Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Identyfikacja zaworków podciśnienia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Logowałes 04BS ???? egr pracuje ???? Dzieje sie tak bo nie masz zmiennej geometrii. Albo zaworek albo kierownice stoją, sprawdzenie który z tych elementów jest przyczyna to jakies 20 min roboty.

A test egr to nie przypadkiem 003BS??
Opublikowano

Widzisz lepiej sie orientujesz niz ja :) 04 to kąt synchro, zrób 03BS jesli egr pracuje to zamien N75 i N18.

Opublikowano

Przy 004BS też ni widu podciśnienia przy gruszce egr :facepalm: Na wakuometrze cały czas 0.

Sprawdzę jutro jeszcze raz porząnie po kolei podłączenia podciśnień czy aby na pewno nie popierdzieliłem czegoś przy wymianie wężyków. Dałem trochę większą średnicę wewn. wężyków niż ori, ale to nie powinno mieć znaczenia?

Opublikowano

Nie będzie miało znaczenia jeżeli wszystkie połączenia będą szczelne. Sprawdź wakuometrem jakie masz podciśnienie na wolnych obrotach przy gruszce turbiny i będziemy coś więcej wiedzieli.

Opublikowano

Wepnij sie w miejscu zaworka zwrotnego powinna być -0,8 -0,9. Jesli podcisnienie jest ok to musisz sprawdzić sprawność zaworków N18 N75 i od klapy chyba N239. Zacznijmy od klapy podlącz wakuometr zamiast klapy gaszącej i zgas auto, przez ok 2s powinno byc ok -0,5 a nastepnie powinno spaść do zera, jesli tak jest poprosc drugą osobe aby zgasiła ci silnik a ty obserwuj czy klapa działa poprawnie.

N75 czyli od turba u ciebie niestety nie sprawne tak jak ci pisałem sprawdza sie przez podłączenie wakuometra zamiast gruszki turba i zalogowanie 11BS powinno byc raz 0 raz -0,5

N18 sprawdza sie przez zalogownie 03BS (pomyliłem sie wczesniej ale sam sie o tym kapnełes) analogicznie jak N75 podłacz wakuometr i powinno być raz 0 raz -0,5

Opublikowano

Panowie cos jest nie halo z tym schematem z 1 postu

Umnie nr 1 i 2 są jakby zamienione miejscami

6c99fbdcfaf27f159a0465275570b9ef.jpg

I teraz mam zagwozdke bo mam poprawny schemat

f5ca04a7a1d35d9dcfd1ab4847bf378b.jpg

Juz zglupialem. Który to n18 a który n239...

Ten schemat jest jednak do avf, różni się tylko tym ze w układzie jest czwornik a ja mam 2 trojniki.

Podlaczylem wg tego schematu i N75 odżył

Na wolnych obr

bbd5af42191b7805ff00dccf91ad1ef2.jpg

011BS od 0 do - 0,8

5624d6d73afbf04e57de6b00a1acf856.jpg

Opublikowano

Czyli teraz szystko jest ok ???? logując 11BS sztanga turba pracuje w zakresie ok 18mm ????

Przy filtrze masz dwa zaworki N18 (wiekszy) jest EGR, N239 od klapy gaszącej. Za rurą od filtra jest N75 od turba.

Opublikowano

Czyli teraz szystko jest ok ???? logując 11BS sztanga turba pracuje w zakresie ok 18mm ????

Przy filtrze masz dwa zaworki N18 (wiekszy) jest EGR, N239 od klapy gaszącej. Za rurą od filtra jest N75 od turba.

Wygląda na to ze ok, wczesniej sugerowalem się schematem z 1 posta a tam zaworem czarno-bialy odzie do egra....a ma iść do serwa
Opublikowano

Czyli wczesniej układ nie był wcale podłaczony do vakum :) Loguj 11BS i zobacz jak pracują kierownice.

Opublikowano

Auto idzie jak burza, temat można zamknąć :) dzięki wszystkim za sugestie

Opublikowano

Skoro sterowanie turbem działa to powinienes teraz zrobić logi dynamiczne grupy 11 zeby sprawdzić czy turbo ładuje tak jak powinno.

Opublikowano

Panowie cos jest nie halo z tym schematem z 1 postu

Umnie nr 1 i 2 są jakby zamienione miejscami

6c99fbdcfaf27f159a0465275570b9ef.jpg

I teraz mam zagwozdke bo mam poprawny schemat

f5ca04a7a1d35d9dcfd1ab4847bf378b.jpg

Juz zglupialem. Który to n18 a który n239...

Ten schemat jest jednak do avf, różni się tylko tym ze w układzie jest czwornik a ja mam 2 trojniki.

Podlaczylem wg tego schematu i N75 odżył

Na wolnych obr

bbd5af42191b7805ff00dccf91ad1ef2.jpg

011BS od 0 do - 0,8

5624d6d73afbf04e57de6b00a1acf856.jpg

Na 124506609339 %%% jest to schemat od AVF ???

Bo u mnie te zaworki są poumieszczane tak jak tu podałeś ale podłączenie mam z pierwszego schematu z pierwszej strony ;o

I teraz nie wiem czy ktoś sie już tu kiedyś bawił i zle to połączył

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...