i żółta kontrolka abs co mogłem zrobić źle ze właśnie to się pojawiło??? dodam ze 2 dni wczesniej zmieniałem z prawej strony i wszystko było okej , proszę o ewentualne podpowiedzi co moglem zawalic :/
tomaszu Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Nie wiem na 100% jak to jest w B6, ale te czujniki lubią się po prostu wysuwać.
pablo_9 Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 Sprawdz tak jak koledzy wyżej piszą czujnik ABS i dodatkowo zobacz czy poziom płynu hamulcowego jest OK.
stasio1969 Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 Czy masz miernik uniwersalny (cyfrowy) i łatwy dostępdo centralki ABS??
Adamfe Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 Czesto czujniniki padają od wstrząsów.Czyli jak nie którzy zbijają koncówki młotkiem.Prosty sposób sprawdzenia przy agregacie abs kostka i piny 1,3 4,5 6,7 8,9 to wyjscia czujników wartosc ok 1.2 do 1.5 om
kepasa Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 Podepnij VAG i popraw profil
Grzegorz76 Opublikowano 5 Października 2008 Opublikowano 5 Października 2008 Na 90% czujnik, ostatnio wymieniałem tuleje w wahaczu z tyłu i niepotrzebnie go wypiąłem. Potem nie chciał się wcisnąć na swoje miejsce. Więc pewnie albo nie siedzi wcale albo siedzi na słowo honoru. Proponuję delikatną perswazję za pomocą "kropelki" Pozdrawiam.
stasio1969 Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 Podnieś koło do góry, do sensora ABS podepnij woltmierz napięcia zmiennego ( zakres 20V ) następnie zacznij kręcić kołem RĘCZNIE z prędkością około 2 obr/sek. Powinno pokazać napięcie około około 2V. Jeżeli nie pokazuje Ci napięcia masz uszkodzony sensor lub jego odległość od zembatki jest zbyt duża. Aby się upewnić czy sensor jest sprawny dokonaj pomiaru oporności, który powinien się mieścić w zakresie(1100-1600 ohma). istnieje jeszcze jedna możliwość, że następuje przebicie, które jest spowodowane uszkodzeniem powłoki zewnętrznej sensora. O tym później jak sprawdzisz dwa pierwsze przypadki.
spetsnaz Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adr_problem_z_abs_w_a4_avant_96-t47420.0.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się