edekxp Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 (edytowane) Od zakupu auta mam jakby wolniejsze wstawanie turbiny. Porównywałem inne logi innych użytkowników i nie zawsze ale przeważnie turbina wcześniej wstaje. Auto jest po małym programie i zadane ciśnienie 1850mbar osiąga przy około 2600 obr czasem 2700obr http://vaglog.pl/log_200313.html Dla porównania log kolegi. Turbina po regeneracji taki sam motor program mocniejszy. Zadane 2000mbar osiąga około 2400obr, czyli 1850 osiąga niżej http://vaglog.pl/log_200174.html Teraz pytanie czy turbinę regenerować czy nie. Podejrzewam że troszkę oleju sobie łyknie, nie za dużo Dodam że szczelność sprawdzona, wymieniony DV, N75 sprawdzany, kat pusty Zawór WG sprawdzany wzrokowo przy wykręcaniu kata, ale może mieć luzy (tego nie wiem) Czy wysłużona turbina objawia się tylko poborem oleju czy również spadkiem doładowania. Dziś ustawiałem sztangę wg, aby mocniej dociskał zawór wg. Po przejażdżce pierwsze wrażenie że lepiej ciągnie. Logi zrobione i turbina wstaje podobnie, czasem troszkę przeładowuje około 100-200mbar Przepływ się zwiększył max wyszło 150g/s nikt nie odpowie? Edytowane 17 Stycznia 2015 przez edekxp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się