Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 AJM Injected quantily - duża dawka paliwa, duże spalanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczów,

AJM jest po mocnym wirusie na fabrycznych gratach. Silnik ładnie przyspiesza, nie kopci.

Jedyny problem to spalanie, poniżej 9litrów na 100 nie jestem w stanie zejść. Tak wygląda dawka paliwa:

mtqkrd.jpg

a tak spalanie na jałowym biegu w vagu:

11b2c83.jpg

Niepokojący jest też zakres przepływki MAF dla żądanej, ale podobno jest ona obliczana na podstawie dawki..

Czy może ktoś powiedzieć coś ciekawego na podstawie tych info czy tak ma być czy np przepływka nie daje rady?

Opublikowano

Przepływka powinna dawać 850 mg/R Wartość taka powinna być zadana przez ECU wydaje mi się że z problemem przepływki udać się do gościa co ci robił program.Kąt synchronizacji w grupie 4 jaski jest ? spalanie powinno być 0.60 l w gr 15

Opublikowano

Przepływka powinna dawać 850 mg/R Wartość taka powinna być zadana przez ECU wydaje mi się że z problemem przepływki udać się do gościa co ci robił program.Kąt synchronizacji w grupie 4 jaski jest ? spalanie powinno być 0.60 l w gr 15

Po czym tak sądzisz? Wartość zadana wynika z mapy. I jak jest tam ustawiona, tak ECU sobie żąda. A rzeczywista powinna być mniejsza.

Jaki program, takie spalanie. Ciekawe co tam w mapach porobione?

Opublikowano

Ewidentnie przekombinowany soft.

Jak potrzebujesz w grania programu z głową to na PW.

Opublikowano

Dlatego napisałem że fabrycznie jest 850 mg i nawet też mam swoje auto po programie i wartości przepływomierza mam takie jak fabryczne i tylko zmieniło sie doładowanie turbiny i większość z czipowanych aut tak ma dlatego proponawałem mu żeby zwrócił sie do gościa co robił soft.Spotkałem się drugi raz z takim przypadkiem jak u niego

Opublikowano

W którym miejscu masz na biegu jałowym 850 wymaganego w fabrycznym sofcie?

Opublikowano

Faktycznie mój błąd :facepalm: przecież to jest na biegu jałowym :facepalm: Sławku masz racje zwracam honor :hi: ale spotkałem sie z przypadkiem że w czasie robienia logów dynamicznych wartość przepływki zadana przez ecu wynosiłą 820 mg powracając do tematu sprawdz ten kąt synchronizacji

Opublikowano

zrob komplet logow

statycznych

dynamicznych wraz z grupa 023

czy spalanie zawsze bylo takie duzo , czy pojawilo sie po wgraniu programu ?

Opublikowano

goldi - kąt synchronizacji prawidłowy, tzn 0,0 - 1,1 (skacze) temp 90*C rozrząd już do wymiany bo ma nalatane, a napinacz zmęczony

spanky - spalanie wzrosło po sofcie (przed było w normie) palił w mieście 7l ON. Pompki są jeszcze dobre ale komplet logów będzie.

Soft jest mocny ale "gotowiec", robiłem u typka pod Nasielskiem k Warszawy, pewnie niektórzy kojarzą gościa...

Myślę o BRD i porządnym sofcie na fabrycznych pompkach

Opublikowano (edytowane)

goldi - kąt synchronizacji prawidłowy, tzn 0,0 - 1,1 (skacze) temp 90*C rozrząd już do wymiany bo ma nalatane, a napinacz zmęczony

spanky - spalanie wzrosło po sofcie (przed było w normie) palił w mieście 7l ON. Pompki są jeszcze dobre ale komplet logów będzie.

Soft jest mocny ale "gotowiec", robiłem u typka pod Nasielskiem k Warszawy, pewnie niektórzy kojarzą gościa...

Myślę o BRD i porządnym sofcie na fabrycznych pompkach

Gotowiec powiadasz .....

Skoro spalanie wzroslo po pseudo sofcie to odpowiedz juz masz gdzie lezy przyczyna , trzeba ogarnac prawidlowo soft, a spalanie wroci do normy,, a nawet spadnie ....

Podjedz do mnie to Ci to ogarne :-)

Edytowane przez spanky
Opublikowano

Do Spanky'iego masz rzut beretem, a wgrywałeś gotowca?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...