switch@23 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Witam. Posiadam obecnie licznik UK NSI bez fis'u o numerze 80D 919 033C. Zakupiłem licznik UK NSI o numerze 8D0 919 033D z dodatkowymi wskaźnikami ładowania akumulatora i temperatury oleju zdemontowany z Audi a4 b5 z silnikiem 2.6 . Niestety po podpięciu nowego licznika wskazówki obrotomierza, temp silnika, poziomu paliwa i prędkościomierza nie podnoszą się. Podczas testu na VAG'u też się nie podnoszą. Czy jest to związane z innym podłączeniem pinów w kostkach? wersja 033D różni się od 033C? Czy licznik jest po prostu uwalony? Za wszelkie porady i sugestie z góry dziękuję
Szarik Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Jeśli wszystko dobrze podpięte,a wskazówki stoją w miejscu to raczej licznik jest niesprawny.Czy VAG pokazuje błędy ?
jacek70 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 O ile licznik dobry to powinny wskazywać. Oprócz temp.oleju. To tego trzeba dołożyć czujnik i wpiąć go w licznik.
switch@23 Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Opublikowano 6 Lutego 2015 Po podpięciu do VAG'a nie ma właśnie żadnych błędów dlatego zapytałem o pinologie wtyczek. A co do dodatkowych wskaźników działa tylko wskaźnik ładowania o temp oleju wiem że trzeba podpiąć czujnik. A co w takim liczniku mogło paść ? Czy obecny licznik bez wskaźników może być dawcą? Witam. Czy ktoś na forum naprawiał licznik i wymieniał procesor ? Bo możliwe że on właśnie padł. Czy jest to nie opłacalne i pomyśleć lepiej nad nowym licznikiem? Witam. Po przeczytaniu trochę na temat liczników i tego co może w nich się uszkodzić jednym z objawów może być uszkodzony procesor. Pytanie , czy wymiana procesora jest opłacalna? Ktoś może temat przerabiał. pozdrawiam Witam. Temat nadal bardzo aktualny. Czy ktoś z forumowiczów posiada rozpiskę pinów do licznika 8D0 919 033D. pozdrawiam
Paweł_91 Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 Witam podepnę się pod temat ,muszę wymienić licznik w a4 1.9tdi afn 97r i czy mogę sobie założyć taki z dodatkowymi zegarami temp oleju i wskaźnikiem ładowania ? Obecny licznik to przedlift bez fis, kostki licznika to żółta ,niebieska i mniejsza czarna ,oraz ma wskaźnik temp zewnętrznej. Zegary wyskalowane do 220 i tylko liczby parzyste na prędkościomierzu.Gdy założę ten licznik z dodatkowymi wskaźnikami, rozumiem że voltomierz zadziała sam,a czujnik temp oleju wkręcę w podstawę filtra, zlokalizowałem blisko podstawy filtra oleju wolny niepodpięty przewód z wsuwka ,wygląda na fabryczny czy możliwe że to właśnie do czujnika temp jeśli tak to powinno zadziałać i nie musiał bym nic rzeźbić.Jeśli by się okazało że wskaźnik nie ruszy to jak podłączyć ,skąd dokąd puścić kabelek ?
prezesik18 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Ten wolny przewód obok czujnik cisnienia oleju jest od czujnika temperatury oleju, z tego co pamiętam to kończy się on w obudowie ecu i z tamtąd musisz go sobie przeciągnąć do licznika.
Paweł_91 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Dobrze pamiętałeś trzeba zdjąć pokrywkę od komputera i tam są kostki z przewodami, ten od czujnika temp oleju jest niebieski z białym paskiem, wpiąłem się do kostki przewodem i puściłem go na licznik i wszystko gra .A z licznika wychodzi mała czarna kosteczka właśnie na ten czujnik ,także nie trzeba żadnych schematów z pinami szukać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się