Mati6001 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 (edytowane) Witam, mam problem z moim A4, mianowicie podczas przyspieszania lubi mi poszarpywać, tak jakby się przycinał. Dzieje się tak przy mocniejszym wciśnięciu gazu na rozgrzanym silniku ( w sumie na zimnym nie wiem jak jest, bo go wtedy nie butuje). Związku z tym zrobiłem logi i prosiłbym o ich analizę. Z góry dziękuje za odpowiedzi. " SKASOWAŁEM LOGI Z TEGO POSTU, ŻEBY NIE ZAŚMIECAŁY TEMATU" Edytowane 31 Stycznia 2015 przez Mati6001
Dev Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Wrzuc te logi do excela bo tu nic nie widac
Mati6001 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2015 Poniżej przesyłam linki do logów w pliku: http://przeklej.org/file/2OUwvX/LOG-01-002-015-016.dynamiczne.csv http://przeklej.org/file/cPonXp/LOG-01-006-004-011.dynamiczne.csv http://przeklej.org/file/hxR8OJ/LOG-01-033-003-006.dynamiczne.csv http://przeklej.org/file/7cr14q/STAT0220006.statyczne.csv http://przeklej.org/file/BgDdqV/STATY003015016.statyczne.csv
Łukasz13 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Zarejestruj sie na na http://vaglog.pl/i tam wrzuć logi.
Mati6001 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2015 (edytowane) Zarejestruj sie na na http://vaglog.pl/i tam wrzuć logi. Zrobiłem tak jak poradziłeś, ale niestety podczas wrzucania pliku na serwer wyskakuje mi, że jest zły format pomimo tego, że jest w .csv. Można jeszcze gdzie indziej to wrzucić? Edytowane 31 Stycznia 2015 przez Mati6001
Łukasz13 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 (edytowane) Dobra przejrzałem logi, generalnie za dużo nic nie widać, logi do powtórki, jest lpg? zrób jeszcze raz logi na benzynie, wczesniej skasuj błędy nawet jak nic nie ma i zrób dynamicznie parami 002+033, 020+118 i 003+115, logów niczym nie konwertuj tylko wrzuc na vaglog. Logi robimy przynajmniej do 6 tys, to nie diesel że kreci sie do 4,5 tyś. Edytowane 31 Stycznia 2015 przez ?ukasz13
Mati6001 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2015 (edytowane) Dobra przejrzałem logi, generalnie za dużo nic nie widać, logi do powtórki, jest lpg? zrób jeszcze raz logi na benzynie, wczesniej skasuj błędy nawet jak nic nie ma i zrób dynamicznie parami 002+033, 020+118 i 003+115, logów niczym nie konwertuj tylko wrzuc na vaglog. Logi robimy przynajmniej do 6 tys, to nie diesel że kreci sie do 4,5 tyś. LPG nie ma. Przed robieniem logów błędy były kasowane i jestem zdziwiony, że są tylko do 4,5 tys. obrotów. Bo 2 przejazdy były do 6 tys., a ostatni do odcinki na 3 biegu. Ogólnie dzisiaj wróciłem z 120 km trasy i jak się silnik mocno rozgrzał to coraz częściej się zacinał. Raz przy wyprzedzaniu na 3 biegu to przestał w ogóle przyspieszać bo tak zaczęło nim szarpać i jeszcze dodatkowo check zaczął mrugać, ale gdy puściłem gaz to przestał się świecić. Wydaje mi się, że to może cewka na drugi garze powoli padać, bo wcześniej zdarzyło się dwa razy wypadanie zapłonu. Dodatkowa wrzucam jeszcze błędy które wyskoczyły mi 2 miesiące temu: 4 Faults Found: 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Edytowane 31 Stycznia 2015 przez Mati6001
Łukasz13 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 (edytowane) Pisze to co dało sie odczytac z tych logów, ale nie widziałem tam żeby było gdzieś dociągnięte do 6 tys, ogólnie groch z kaustą. Cewka może padać jak check miga i wypadanie jest, świece sprawdzałeś wymieniałeś? z błędów to bład sai i niskiej wydajności katalizatora, musisz zrobić poprawnie logi może coś więcej wyjdzie. Edytowane 31 Stycznia 2015 przez ?ukasz13
