Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Na liczniku robi się choinka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Pilnie potrzebuję pomocy. Kilka dni temu pojawił się problem z wyświetlaczem oraz kontrolkami. Mianowicie po przekręceniu zapłonu kontrolki zaczynają mrygać do woli, FIS wyświetla chyba wszystkie możliwe błędy, pojawia się głośne pikanie, raz przerywane raz ciągłe, zegary "robią co chcą", immobiliser wedle własnego uznania zezwala na odpalenie auta. Problem NIE kończy się nawet po wyjęciu kluczyka i zamknięciu auta, a i samo zamknięcie z pilota nie zawsze się udaje. Podłączenie pod komputer nic nie daje, brak jakichkolwiek błędów, kostka w stacyjce wymieniona na FEBI, sprawdziłem także czy może gdzieś komputer nie został zalany wodą- sucho. Jakieś pomysły? Bo już mnie krew zalewa... :facepalm:


Poszperałem, popytałem trochę i jest duża szansa że jest to problem z licznikiem. Czy posiada ktoś namiary na jakiegoś dobrego fachowca który mógłby się podjąć naprawy licznika?

Opublikowano (edytowane)

Napisz z zapytaniem do kol.Ćwiara. Ma wiedzę to pewnie pomoże.

Edytowane przez jacek70
Opublikowano

Ćwiara? Na pewno? Bo coś nie mogę znaleźć

Opublikowano

Tak Ćwiara - jest na forum jednym z moderatorów. Teraz już znajdziesz.

Opublikowano

Jeśli masz Jeagera, a zapewne tak jest, to naprawa jest kosztowna.

Opublikowano

Kosztowna? A dokładniej? Fakt mam jegera ale jest jeszcze kwestia ustalenia czy to na pewno licznik.

Opublikowano

W przypadku Jagera to często pada w nich elektronika a wtedy to lepiej poszukać licznika Vdo i podmienić.

Opublikowano

Kosztowna? A dokładniej? Fakt mam jegera ale jest jeszcze kwestia ustalenia czy to na pewno licznik.

Trzeba się na jakieś 300 lub czasami więcej przygotować.

Opublikowano

Licznik był u "fachowca" i w zasadzie nic to nie dało, wychodzi na to że gość nie bardzo wiedział czy coś jest zepsute czy nie. Kolega porzucił mi pomysł aby przełożyć licznik od innego auta i wtedy sprawdzić. I teraz moje pytanie: kolega ma passata b5 130 km z licznikiem który wygląda dokładnie tak jak mój (jeszcze nie było okazji sprawdzić dokładnie czy jest taki sam), czy mogę bezpiecznie podpiąć moje zegary u niego w celu sprawdzenia jak się bedą zachowywały i czy problem zniknął?

Opublikowano

nie będą pasowały napięcia możesz uszkodzić licznik. Podaj numery licznika lub daj jego zdjęcie jeśli tylna obudowa jest biała to 100% jager, tych liczników nie opłaca się naprawiać kup vdo dopasuj immo i po sprawie ewentualni przepisanie km i to wszystko.

Opublikowano

Ok tylko jest 1 problem nie jestem na 100 procent pewien że to wina licznika a wolał bym go nie wymieniac bez sensu. Jakieś pomysły jak mogę ustalić czy w nim tkwi problem?

Opublikowano

daj numery licznika jesli to jager to na 100% procesor

Wysłane z mojego GT-I9505

Opublikowano

Nie pytałem : czy test zegarów przechodzi pomyślnie czy nie??

Opublikowano

NUMER 8D0920900MX


Chodzi Ci o sprawdzenie komputerem? Jeśli tak to test przechodzi pomyślnie


Czy ewentualnie ktoś by był w stanie powiedzieć mi jak dobrać poprawnie licznik VDO? chodzi mi o konkretnie o numer licznika


Ehhh.... licznik był u 2 różnych fachowców jeden stwierdził że nie ma żadnego problemu w liczniku, drugi znalazł w nim uszkodzony stablilizator ale stwierdził że na pewno nie jes


to przyczyna awarii. W poniedziałek mam się spotkać z gościem który ma takie samo auto i będziemy przekładać liczniki w celu całkowitego wyeliminowania tej opcji.


Dla zainteresowanych po wymianie stabilizatora napięcia licznik został podłączony i od kilku dni nic już się nie dzieje :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...