tomek29 0 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) Witam...od pewnego czasu podczas pokonywania poprzecznych garbów z okolicy przedniego zawieszenia dochodzi głuche pokanie nie zawsze nie na kocich łbach tylko np.kanały,, zwalniaki, garby na drodze itp.Byłem u mechanika sprawdził całe zawieszenie i nic wszystko sztywne 0 luzów.Powiedział że to pukanie to mogą być amortyzatory,, oczywiście są sprawne.To jak,. sprawne amortyzatory pukaja ?czy ktoś miał taki problem.Może są tam jakies gumy które da się wymienić?.Proszę o pomoc.A i jeszcze mechanik powiedział że może tak być i dopuki auto nie buja i,prowadzi się dobrez to on by tego nie ruszał.Dodam jeszcze że amory były sprawdzane na stacji diagnostycznej. Edytowane 1 Lutego 2015 przez tomek29 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 na bank cos w zawiesziu .luz nie bedzie widoczny golym okiem a stukac bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Jedź na szarpaki - może coś wyjdzie. Niewątpliwie coś jest luźne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek29 0 Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 na szarpakach byłem i nic mechanik też sprawdzał i zero luzów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 a co do amorkow .moga byc sprawne i moga walic. masz tu podobny temat http://a4-klub.pl/index.php?/topic/303434-dziwne-gluche-stukanie/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko 4 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 te szarpaki i procentowe zużycie amorów na SKP to wszystko o kant d...y rozbić, do sprawdzenia zawieszenia to najlepszy jest kanał i breszka, a amory jak mają po 50-60% według SKP, to niestety nadają się już do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek29 0 Opublikowano 2 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 te szarpaki i procentowe zużycie amorów na SKP to wszystko o kant d...y rozbić, do sprawdzenia zawieszenia to najlepszy jest kanał i breszka, a amory jak mają po 50-60% według SKP, to niestety nadają się już do wymiany Był kanał i breszka i czysto,,,jednak je wymienie, tylko na jakie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ans 0 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 U mnie tak jest a mam nowe całe zawieszenie, wyszło że to maglownica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek29 0 Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 U mnie tak jest a mam nowe całe zawieszenie, wyszło że to maglownica Rozwiń temat maglownicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Gumy na stabilizatorze w jakim są stanie ? Może to przez nie ?? wysłane z lte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek29 0 Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Gumy na stabilizatorze w jakim są stanie ? Może to przez nie ?? wysłane z lte właśnie w tym problem wszystko sprawdzone na zicher...czy możliwe by amortyzatory były sprawne i pukały, może tam sa jakieś gumy w kielichu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Wiesz....ze spiętym zawiasem na sztywno ciężko jednoznacznie stwierdzić ,że wszystko jest ok...muszą być sworznie wywalone fest by się tłukły ja dopiero jak mi zawias rozpięli ostatnio to znaleźli luźne wahacze....,a szarpaki tego nie wykryły wysłane z lte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin0485 1 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 U mnie jest to samo. Na szarpakach nie widać żadnych luzów a coś wali z prawej strony. Jak będzie cieplej to sobie rozbiorę cały zawias z przodu i dopiero można będzie diagnozę postawić bo zaczyna mnie to wnerwiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel121 2 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Potwierdzam, na napiętym zawieszeniu drobny luz ciężko wychwycić, u mnie dopiero na 3 stacji diagnosta dojrzał luz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 No właśnie - jak się chce to się znajdzie. Oczywiście to wina kiepsko wyszkolonych panów ze stacji diagnostycznej. Umieją brać tylko kasę, ale ze znalezieniem usterki to dla nich czarna magia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin0485 1 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 U mnie tylko 10 zl za przeglądnięcie zawieszenia. Ale bardziej irytuje mnie to, ża jak jadę na przegląd techniczny to nawet nie chce im się porządnie nic przejrzeć tylko światła sprawdzą i może chamulce iak im się zachce. Dlatego zawsze mówię, że przyjechałem na przegląd a nie po pieczątke. Lubię mieć auto w dobrej kondycji i jak coś jest do roboty to dobrze o tym wiedzieć możliwie najwcześniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek29 0 Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 U mnie tylko 10 zl za przeglądnięcie zawieszenia. Ale bardziej irytuje mnie to, ża jak jadę na przegląd techniczny to nawet nie chce im się porządnie nic przejrzeć tylko światła sprawdzą i może chamulce iak im się zachce. Dlatego zawsze mówię, że przyjechałem na przegląd a nie po pieczątke. Lubię mieć auto w dobrej kondycji i jak coś jest do roboty to dobrze o tym wiedzieć możliwie najwcześniej. Powiem wam że u mnie panowie na stacji diagnostycznej są szcegółowi wytrzepia auto jak trzeba...nie prowadzic tylko zony:lol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ans 0 Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) Krzyżak na maglu, albo po prostu kończy swój żywot. Mówie Ci z zawiasu byloby czuć inaczej, waliłoby non stop. Ja władowałem w zawias 5 tysi na wszystko nowe, bo mnie to wkurzało a i tak stuka i jedna diagnoza - magiel po prostu sie kończy. Edytowane 8 Lutego 2015 przez Ans Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek29 0 Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 No nic sprawdze jeszcze ten magiel,wypowiem sie później czy to było to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się