turzol Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2015 Logowałes 04BS ???? egr pracuje ???? Dzieje sie tak bo nie masz zmiennej geometrii. Albo zaworek albo kierownice stoją, sprawdzenie który z tych elementów jest przyczyna to jakies 20 min roboty.A test egr to nie przypadkiem 003BS??
lukaszooo Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Widzisz lepiej sie orientujesz niz ja 04 to kąt synchro, zrób 03BS jesli egr pracuje to zamien N75 i N18.
turzol Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2015 Przy 004BS też ni widu podciśnienia przy gruszce egr Na wakuometrze cały czas 0. Sprawdzę jutro jeszcze raz porząnie po kolei podłączenia podciśnień czy aby na pewno nie popierdzieliłem czegoś przy wymianie wężyków. Dałem trochę większą średnicę wewn. wężyków niż ori, ale to nie powinno mieć znaczenia?
Horneth Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Nie będzie miało znaczenia jeżeli wszystkie połączenia będą szczelne. Sprawdź wakuometrem jakie masz podciśnienie na wolnych obrotach przy gruszce turbiny i będziemy coś więcej wiedzieli.
lukaszooo Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Wepnij sie w miejscu zaworka zwrotnego powinna być -0,8 -0,9. Jesli podcisnienie jest ok to musisz sprawdzić sprawność zaworków N18 N75 i od klapy chyba N239. Zacznijmy od klapy podlącz wakuometr zamiast klapy gaszącej i zgas auto, przez ok 2s powinno byc ok -0,5 a nastepnie powinno spaść do zera, jesli tak jest poprosc drugą osobe aby zgasiła ci silnik a ty obserwuj czy klapa działa poprawnie. N75 czyli od turba u ciebie niestety nie sprawne tak jak ci pisałem sprawdza sie przez podłączenie wakuometra zamiast gruszki turba i zalogowanie 11BS powinno byc raz 0 raz -0,5 N18 sprawdza sie przez zalogownie 03BS (pomyliłem sie wczesniej ale sam sie o tym kapnełes) analogicznie jak N75 podłacz wakuometr i powinno być raz 0 raz -0,5
turzol Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2015 Panowie cos jest nie halo z tym schematem z 1 postu Umnie nr 1 i 2 są jakby zamienione miejscami I teraz mam zagwozdke bo mam poprawny schemat Juz zglupialem. Który to n18 a który n239... Ten schemat jest jednak do avf, różni się tylko tym ze w układzie jest czwornik a ja mam 2 trojniki. Podlaczylem wg tego schematu i N75 odżył Na wolnych obr 011BS od 0 do - 0,8
lukaszooo Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Czyli teraz szystko jest ok ???? logując 11BS sztanga turba pracuje w zakresie ok 18mm ???? Przy filtrze masz dwa zaworki N18 (wiekszy) jest EGR, N239 od klapy gaszącej. Za rurą od filtra jest N75 od turba.
turzol Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2015 Czyli teraz szystko jest ok ???? logując 11BS sztanga turba pracuje w zakresie ok 18mm ???? Przy filtrze masz dwa zaworki N18 (wiekszy) jest EGR, N239 od klapy gaszącej. Za rurą od filtra jest N75 od turba. Wygląda na to ze ok, wczesniej sugerowalem się schematem z 1 posta a tam zaworem czarno-bialy odzie do egra....a ma iść do serwa
lukaszooo Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Czyli wczesniej układ nie był wcale podłaczony do vakum Loguj 11BS i zobacz jak pracują kierownice.
turzol Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2015 Auto idzie jak burza, temat można zamknąć dzięki wszystkim za sugestie
lukaszooo Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Skoro sterowanie turbem działa to powinienes teraz zrobić logi dynamiczne grupy 11 zeby sprawdzić czy turbo ładuje tak jak powinno.
Radex121 Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Panowie cos jest nie halo z tym schematem z 1 postu Umnie nr 1 i 2 są jakby zamienione miejscami I teraz mam zagwozdke bo mam poprawny schemat Juz zglupialem. Który to n18 a który n239... Ten schemat jest jednak do avf, różni się tylko tym ze w układzie jest czwornik a ja mam 2 trojniki. Podlaczylem wg tego schematu i N75 odżył Na wolnych obr 011BS od 0 do - 0,8 Na 124506609339 %%% jest to schemat od AVF ??? Bo u mnie te zaworki są poumieszczane tak jak tu podałeś ale podłączenie mam z pierwszego schematu z pierwszej strony ;o I teraz nie wiem czy ktoś sie już tu kiedyś bawił i zle to połączył
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się