Mati6001 Opublikowano 2 Lutego 2015 Autor Opublikowano 2 Lutego 2015 Pisze to co dało sie odczytac z tych logów, ale nie widziałem tam żeby było gdzieś dociągnięte do 6 tys, ogólnie groch z kaustą. Cewka może padać jak check miga i wypadanie jest, świece sprawdzałeś wymieniałeś? z błędów to bład sai i niskiej wydajności katalizatora, musisz zrobić poprawnie logi może coś więcej wyjdzie. Świece były sprawdzane i ponoć były w dobrym stanie. Zaraz napisze do osoby która robiła mi te logi, bo może mi coś źle wysłał. Jak tylko będę miał poprawne to odrazu je wrzucę. Dzięki za pomoc. Witam ponownie, udało mi się wczoraj zrobić logi tak jak radzono, a linki do ich wyników wrzucam poniżej. DYNAMICZNE: http://vaglog.pl/log_202336.html http://vaglog.pl/log_202337.html http://vaglog.pl/log_202338.html
Łukasz13 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 No logi w końcu ładnie wyszły, generalnie za bardzo nie widac co może być przyczyną szarpania, błąd kata często się pojawia? ja bym zaczoł chyba od wywalenia wkładu katalizatora, czasy wtrysków tez dość wysokie jakby pompa paliwa juz zaczęła niedomagać. Co do świec jak nie wiesz kiedy były wymieniane to może warto wymienić, świece platynowe to na po 100 tyś przebiegu mogą wyglądac "dobrze"
Mati6001 Opublikowano 2 Lutego 2015 Autor Opublikowano 2 Lutego 2015 No logi w końcu ładnie wyszły, generalnie za bardzo nie widac co może być przyczyną szarpania, błąd kata często się pojawia? ja bym zaczoł chyba od wywalenia wkładu katalizatora, czasy wtrysków tez dość wysokie jakby pompa paliwa juz zaczęła niedomagać. Co do świec jak nie wiesz kiedy były wymieniane to może warto wymienić, świece platynowe to na po 100 tyś przebiegu mogą wyglądac "dobrze" Tak jak pisałem wcześniej, podczas wyprzedzania zapalił mi się check po podłączeniu pod kompa pojawiło się ponownie wypadania zapłonu na 2 garze i standardowo katalizator. Więc z katem trzeba będzie coś zrobić. I tu się zastanawiam czy kupić nowy katalizator a może go wyciąć i wstawić rurkę, albo strumienice (tylko w wypadku wycięcia trzeba się pobawić z 2 sondą). I tu taj mam pytanie, czy samochód będzie dużo głośniejszy po wycięciu kata i czy będzie śmierdziało spalinami? A co do wypadania zapłonu to chyba wymienię cewkę na 2 cylindrze.
Łukasz13 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Najtańsza opcja wyjąc kata i wywalić wkład, dzwięk nie zmieni sie za bardzo a jeśli tak to na plus lepiej słychac turbinke, co do spalin to będzie troche gorzej niż z katem ale to norma odczujesz tylko przy cofaniu Błąd kata usunąc z programu i tyle.
kupczak90 Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Zamień cewki 2 cylindrów miejscami jak wywali błąd ponownie na innym garze to wtedy będziesz miał pewność uwalonej cewki. A jeśli już wymieniać to lepiej od razu wszystkie, żeby za chwilę nie było powtórki z inną. Możesz też zadzwonić do ASO Audi czy łapiesz się na akcję serwisową wymiany wadliwych cewek.
Mati6001 Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Opublikowano 7 Lutego 2015 Zamień cewki 2 cylindrów miejscami jak wywali błąd ponownie na innym garze to wtedy będziesz miał pewność uwalonej cewki. A jeśli już wymieniać to lepiej od razu wszystkie, żeby za chwilę nie było powtórki z inną. Możesz też zadzwonić do ASO Audi czy łapiesz się na akcję serwisową wymiany wadliwych cewek. Cewka wymieniona, Audi śmiga bez problemu. Teraz tylko trzeba zająć się katem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się