Amol_24 Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Wycena Przygotowana przez sportmile. Witam oto lista ktora potrzebujemy do uzyskania mocy rzedu 280 km 1. Turbo do wyboru gt28rs , big 16 , t3/t4 lub inna wedle zyczen koszt nowych sprezarek to ok 3200 + Mozna poszukac uzywanej turbosprezarki wtedy koszt w ok 1500 zl 2. Kolektor wydechowy custom ok 1500 zl + owijka 200 zl 3. Fmic w zleznosci czy custom czy gotowy 1200-2000 zl 4. Downpipe + wydech 2.5 cala 2300 w zaleznosci od ilosci tlumikow 5. Wtryski uzywane ok 700 zl nowe 1500 zl 440 cm 6. Indywidualne strojenie badz swinka + strojenie 2500 7. Ewentualnie zegary np defi egt boot cisnienie oleju ok 1700 zl 8. Pompa walbro gs342 450 z montazem 9. Ewentualnie chłodnica oleju jeśli jest na to buzdzet ok 1200 zl mocal z termostatem Można pokusić się o markowy zawór blow off np forge . Jak wy to widzicie.....?
Dev Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 po mojemu utopia, lepiej kupic porządną S4 a tak ma marginesie do jakiego silnika ma być ten cały bałagan ?
adams78 Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 Amol, przemyśl temat na spokojnie. Po pół roku lub max roku zabraknie Ci mocy, dalsze mody to już poważne koszty. Weź poprawkę na problemy z autem po tuningu, na bank wystąpią. W tej sprawie proponuję skontaktować się z SID-em. Dowiesz się wiele n/t Sportmile, czego nie napisano na forum i czego nie dowiesz się w ich garażu. Na zdjęciach jest pięknie, rzeczywistość jest nieco inna... Jedyna rozsądna opcja to S4.
Iverson Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 sporo kosztuje 100ps więcej(jeżeli to chodzi o Twój silnik AJL)
Wąski Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 Poziek zapewne Ci sprzeda Swoje i taniej wyjdzie
Amol_24 Opublikowano 4 Października 2008 Autor Opublikowano 4 Października 2008 właśnie zastanawiam sie co zrobić mam obawy ze jeśli podniosę moc to po pewnym czasie zaczną sie problemy z tym samochodem. Wiec nie wiem czy sie nie wstrzymac troche i zebrac kase na S4.to chyba troche lepsze wyjście.Obecnie mam około 214KM wiec całkiem fajnie sie tym jeździ.
kepasa Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 I to jest dobra decyzja małe modyfikacje jak program to TAK
Tobi_one Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 ja tez jestem podobnego zdania co poprzednicy nie ma co kombinowac za bardzo koszta niezle wyjda za to... lepiej chyba kupic s4
poziek Opublikowano 5 Października 2008 Opublikowano 5 Października 2008 6. Indywidualne strojenie badz swinka + strojenie 2500 bzdura w żadnym B6 nie zadziała świnka więc strojenie wyłącznie na ori ECU 8. Pompa walbro gs342 450 z montazem kolejna bzdura bo ta pompa nie pasuje, jedyna pompa jaka pasuje to bosch 044 kosztuje 400$ prawda też jest taka, że spokojnie seryjna pompa styka do 300KM Można pokusić się o markowy zawór blow off np forge . też lipa bo do naszych 1.8T jedyny zawór jaki będzie działał bez problemów to DV działający na zasadzie seryjnego... jedynie nazwa producenta się zgadza bo chodzi o Forga 007P [br]Dopisany: 05 Październik 2008, 15:53_________________________________________________ po mojemu utopia, lepiej kupic porządną S4 a tak ma marginesie do jakiego silnika ma być ten cały bałagan ? świetnie, że zabierasz głos w tej dyskusji oczywiście masz doświadczenie w tego typu modyfikacjach ??[br]Dopisany: 05 Październik 2008, 15:54_________________________________________________ sporo kosztuje 100ps więcej(jeżeli to chodzi o Twój silnik AJL) przesadzili z ceną wtrysków i chłodnicy oleju [br]Dopisany: 05 Październik 2008, 15:55_________________________________________________ zebrac kase na S4 jeżeli będziesz miał dobrze wystrojone 280-290KM to wciągniesz nosem S4 B6
Dev Opublikowano 5 Października 2008 Opublikowano 5 Października 2008 ja sie nie znam ale chyba Kolega poziek sie dobrze zna bo wypisał wszystko na temat auta nie wiedząc dokladnie o jaki silnik tutaj chodzi :gwizdanie:
poziek Opublikowano 5 Października 2008 Opublikowano 5 Października 2008 ja sie nie znam ale chyba Kolega poziek sie dobrze zna bo wypisał wszystko na temat auta nie wiedząc dokladnie o jaki silnik tutaj chodzi :gwizdanie: Mistrzu...jedna chwilka i już widzisz o jakie auto chodzi: http://www.a4-klub.pl/smf/odp_all_b6_moja_zabaweczka-t47157.0.html;msg512031#msg512031 podpowiem ci jeśli nie wiesz jak na to wpadlem: 1.klikasz na profil kolegi amol_24 2.klikasz na polecenie: lista ostatnich wiadomosci użytkownika amol_24 3.przeglądasz wiadomości i znajdujesz ten link , który byłem uprzejmy wkleić powyżej Do tego podpowiem ci również, że miałem okazję rozmawiać telefonicznie z kolegą amolem_24 A do tego chyba każdy bardziej rozgarnięty user potrafi przeczytać jakie auto posiada kolega amol_24...wszystkie dane wyszczególnił w swoim podpisie :naughty: Także Panie devastation, nie zabłysłeś Pan :tongue4: I to nie po raz pierwszy [url=http:// [/url]
Dev Opublikowano 5 Października 2008 Opublikowano 5 Października 2008 taaaaaa, nie zabłysnałem fakt..... ale Ty tez nie, skoro dajesz sie nabrać ze w aucie z 2003 r siedzi silnik o oznaczeniu AJL, gratuluję.... :polew:
A3 Opublikowano 5 Października 2008 Opublikowano 5 Października 2008 Odpuść sobie zegary Defi to są zabawki za wielką kase. Osobiście polecam firme P&M Motorsport czyli Maćka tel 503-825-842 Jeszcze jedno do takich mocy jakie Ty chcesz osiągnąć wystarczy turbo K04 a nie jakieś spore GT28RS Przykład takiego moda na K04 http://www.srtw.pl/viewtopic.php?t=1504&start=0 oczywiście K04 jest tańsza od tych turbin które poleciło Ci Sportmile...
