wacop Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Witam forumowiczów, AJM jest po mocnym wirusie na fabrycznych gratach. Silnik ładnie przyspiesza, nie kopci. Jedyny problem to spalanie, poniżej 9litrów na 100 nie jestem w stanie zejść. Tak wygląda dawka paliwa: a tak spalanie na jałowym biegu w vagu: Niepokojący jest też zakres przepływki MAF dla żądanej, ale podobno jest ona obliczana na podstawie dawki.. Czy może ktoś powiedzieć coś ciekawego na podstawie tych info czy tak ma być czy np przepływka nie daje rady?
goldi Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Przepływka powinna dawać 850 mg/R Wartość taka powinna być zadana przez ECU wydaje mi się że z problemem przepływki udać się do gościa co ci robił program.Kąt synchronizacji w grupie 4 jaski jest ? spalanie powinno być 0.60 l w gr 15
szogun0 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Przepływka powinna dawać 850 mg/R Wartość taka powinna być zadana przez ECU wydaje mi się że z problemem przepływki udać się do gościa co ci robił program.Kąt synchronizacji w grupie 4 jaski jest ? spalanie powinno być 0.60 l w gr 15 Po czym tak sądzisz? Wartość zadana wynika z mapy. I jak jest tam ustawiona, tak ECU sobie żąda. A rzeczywista powinna być mniejsza. Jaki program, takie spalanie. Ciekawe co tam w mapach porobione?
ERW0 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Ewidentnie przekombinowany soft. Jak potrzebujesz w grania programu z głową to na PW.
goldi Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Dlatego napisałem że fabrycznie jest 850 mg i nawet też mam swoje auto po programie i wartości przepływomierza mam takie jak fabryczne i tylko zmieniło sie doładowanie turbiny i większość z czipowanych aut tak ma dlatego proponawałem mu żeby zwrócił sie do gościa co robił soft.Spotkałem się drugi raz z takim przypadkiem jak u niego
szogun0 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 W którym miejscu masz na biegu jałowym 850 wymaganego w fabrycznym sofcie?
goldi Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Faktycznie mój błąd przecież to jest na biegu jałowym Sławku masz racje zwracam honor ale spotkałem sie z przypadkiem że w czasie robienia logów dynamicznych wartość przepływki zadana przez ecu wynosiłą 820 mg powracając do tematu sprawdz ten kąt synchronizacji
spanky Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 zrob komplet logow statycznych dynamicznych wraz z grupa 023 czy spalanie zawsze bylo takie duzo , czy pojawilo sie po wgraniu programu ?
wacop Opublikowano 2 Lutego 2015 Autor Opublikowano 2 Lutego 2015 goldi - kąt synchronizacji prawidłowy, tzn 0,0 - 1,1 (skacze) temp 90*C rozrząd już do wymiany bo ma nalatane, a napinacz zmęczony spanky - spalanie wzrosło po sofcie (przed było w normie) palił w mieście 7l ON. Pompki są jeszcze dobre ale komplet logów będzie. Soft jest mocny ale "gotowiec", robiłem u typka pod Nasielskiem k Warszawy, pewnie niektórzy kojarzą gościa... Myślę o BRD i porządnym sofcie na fabrycznych pompkach
spanky Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 (edytowane) goldi - kąt synchronizacji prawidłowy, tzn 0,0 - 1,1 (skacze) temp 90*C rozrząd już do wymiany bo ma nalatane, a napinacz zmęczony spanky - spalanie wzrosło po sofcie (przed było w normie) palił w mieście 7l ON. Pompki są jeszcze dobre ale komplet logów będzie. Soft jest mocny ale "gotowiec", robiłem u typka pod Nasielskiem k Warszawy, pewnie niektórzy kojarzą gościa... Myślę o BRD i porządnym sofcie na fabrycznych pompkach Gotowiec powiadasz .....Skoro spalanie wzroslo po pseudo sofcie to odpowiedz juz masz gdzie lezy przyczyna , trzeba ogarnac prawidlowo soft, a spalanie wroci do normy,, a nawet spadnie .... Podjedz do mnie to Ci to ogarne :-) Edytowane 2 Lutego 2015 przez spanky
paweu1 Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 Do Spanky'iego masz rzut beretem, a wgrywałeś gotowca?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się