platinum Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 (edytowane) Witam ostatnio robiłem mały przegląd i m.in wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów. Teraz widzę że sa drobne przecieki oleju, nie widać ścieżek oleistych, ale że blok silnika się "spocił" olejem. Pytanie co robić, (kupiłem uszczelke za 28 pln na podstawie tego co mówił gość w sklepie, że to dobry zamiennik niemiecki, uszczelkę dostałem bez żadnego opakowania, jak wisiała na haku, taka dostałem) wieć to może być przyczyną pocenia się, a dwa -nie użyłem żadnego uszczelnienia (serwisowo- jest zalecane), czy poprawić ta sama uszczelkę specjalnym uszczelniaczem, czy kupić nową pewną uszczelke (jaką polecacie??) i wzmocnić ja uszczelniaczem ??? pozdrawiam Edytowane 21 Stycznia 2015 przez platinum
piotrsob1 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Nowa ori uszczelka na dokładnie wyczyszczone powierzchnie, zwilżona leciutko olejem, bez żadnych silikonów i nie ma prawa cieknąć Przed rozpoczęciem dokręcania dobrze jest wykonać kilka okrężnych ruchów pokrywą , żeby uszczelka się ułożyła. Oczywiście zakładam że pokrywa nie jest uszkodzona, i krańcowe podpory wałka rozrządu były zamontowane z użyciem środka uszczelniającego Konstrukcja tej uszczelki zapewnia wielokrotny montaż i szczelność, trzeba to tylko zrobić z głową, ci co ją smarują silikonem zmieniają ją w jednorazówkę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się