Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Brak odpowiedniej temperatury płynu chłodzącego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z temperatura plynu chlodniczego podczas jazdy pokazuje mi max 70C, wymienilem czujnik G62/G2 nie przynioslo to rezultatu, nastepnie termostat, plyn chlodniczy - dalej nic temperatura siega 70C i nie wzrasta, na obecna chwile jezdze z zaslonieta chlodnica styropianem - temperatura ma 90C ale nie ma wplywu powietrza na chlodnice. Jaka moze byc tego przyczyna ???????

Opublikowano

jakie firmy termostat wrzuciles?

Opublikowano

Gates

Opublikowano

Gates

Generalnie to nie kupuje się takich termostatów.

Wielokrotnie było to na forum, ze termostaty kupuje się tylko oryginalne w ASO.

Tak samo czujnik G2/G62 - najlepiej w ASO.

Druga sprawa to płyn chłodzący - wymieniłeś ? odpowietrzyłeś ?

Opublikowano

A ta temperaturę to jak mierzysz? Vag'iem czy z zegara wróżysz?

Opublikowano

plyn chlodniczy wymienilem i odpowietrzylem, temperature nie mierzylem tylko obserwowalem wskazanie zegara temperatury

Opublikowano

tylko obserwowalem wskazanie zegara temperatury

No to podłącz VAG'a, bo zegar nie jest "miernikiem" i odczyty z tego urządzenia nie są wyznacznikiem temp. Jakkolwiek, należy zwracać na niego uwagę, podczas codziennego użytkowania.

Opublikowano

a czujnik temperatury g2/g62 jakiej firmy zamontowales?

Opublikowano

tez zamiennik EPS, te zamienniki moga powodowac nieprawidlowe dzialanie ukladu chlodzenia ??

Opublikowano

poczytaj o problemach z termostatami wehler i innymi, po kilku dniach czy tygodniach od montazu.

z czujnikami jest ta sama historia. podepnij VAG i sprawdz temperature plynu chlodzacego.

byc moze termostat pracuje dobrze a zle funkcjonuje czujnik, byc moze posiada nieprawidlowa charakterystyke. niestety jezeli VAG pokaze temperature analogiczna do wskaznika zegarow. nie swiadczy to o jego sprawnosci. dopiero wymiana na 100% wykluczy ten problem.

co gorsza. jezeli czujnik temperatury blednie pokazuje, a ty oslaniajac temperature powodujesz podniesienie temperatury odczytu o 20C. to rzeczywista temperatura silnika wynosi 110C a to prog poziomu awaryjnego i doprowadzenia do uszkodzenia uszczelki pod glowica i samej glowicy...

tak wiec jak widzisz oszczednosci kilkudziesieciozlotowe moga prowadzic do powaznych i kosztownych w skutkach powikłań...

Opublikowano

ok w najblizszym czasie sprobuje podlaczyc pod vag-a jezeli problem dalej bedzie wymienie czujnik i termostat na oryginalny.

Oryginalny czujnik temp. mial nr. 078919501C w etce jest napisane ze zostal on wycofany i nalezy go zastapic 059919501A - obydwa czujniki znalazlem na allegro (nowe) ktory zastosowac ??

Opublikowano

059919501A - zielony

nie czekalbym, szkoda silnika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...