adamooldzz Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Tak jak w temacie, niestety mój magiel skończył żywot i zaczął cieknąć ;/ obecnie przebywam w Wielkiej Brytani a potrzebuję wrócić do kraju Audi o własnych siłach ;/ tutaj naprawa jest nie opłacalna pozatym musiał bym magiel z pl ciągnąć ;/ istnieje możliwość zrobienia zamkniętego obiegu pompy wspomagania lub coś w tym stylu aby dojechać do pl, zakupiłem specjalny specyfik LUCAS STOP LEAK STEERING FLUID ale wątpię aby coś pomógł.
woytazz Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Jeśli nie cieknie jakoś strasznie mocno (czyt. nie leje się) to kup zapasową bańkę oleju do wspomagania i sprawdzaj/dolewaj co jakiś czas.
adamooldzz Opublikowano 22 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2015 Brałem taką opcję pod uwagę ale boje się ze poleci bardziej po drodze i że to co wleje będzie odrazu wyciekać ;/ kurcze jestem w kropce ;o boje się tylko ze pompa stanie pasek strzeli i wtedy to już kaplica ;/
radek21 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Możesz odlaczyc wspomaganie. Tylko ter ju nie pamietam dokładnie jak to było bo kiedyś wróciłem 600km z de do kraju, tylko cieżko sie trochę kręciło. Zasilanie od zbiorniczka zostawiasz tak jak jest a wąż czy rurka( teraz już nie pamiętam) która idzie od pompy do maglownicy to ją musisz podłączyć do zbiorniczka zamiast tego przewodu którym wraca płyn z maglownicy do zbiorniczka. Ja kupiłem stary przewód i podlaczylem wężem. Możesz tez uciąć ten co jest ale poco go psuć. Czyli tak w skrócie musisz odłączyć maglownice a pomiędzy pompa a zbiorniczkiem zrobić obieg aby pompy szlak nie trafil
Dev Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Na poczatku uzupełnij profil bo nie wiadomo co pisać.
adamooldzz Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2015 A jakbym odłączył przewód co idzie od pompy do magla (przy maglownicy) i ten drugi co idzie od magla w zderzak i podczepił pod pompę, dobre by to było rozwiązanie?
radek21 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Nie bardzo. Olej swobodnie musi z pompy iść do zbiorniczka, magiel musisz całkowicie odłączyć. Musisz zrobić układ zamknięty pomiędzy pompa a zbiorniczkiem
J3rzyK Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Jeżeli chodzi o jakis srodek do uszczeniania wspomagania to moge z czystym sumieniem polecic Prestone, link poniżej.http://www.prestone.pl/wp-content/uploads/power_steering_stop_leak.jpg Sam kiedys miałem taki sam problem jak Ty i u mnie dzieki Bogu pomogło. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się