Amol_24 Opublikowano 6 Października 2008 Autor Opublikowano 6 Października 2008 to moze ktoś mnie uświadomi jaki mam silnik bo w serwisie powiedzieli mi ze był to silnik 180 konny i została jego moc podniesiona do 220KM. ale na hamowni wyszło 214KM.Bo skoro mam błąd w profilu to chętnie poprawie oznaczenie silnika.
Dev Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 podaj oznaczenie masz na silniku(głowicy) albo na naklejce w bagazniku
adamooo Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 ja sie nie znam ale chyba Kolega poziek sie dobrze zna bo wypisał wszystko na temat auta nie wiedząc dokladnie o jaki silnik tutaj chodzi :gwizdanie: Mistrzu...jedna chwilka i już widzisz o jakie auto chodzi: http://www.a4-klub.pl/smf/odp_all_b6_moja_zabaweczka-t47157.0.html;msg512031#msg512031 podpowiem ci jeśli nie wiesz jak na to wpadlem: 1.klikasz na profil kolegi amol_24 2.klikasz na polecenie: lista ostatnich wiadomosci użytkownika amol_24 3.przeglądasz wiadomości i znajdujesz ten link , który byłem uprzejmy wkleić powyżej Do tego podpowiem ci również, że miałem okazję rozmawiać telefonicznie z kolegą amolem_24 A do tego chyba każdy bardziej rozgarnięty user potrafi przeczytać jakie auto posiada kolega amol_24...wszystkie dane wyszczególnił w swoim podpisie :naughty: Także Panie devastation, nie zabłysłeś Pan :tongue4: I to nie po raz pierwszy [url=http:// [/url] kolego uspokój się i rozpogódź twarz
spanky Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 ja sie nie znam ale chyba Kolega poziek sie dobrze zna bo wypisał wszystko na temat auta nie wiedząc dokladnie o jaki silnik tutaj chodzi :gwizdanie: Mistrzu...jedna chwilka i już widzisz o jakie auto chodzi: http://www.a4-klub.pl/smf/odp_all_b6_moja_zabaweczka-t47157.0.html;msg512031#msg512031 podpowiem ci jeśli nie wiesz jak na to wpadlem: 1.klikasz na profil kolegi amol_24 2.klikasz na polecenie: lista ostatnich wiadomosci użytkownika amol_24 3.przeglądasz wiadomości i znajdujesz ten link , który byłem uprzejmy wkleić powyżej Do tego podpowiem ci również, że miałem okazję rozmawiać telefonicznie z kolegą amolem_24 A do tego chyba każdy bardziej rozgarnięty user potrafi przeczytać jakie auto posiada kolega amol_24...wszystkie dane wyszczególnił w swoim podpisie :naughty: Także Panie devastation, nie zabłysłeś Pan :tongue4: I to nie po raz pierwszy [url=http:// [/url] kolego uspokój się i rozpogódź twarz adamoo klubowy peacemaker ....
Amol_24 Opublikowano 10 Października 2008 Autor Opublikowano 10 Października 2008 Już wiem mam wersie BFB 163 KM a nie 180 KM.Mała pomyłka ale tak mi wmówili serwisanci. A tak wygląda wykres po oryginalnym chipie 214KM 305Nm
Dev Opublikowano 10 Października 2008 Opublikowano 10 Października 2008 no teraz to oki nie masz wykresu przed virusem?
Amol_24 Opublikowano 10 Października 2008 Autor Opublikowano 10 Października 2008 nie bo to nie ja robiłem tylko pierwszy właściciel zaraz po dotarciu autka.Pomiar był robiony przed wymianą układu wydechowego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się